#301 Skrevet Juni 3, 2011 Noen som forresten har en grei vei-beskrivelse til campen for de som ikke har vært der før? .. Kommer jo selvfølgelig i mørket i tillegg, for og gjøre saken bedre Rett etter du har svingt inn til banen, går det en grusvei inn til høyre i skogen. Treffer du den, skjønner du rimelig kjapt om du har kjørt riktig eller ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#302 Skrevet Juni 3, 2011 en liten info til dere som kjører igjennom valdres...det er mye kontroll her for tida,politiet kjører JR registrerte passater som er svarte eller grå... Øyvind... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#303 Skrevet Juni 3, 2011 Da er det førermøte kl 09:00 imorra ? Får vi ett bevis for deltatt på "kjørebanekurs" da ? Robert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#304 Skrevet Juni 3, 2011 En liten praktisk opplysning !!!! Dere som kommer sør-fra, om Kongsvinger. Ta fv 210 på vestsiden av Glomma nordover !! Rett sør for Flisa er det veiarbeide, slik at de med senka biler, (altså 90% av oss), kan få litt problemer.... Mvh. Inge. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#305 Skrevet Juni 3, 2011 Hei! Er det noen som vet om en plass i Elverum hvor jeg kan kjøpe meg en hjelm? :-) Morten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#306 Skrevet Juni 3, 2011 skulle virkelig ønske jeg kunne blitt med dere hele helgen, men desverre må jeg i bryllup i morgen så kommer ikke før søndag morgen. Kos dere i fin været og ta en skål for meg å i kveld og i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#307 Skrevet Juni 3, 2011 Hei! Er det noen som vet om en plass i Elverum hvor jeg kan kjøpe meg en hjelm? :-) Morten Biltema har hjelmer vertfall, ikke at de er noe spesielt pene men de funker da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#308 Skrevet Juni 3, 2011 skulle virkelig ønske jeg kunne blitt med dere hele helgen, men desverre må jeg i bryllup i morgen så kommer ikke før søndag morgen. Kos dere i fin været og ta en skål for meg å i kveld og i morgen Nei nei Raymond. Da blir det jo ikke noe party:o Får finne noen andre som får stå for musikken da;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#309 Skrevet Juni 3, 2011 Kos døkk allihopa, je blir att heme og tar litt oppussing i kåken for å gjøre klart til takst. Hæppi skvett! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#310 Skrevet Juni 4, 2011 Helt blå himmel og strålende sol her på morgenen. Dette blir en bra dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#311 Skrevet Juni 4, 2011 Å felger har ikke kommet, så treffet utgår nok for min del i år også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#312 Skrevet Juni 4, 2011 Er på jobb jeg nå...... Lucky me! Dere får kose dere idag også sees vi i morgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#313 Skrevet Juni 4, 2011 Legg ut bilder da ? Mange biler snakker vi om utpå der totalt? Erre no liv a ? Lurer på å ta turen i mårra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#314 Skrevet Juni 4, 2011 Jan Vidar, heng deg på Morten i morra da. Mulig jeg henger meg på med dere herfra og. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#315 Skrevet Juni 4, 2011 Blir det sjåførkurs i mårra. Når blir det i såfall? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#316 Skrevet Juni 4, 2011 Blir det sjåførkurs i mårra. Når blir det i såfall? Kl. 12.15 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#317 Skrevet Juni 4, 2011 Hva av mat selges og da bare kontant? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#318 Skrevet Juni 4, 2011 Det er tydeligvis ikke så farlig med det nye reglementet angående kjøreklær? Langt over halvparten av sjåførene kjørte i t-skjorte og uten hansker i dag i hvertfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#319 Skrevet Juni 4, 2011 Hva av mat selges og da bare kontant? Er kafeteria her, tror de tar kort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#320 Skrevet Juni 4, 2011 Noen som reiser opp i morra og skal forbi kongsvinger? :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#321 Skrevet Juni 4, 2011 Noen som reiser opp i morra og skal forbi kongsvinger? :-) http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=213610 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#322 Skrevet Juni 4, 2011 Stemnings rapport fra Våler ønskes.. ? Errree no liv? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#323 Skrevet Juni 4, 2011 Stemnings rapport fra Våler ønskes.. ? Errree no liv? Åff kårs !!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#324 Skrevet Juni 4, 2011 Åff kårs !!! Sitter ikke du på en el annen stol? Altså det samme som du har gjort i hele dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#325 Skrevet Juni 4, 2011 Det er tydeligvis ikke så farlig med det nye reglementet angående kjøreklær?Langt over halvparten av sjåførene kjørte i t-skjorte og uten hansker i dag i hvertfall. Langt over halvparten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...