#226 Skrevet Mai 29, 2011 tvile på de er tilsalgs helge men har ett jeg par MGR 15" som står og ikke blir brukt tror dere høre oss for å si det sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#227 Skrevet Mai 29, 2011 tvile på de er tilsalgs helge men har ett jeg par MGR 15" som står og ikke blir brukt tror dere høre oss for å si det sånn Hehe, jeg har blitt for gammel til å plages av slike høytalere som det der Jeg har derfor tatt inn på Rica Elverum Men mulig jeg tasser nedom campen for å høre litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#228 Skrevet Mai 29, 2011 Hehe, jeg har blitt for gammel til å plages av slike høytalere som det der Jeg har derfor tatt inn på Rica Elverum Men mulig jeg tasser nedom campen for å høre litt hehe, blir aldrig for gammel det må du gjøre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#229 Skrevet Mai 29, 2011 Er det lov med vanlig biltilsyn prøveskilt eller hur? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#230 Skrevet Mai 29, 2011 På gatebil i helga blei jeg målt til 96db Mange av Gatebil-bilene bråkte noe fryktelig. Sannsynligvis mye mer enn lovlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#231 Skrevet Mai 29, 2011 må man være medlem for å kjøre:)? tenkte å la brutter`n prøve bilen, men han er ikke medlem:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#232 Skrevet Mai 30, 2011 Er det lov med vanlig biltilsyn prøveskilt eller hur? Bare å komme. må man være medlem for å kjøre:)? tenkte å la brutter`n prøve bilen, men han er ikke medlem:) Ja, man må være medlem for å kjøre. Og dette er superbillig i forhold til Trackday og Gatebil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#233 Skrevet Mai 30, 2011 Vi fra Kristiansund tar turen også i år! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#234 Skrevet Mai 30, 2011 Er det bare å møte opp å kjøre eller må man melde seg på noe sted? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#235 Skrevet Mai 30, 2011 Er det bare å møte opp å kjøre eller må man melde seg på noe sted? Ingen påmelding i forkant. Man møter opp og registrerer seg, betaler og får utdelt nr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#236 Skrevet Mai 30, 2011 Ingen påmelding i forkant.Man møter opp og registrerer seg, betaler og får utdelt nr. Og lisenskurs 09.00 og 13.00 før kjøring!! Hvis jeg forsto det riktig!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#237 Skrevet Mai 30, 2011 Ja, og bilen må gjennom teknisk kontroll! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#238 Skrevet Mai 31, 2011 Vi trenger dommere til utstillingen på søndag! Har prøvd å få tak i dommere utenfor klubben men det ble dessverre fort kort varsel. Vi ønsker fortrinnsvis nye medlemmer og geografisk spredning. Ta kontakt med meg, Arve Egeberg eller Bjørnar Støen på PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#239 Skrevet Mai 31, 2011 Er det sånn og forstå at hvis man ikke har kjørt på bane tidligere så må man ha med instruktør før man slipper utpå? Hvor lenge må man eventuelt kjøre med disse? Blir det noen egne heat for oss nybegynnere og kanskje oss med "vanlige" trege biler? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#240 Skrevet Mai 31, 2011 Nei, du trenger ikke det, iallefall ikke iår. Møt opp på førermøtet så er du iallefall "sikra". Da er det bare å kjøre etter det tenker jeg .... Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#241 Skrevet Mai 31, 2011 Er det sånn og forstå at hvis man ikke har kjørt på bane tidligere så må man ha med instruktør før man slipper utpå? Hvor lenge må man eventuelt kjøre med disse? Blir det noen egne heat for oss nybegynnere og kanskje oss med "vanlige" trege biler? Man trenger ikke det nei, men det anbefales sterkt både for nybegynnere og de som har kjørt litt/mye. Jeg prøver alltid å få noen runder med instruktør da det alltid er ting å rette på. Vi har ikke planlagt egne heat og det går stort sett greit. Vil tro at med årets lisenskursing og L bakpå vil det bli enda bedre for nybegynnere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#242 Skrevet Mai 31, 2011 Er det noen mulighet for å få dusja noe sted der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#243 Skrevet Mai 31, 2011 Det er en guttedusj på Våler. Men så er spm om styre har tilgang til den. Vannet blir fort kaldt om det er mange som dusjer. På Gatebil var det tomt for varmtvann klokka 0730 ish.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#244 Skrevet Mai 31, 2011 Er det lov å kjøre med reine slicks? baneslicks uten mønster. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#245 Skrevet Mai 31, 2011 Er det lov å kjøre med reine slicks? baneslicks uten mønster. Praksis siste år har vært at slick bare tillates på biler med bur. Av sikkerhetsmessige grunner. Så ja, men kun hvis bilen har bur. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#246 Skrevet Mai 31, 2011 Åh OK, da utgår det å bruke slicks. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#247 Skrevet Mai 31, 2011 Hei Noen som har info om cupen som blir kjørt på klubb treffa. Regler hvem av dagene kjøres cupen m,m. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#248 Skrevet Mai 31, 2011 Vaccs kjøres på lørdag. Pleier å avvikles i 1-2 tiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#249 Skrevet Mai 31, 2011 Ja, og bilen må gjennom teknisk kontroll! Hva må til for å passere teknisk kontroll? Finnes det en liste en plass så jeg kan dobbeltsjekke selv før jeg drar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#250 Skrevet Mai 31, 2011 Hva må til for å passere teknisk kontroll? Finnes det en liste en plass så jeg kan dobbeltsjekke selv før jeg drar? Sjekke at bremsevæska di er ok. Dvs tåler over 200 grader. Sjekke at du ikke har noen løse gjenstander i cockpiten. Sjekke lys Sjekke at batteri sitter fast Sjekke at bilen din ikke lekker noen slags væsker Sjekke bremser i forhold til motoreffekt (tar det litt på skjønn) Du bør jo sjekke lufttrykk selv da. Og olje og frostvæske er greit å ha nok av og kontroll over (selverfart!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...