Anbefalte innlegg

Er det en overhyggelig sjel av dere gutta her som kunne gjort meg en sinnsyk bjørnetjeneste?

 

Jeg ønsker å leie denne:

http://www.finn.no/finn/realestate/lettings/object?finnkode=25355993&sid=sid/2010/11/9/10/xz0411289295532958y

 

.. men hadde vært fint å ha gått igjennom den først.. Vet jo at leiligheten er bra, men uansett :)

 

Hvis noen her hadde hatt muligheten til å titte på den enten i kveld eller i morgen i 4tida, mot en liten slant? :)

 

Det hadde vært helt koooonge! :)

 

Og ja, jeg stoler på en klubbmedlems dømmeevne :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den i Sandnes ser ut til å ha gulvbelegg også, back to the 80s!

 

Når du etter 2. helgen er lei av utelivet i Sandnes og begynner å farte til Stavanger, blir de 8 km2 du har ekstra lite verdt de 5-600,- man betaler i taxi hjem hver gang. :P

 

Nå e det ikkje alle som springe på byen kver einaste helg då :nana:

Og ein ting e sikkert, eg hadde aldri basert kor eg ska bo itte kor eg drar på byen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmmm, dritt :S

 

Samme om man kjører denne veien også? http://kart.gulesider.no/m/I7Peu

 

Er ikke kjent i det heletatt, så vetikke hva det innebærer i praksis :P

 

Men fint om noen vet om man lett komme utenom bommen på den strekka :)

 

Nå e det ikkje alle som springe på byen kver einaste helg då :nana:

Og ein ting e sikkert, eg hadde aldri basert kor eg ska bo itte kor eg drar på byen..

 

Det er sant det også :) Jeg har forresten funnet meg leilighet på Røyneberg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er neimen ikke sikker på om du må gjennom bommen der. Kjenner jeg området rett så har de helt sikkert trødd opp en bom på de små stikkveiene også. Hadde du bodd i Badedammen så hadde du sluppet bom :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er neimen ikke sikker på om du må gjennom bommen der. Kjenner jeg området rett så har de helt sikkert trødd opp en bom på de små stikkveiene også. Hadde du bodd i Badedammen så hadde du sluppet bom :)

 

Satan, var jo i badedammen jeg først hadde en leilighet på g :P

 

Men da får jeg utforske litt når jeg kommer nedover, så får man se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har markert inn de plassene jeg husker at det er bomstasjoner i området rundt/mot Forus, sikkert noen jeg har glemt også.

Kart.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den i Badedammen tror jeg du tross alt skal være glad det ikke ble noe av. Det er et forferdelig til trafikkork i området der både på morgen og ettermiddag. Holder du deg sør for Madlaveien, så kommer du godt i fra det, stort sett.

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres jo meeget bra ut :)

 

Tror jeg har funne meg leilighet i et bra område.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres jo meeget bra ut :)

 

Tror jeg har funne meg leilighet i et bra område.

 

Ja, det er kurant der. Tar nok ikke lang tid verken til eller fra jobb, men Åsenvegen (forbi Sola Golfklubb), som ville vært veldig grei å kjøre, er stengt for gjennomkjøring. På veien rundt, via Forusbeen, vil det være endel kø. Det samme om du velger motorveien fra jobb ved avkjøringen ved Hinna-krysset. Som du skjønner, det er omtrent umulig å bosette seg i denne byen uten å oppleve kø i større eller mindre grad...

 

Mvh

EW

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner, jeg skjønner :) Man får nesten bare prøve litt forskjellig, og se hva som funker best iforhold til mine jobbtider :)

 

Tusen takk for nyttig info, Eivind!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det er kurant der. Tar nok ikke lang tid verken til eller fra jobb, men Åsenvegen (forbi Sola Golfklubb), som ville vært veldig grei å kjøre, er stengt for gjennomkjøring. På veien rundt, via Forusbeen, vil det være endel kø. Det samme om du velger motorveien fra jobb ved avkjøringen ved Hinna-krysset. Som du skjønner, det er omtrent umulig å bosette seg i denne byen uten å oppleve kø i større eller mindre grad...

 

Mvh

EW

 

Eller bare gjøre som undertegnede, bosette seg utenfor passkontrollen og kjøre uten kø hver dag :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, jeg var ikke så interessert i å komme foooor langt ut heller :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når begynner å slutter du på jobb?

Hvis du har 7-3 er det ikke noe problem med kø fra Storhaug/Badedammen. Begynner du klokka 8 er det et helvette :P

 

Jeg bor nedi byen og jobber på Forus og den strekningen går på 15 min på morgen og ettermiddagen (7-3). 8-4 tar nok fort 45min hver vei.

 

Det er kanonforhold å sykle til Forus. Fine sykkelstier uten idiotiske bilister som blir irritert over at sykling tar kortere tid i rushet enn bil :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener jeg begynner 8, så da er jeg vel rett i skuddlinjen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som John Morten sier, det er kanonforhold for syklister, og det går veldig kjapt på sykkel fra der du skal bo og bort til Forus.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er kjapt? 10-20min? :)

 

Vet ikke nøyaktig hvor du blir å flytte, men med google maps så kan du jo måle distanse langs veien. Da får du i hvertfall en pekepinn..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at google maps var ganske enig i min antagelse ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med hengerfeste som har lyst til å gjøre en bjørnetjeneste i neste uke btw? :D Skulle ha dratt en del dritt hjem fra ikea :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med hengerfeste som har lyst til å gjøre en bjørnetjeneste i neste uke btw? :D Skulle ha dratt en del dritt hjem fra ikea :D

 

Det skal gå bra ja, send meg meld på 99598039.

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt konge eivind :) gir en lyd!

 

hans frederik

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du ringa meg ASAP? ;) Du må oppdatera meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.