Anbefalte innlegg

jeg har ett prosjekt som trenger mellomtoner med litt bredt bånd så passer perfekt for min del

om du vil ha elementene før jul,så får du bare rope

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om du vil ha elementene før jul,så får du bare rope

 

Spørs når du har tid?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jobber du i morgen?mulig jeg kan stikke innom en tur da

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God jul da! tatt meg ferie til 6 januar jeg så blir godt med lang fri!;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Riktignok jobb på mandag, men dæven så godt det skal bli med jul!

 

Touranen ble solgt i dag, også, så da er man på biljakt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første og siste gang at jeg skal være flink å handle julegaver tidlig på året altså!!

Nå har jeg vært på julegavehandel fire ganger de siste to ukene og har gjort unna alle gavene(de siste tre i dag).

Og når jeg nå driver å skal pakke inn og styre, så finner jeg et lass med gaver jeg har kjøpt tidligere i år!!!

Jaja, dobbelt opp til de fleste, det betyr vel at jeg må ta en strafferunde for å toppe de andre også så alle får like mye.. Haff..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God Jul alle sammen! :)

Selv om ikke vær og føre bidrar så har julestemningen kommet snikende uansett her vertfall!

Så gi nå beng i å feire med måte, men husk å betal medlemskontigenten så du får fortalt oss hvordan feiringa gikk over nyttår! :)

 

Ho-ho-ho!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

føret egner seg nok heller til rekordtider på skøyter,er bare og glemme og prøve seg ned bakken her med piggfri

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er litt over snittet opdatert på tv her? :P skulle ha kjøpt en ny (og i følge fruen har vi ikke tid til å leite og undersøke i flere mnd som sist :P)

 

noen tips? 50-55" og pristak på 10000kr

og jeg vil heller ha ett jævla bra bilde enn å prioritere smart-tv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hans Kjetil jeg har Samsung å er veldig fornøyd dog er den 2 år gammel nå å er vel 4000 serien mener jeg ga 4 lapper på romhjuls salg ikke vært noe problemer.. bilde er bra kan sikkert bli enda bedre om noen kom å justerte den bedre en deg je selv har klart ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som er litt over snittet opdatert på tv her? :P skulle ha kjøpt en ny (og i følge fruen har vi ikke tid til å leite og undersøke i flere mnd som sist :P)

 

noen tips? 50-55" og pristak på 10000kr

og jeg vil heller ha ett jævla bra bilde enn å prioritere smart-tv.

 

Selger dem ikke samsung sin 8 serie 55 til 9990 nå da? Vile ikke gåt under 6 serien til samsung.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selger dem ikke samsung sin 8 serie 55 til 9990 nå da? Vile ikke gåt under 6 serien til samsung.

 

hvorfor ikke under 6000 serien? bare nysgjerrig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvorfor ikke under 6000 serien? bare nysgjerrig :)

 

På grun av bilde så klart. Er jo tydlig forskjell på 4 serien og 6 og 8 er jo enda bedre. Ikke minst på hz. 7 og 8 serin hsr 800hz 6 serien 400 er itte siker på 4 serien har. Så derfor ambefaler jeg ikke under 6. Gikk fra 6 serien til 7 serien og vart veldig fornøyd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bare se på tven når den er avskrud. Da er 4 serien grå. Og ikke sort

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal i hvertfall ikke ned noe i bildekvalitet fra den jeg har nå. Jeg får vel bare reise ut å forlange å låne en fjernkontroll så jeg får trykka litt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På grun av bilde så klart. Er jo tydlig forskjell på 4 serien og 6 og 8 er jo enda bedre. Ikke minst på hz. 7 og 8 serin hsr 800hz 6 serien 400 er itte siker på 4 serien har. Så derfor ambefaler jeg ikke under 6. Gikk fra 6 serien til 7 serien og vart veldig fornøyd.

 

mener 4000 serien har 100hz men men ser du forskjell på hz på normale tv sendinger å blueray da har man litt væl bra syn jeg ser vertfall ikke forskjell.. skulle jeg kjøpt ny tv i dag så ville jeg lagdt vekt på bruker vennlighet og bilde å minimum 55" har 46" ok størelse men synnes den er litt liten om tven har nett tilkobling eller ikke spiller ikke noe rolle vis man har ps3/ps4 eller andre medie/spill konsol nok innganger er viktig. lyden i tv er ræva i dag uansett så om man vil ha max ut av opplevesen så er det ok med et hjemmekino anlegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er 8 serie til 9990kr? Finn den bare til rundt 17k jeg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.