Anbefalte innlegg

Hohoi, hvor er beste selvvask rundt sola/forus? Bilen er faen meg så skitten etter turen nedover at jeg nesten ikke tør kjøre den på jobb imorgen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hohoi, hvor er beste selvvask rundt sola/forus? Bilen er faen meg så skitten etter turen nedover at jeg nesten ikke tør kjøre den på jobb imorgen :D

 

Statoil Sola (rett før flyplassen)

Statoil Forus (Stavanger siå)

Statoil Forus (Sandnes siå)

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Døgnåpent? tenkte ta en tur

 

"Vi har åpent alle dager til 23:00" : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damn, Eivind Windspoll må være tidenes greieste kar! :):tilber:

 

Kom på kort varsel og henta meg og frøkna på Ikea, pluss hjalp meg med å hente de største tinga på eksternlageret! Kjørte oss hjem igjen og hjalp til med å bære inn : rock :

 

Kongefyr! Igjen, tusen takk Eivind! :)

 

Og herregud - fy faen så mye greier man får inn i en allroad :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du tar med frøknå på Ikea så seie det seg sjøl at ein liten S3 ikkje e stor nok ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haha, true shit.. Greide å fylle opp både allroaden og S3en for å si det SÅNN ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Feel your pain, ska ut å henta flatpakka garderobe på Ikea i dag.... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uuuuuuusj.. Har sikkert 5-6 flatpakker stående no :P Skrudde opp senga igår, og bare det var jo 2timersprosjekt.. (sengebunnen var et helvete å montere aleine) Hadde tenkt å komme meg på trening idag, men det blir utsatt ser det ut til.. :P

 

Får 50" tv fra komplett idag også, så satser på å få ting på plass :D Hadde vært digg å kunne sette seg ned og se en film ikveld :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem kjører hvit S4 B7 avant? :D

 

B8? 2.0 TDI :) Gammel klubb bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, var en perlemor-hvit B7 avant! Møtte den på Hillevåg..

 

Beklager all masinga her, men er vel ingen med en caravelle eller noe som kunne kjørt en 50" plasma fra maskinveien på forus til røyneberg? Dama i skranken mente de skulle STÅ i bilen (jeg trodde dette var en gammal, avlivet myte på nyere tver?), så da får jeg hvertfall ikke plass til den :S

 

Du får betalt selvfølgelig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Troooooor kanskje jeg får fiksa det med jobbilen, men er ikke helt sikker enda. Husker ikke hvilken bil det er engang :P Haha..

 

Men tror det er en caddy/caddy plus, så det burde jo gå?

 

Tven står på komplett pickup-point, maskinveien 2. Samme bygget som jernia og jysk. Må hentes før 8 idag :) Men i 4tida vet jeg om jeg kan bruke jobbilen :)

 

Så inne hos komplett at den esken gjerne var litt større enn jeg forventa.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring meg på 45425015 hvis det ikke ordner seg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.