Anbefalte innlegg

noen som har brukt for vag-com?har en som jeg brukte på golfen,tror den tar opp til rundt 2004 modeler,kabel og bærbar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har brukt for vag-com?har en som jeg brukte på golfen,tror den tar opp til rundt 2004 modeler,kabel og bærbar

 

Prisantydning? kjekt å vite om den tar 2003 a4 b6..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmm,hvordan skal jeg finne ut av det da?står opp til b8 i programmet,men vet ikke om kabelen tar den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står det ikke en benevnelse/versjonnummer på kabelen..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ganske slitt lappen,lurer på om det står rev 2.10

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan fort lette deg for mellomtoner også, bare å skrike

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,men sliter litt med og komme meg noen steder enda,han med c70 kommer en tur til rette sia av Mjøsa i morgen kveld,så da blir det en tur til bilia og få sjekket litt på bukk,og prøvekjøre litt.

 

noen som vet hvordan 2,4t til volvo er?er chippet også,så er vel rundt 235hk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,men sliter litt med og komme meg noen steder enda,han med c70 kommer en tur til rette sia av Mjøsa i morgen kveld,så da blir det en tur til bilia og få sjekket litt på bukk,og prøvekjøre litt.

 

noen som vet hvordan 2,4t til volvo er?er chippet også,så er vel rundt 235hk

Dette er vel om samme motor..?

http://forum.vccn.no/showthread.php?44842-Volvo-V70-2-4T-AWD-erfaringer

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det virker da til å være solid motorist det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja,skal bli spennende og få tatt en skikkelig titt på den i morgen,sammen med en som driver med bil,har fått ned prisen til 70k også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

koster meg ikke mange kaloriene å kjøre bortom ringsakerveien? for å hente heller da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet nå ikke det da,men i morgen har jeg ikke tid,da skal det som sagt sjekkes volvo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gubben til søstern jobber på bilia,så han kunne fikse det til litt over 3k,så skal høre med han når han ser over bilen i mårra når det er mulighet for og ta det(om det blir handel),var vist på tide og skifte den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er intervall på 165000 på 99 og nyere mener jeg, men den har vel gått over på åra uansett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass lang intervall ja,10år?er billigere og skifte den,en og kjøre den av.får først se om det blir handel.om mekanikeren godkjenner,så blir det nok handel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vart itte c70 gitt,mekanikkern min frarådet kjøp,om jeg ikke likte og bruke penger,mye penger

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor skal jeg begyne?setet var nedsittet,lekasje fra motor et sted(så ikke hvor)håndbrekket hadde omtrent ikke virkning,luktet kjøleveske fra innsiden av bilen,muligens at varmeregistret var på slutten,alle dekkene må byttes,sommer som vinter,litt lakkrust på hjulbue bak,reg reim må byttes,bremseslanger,foringer,styreledd,sikkert en del til,mekanikkeren trodde rett og slett at km standen ikke stemmer,virket som at den hadde gått en del lenger.

 

men bilen så bra ut,behagelig og kjøre,gikk egentlig ganske greit også:P men kjøper ikke et pengesluk nå,har nok med huset

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rart det er så mye plukk når km ikke er høyere ja. Om det skulle stemme så er iallfall bilen dårlig fulgt opp :/ Sikkert lurt å kikke litt videre da ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvor skal jeg begyne?setet var nedsittet,lekasje fra motor et sted(så ikke hvor)håndbrekket hadde omtrent ikke virkning,luktet kjøleveske fra innsiden av bilen,muligens at varmeregistret var på slutten,alle dekkene må byttes,sommer som vinter,litt lakkrust på hjulbue bak,reg reim må byttes,bremseslanger,foringer,styreledd,sikkert en del til,mekanikkeren trodde rett og slett at km standen ikke stemmer,virket som at den hadde gått en del lenger.

 

men bilen så bra ut,behagelig og kjøre,gikk egentlig ganske greit også:P men kjøper ikke et pengesluk nå,har nok med huset

 

Er nok en grunn for at bilen har stått til salgs i mange måneder nå.. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

stått siden mai sa han,bilen så bra ut,men mekanisk så var det en del påkost

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.