VACN Hovedtreff - Våler 2011 - 4-5 Juni

Anbefalte innlegg

Langt over halvparten?

Roger var der oppe for å påse at alle fulgte de nye reglene, samt finne noe å syte over slik at han fikk postet noe grums på forumet. Han kommer sikkert i dag også så da er det greit om at alle bilene står på linje så vi ikke trekk for usymmetrisk oppførsel.

Jeg så ingen som kjørte med t-skjorte jeg, men så er jeg jo gammel og ser dårlig også.

Været er bra i dag også, noen smådotter på himmelen men mest blått. Så dette lover bra.

Vi satser på en toppers dag i dag også... : vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er tydeligvis ikke så farlig med det nye reglementet angående kjøreklær?

Langt over halvparten av sjåførene kjørte i t-skjorte og uten hansker i dag i hvertfall.: rolleyes

Håper denne kommentaren kommer fra en som er litt småsnurt fordi han måtte svette hele dagen i en kjøredress, men så viste det seg at det ikke var helt nødvendig. Hvis ikke, så er dette totalt unødvendig oppgulp som jeg gjerne skulle visst hensikten med. Som forventet så var arrangørene litt rund i kantene den første gangen de nye reglene skulle gjennomføres. : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Roger var der oppe for å påse at alle fulgte de nye reglene, samt finne noe å syte over slik at han fikk postet noe grums på forumet. Han kommer sikkert i dag også så da er det greit om at alle bilene står på linje så vi ikke trekk for usymmetrisk oppførsel.

Jeg så ingen som kjørte med t-skjorte jeg, men så er jeg jo gammel og ser dårlig også.

Været er bra i dag også, noen smådotter på himmelen men mest blått. Så dette lover bra.

Vi satser på en toppers dag i dag også... : vinke :

Så en observasjon er grums? Du bør kanskje ikke kjøre bil hvis du har så dårlig syn?

Du så vel helst at jeg holdt meg borte, men du er nok ikke så heldig.: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Langt over halvparten?

Når vi satt på tribunen så var det det, men det kan jo være at det var bare slump at de fleste som kjørte i t-skjorte var utpå akkurat da. Jeg synes også det er greit som Espen sier at det er fint med en myk tilpasning til reglene. Men da burde man kanskje skrive at man anbefaler at alle tilpasser seg det nye reglementet, og ikke at det er et krav fra første stund?

Jeg snakket med et par stykker i går som ikke kjørte på banen nettopp på grunn av at de ikke hadde passende klær, men de kunne jo kjørt likevel hvis de visste at det var mulighet for det?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Resultater fra ferdighetskjøringen på lørdag:

Pos Navn Bil Klasse Tid

Klasse A

1 Vidar Gustavsen Audi RS4 A 0:01:16:38

2 Roger Løfald Audi Coupe q A 0:01:18:75

3 Per Ove Solevågseide Audi S2 A 0:01:19:59

4 Johan F Lindstrøm Audi S2 A 0:01:20:25

5 Frank Rui Audi S2 A 0:01:20:28

6 Nils Henrik Grøndahl Audi RS2 A 0:01:20:47

7 Ole Opsahl Audi 80 q A 0:01:21:04

8 Jan Sverre Edstrøm Audi RS2 A 0:01:22:22

9 Tom Rune Fristad Audi 90 q A 0:01:23:33

10 Pål Finneid Audi A4 A 0:01:26:91

11 Stig Langset Audi 90 A 0:01:27:25

12 Joachim Aspen Nilsen Audi 90 q A 0:01:28:91

13 Thorkild Solberg VW Golf A 0:01:32:53

Klasse B 5,2 - 7,0 kg/hk

1 Erik Mogen Hansen Audi A4 B 0:01:22:16

2 Tommy Nilsen Golf5 B 0:01:24:87

3 Tom Mogen Hansen Audi A4 B 0:01:25:00

4 Andreas Haugland G2 B 0:01:25:94

5 Hans Fredrik Bjarkøy Audi S3 B 0:01:25:97

6 Jan Erik Kluge Golf2 B 0:01:26:65

7 Stian Rudshaug Pedersen Audi S3 B 0:01:27:30

Klasse C > 7,0 kg/hk

1 Jimmie Nygård Audi S3 C 0:01:23:44

2 Håkon Sandberg Vw Golf C 0:01:30:37

Klasse R - Annet bilmerke

1 Hans Frisak Porsche 996 GT2 R 0:01:15:53

2 Lars Svelander Porsche 997 GT3 RS R 0:01:21:00

3 Roger Sandberg Porsche 997 C4 R 0:01:21:16

4 Freddy Resberg Porsche Boxter R 0:01:27:59

Resultater uavhengig av klasser:

Pos Navn Bil Klasse Tid

1 Hans Frisak Porsche 996 GT2 R 0:01:15:53

2 Vidar Gustavsen Audi RS4 A 0:01:16:38

3 Roger Løfald Audi Coupe Q A 0:01:18:75

4 Per Ove Solevågseide Audi S2 A 0:01:19:59

5 Johan F Lindstrøm Audi S2 A 0:01:20:25

6 Frank Rui Audi S2 A 0:01:20:28

7 Nils Henrik Grøndahl Audi RS2 A 0:01:20:47

8 Lars Svelander Porsche 997 GT3 RS R 0:01:21:00

9 Ole Opsahl Audi 80q A 0:01:21:04

10 Roger Sandberg Porsche 997 C4 R 0:01:21:16

11 Erik Mogen Hansen Audi A4 B 0:01:22:16

12 Jan Sverre Edstrøm RS2 A 0:01:22:22

13 Tom Rune Fristad 90q A 0:01:23:33

14 Jimmie Nygård Audi S3 C 0:01:23:44

15 Tommy Nilsen Golf5 B 0:01:24:87

16 Tom Mogen Hansen Audi A4 B 0:01:25:00

17 Andreas Haugland G2 B 0:01:25:94

18 Hans Fredrik Bjarkøy S3 B 0:01:25:97

19 Jan Erik Kluge Golf2 B 0:01:26:65

20 Pål Finneid Audi A4 A 0:01:26:91

21 Stig Langset Audi 90 A 0:01:27:25

22 Stian Rudshaug Pedersen Audi S3 B 0:01:27:30

23 Freddy Resberg Porsche Boxter R 0:01:27:59

24 Joachim Aspen Nilsen 90q A 0:01:28:91

25 Håkon Sandberg Vw Golf C 0:01:30:37

26 thorkild solberg golf A 0:01:32:53

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter ikke du på en el annen stol?

Altså det samme som du har gjort i hele dag : smil :

Ha ha :P

Hadde du bodd på campen så hadde du sett at jeg ikke satt på en stol hele kvelden ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når vi satt på tribunen så var det det, men det kan jo være at det var bare slump at de fleste som kjørte i t-skjorte var utpå akkurat da. Jeg synes også det er greit som Espen sier at det er fint med en myk tilpasning til reglene. Men da burde man kanskje skrive at man anbefaler at alle tilpasser seg det nye reglementet, og ikke at det er et krav fra første stund?

Jeg snakket med et par stykker i går som ikke kjørte på banen nettopp på grunn av at de ikke hadde passende klær, men de kunne jo kjørt likevel hvis de visste at det var mulighet for det?

Det fikk ikke jeg med meg, men ja, mulig det ble firt litt på reglene, fordi det var jo særdeles varmt i går. Det har jo stått info om det, og det er jo ikke spesielle klær dette er snakk om. Heldekkende klær er jo ganske vanlig å ha, ikke minst ha med seg hjemmefra, selv om det er shortsvær idet man drar hjemmefra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

50 kr inngang pr pers,

100 kr utstilling,

Hvorfor måtte man da betale 250,- for utstilling og inngang for 2 personer? Først betale 100,- (150,- med passasjer inkludert) for å få med bilen inn, så 100,- til for å stille ut? Noe jeg har gått glipp av, jeg som ikke har leste hele tråden?

Utenom det, så var treffet meget bra, og været var like så - selv om det kanskje var litt vind og skyer:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor måtte man da betale 250,- for utstilling og inngang for 2 personer? Først betale 100,- (150,- med passasjer inkludert) for å få med bilen inn, så 100,- til for å stille ut? Noe jeg har gått glipp av, jeg som ikke har leste hele tråden?

Utenom det, så var treffet meget bra, og været var like så - selv om det kanskje var litt vind og skyer:)

Dette lurer jeg på også hehe

men uansett ett kjempefint treff=)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusentakk for et kjempe treff :D bra liv hele helga å konge vær :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

100,- for å stille ut står det? Ikke så vanskelig å få med seg det. Det eneste som ikke står der er at det er 50,- for bilen. Det kostet 400,- + 150,- i forsikring for å kjøre på bana i tillegg til de 100,- for å komme inn på plassen. Syns det er rett og rimelig at de som stiller ut betaler litt for pokalene selv.

Tusen hjertlig takk for et fint treff :) Gleder meg til Rudskogen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall bra treff som alltid, takk til alle som bidrar på treffa våres..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for et supert treff!

En ekstra takk til alle de som er med å arrangerer treffet - flott gjennomført : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tusen takk for et knallbra treff!! Sees neste år!!!:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knall treff og masse hyggelige mennseker på Campen og på Banen!

Men en ting en foreslår til neste år er atde store musikk anleggene på Campen skal vere av etter kl 0300 eller noe sånn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

100,- for å stille ut står det? Ikke så vanskelig å få med seg det. Det eneste som ikke står der er at det er 50,- for bilen. Det kostet 400,- + 150,- i forsikring for å kjøre på bana i tillegg til de 100,- for å komme inn på plassen. Syns det er rett og rimelig at de som stiller ut betaler litt for pokalene selv.

Det var sikkert derfor folk klødde seg i hodet: rolleyes

Greit å ha med all nødvendig info i infoposten, eller? Tydeligvis bare jeg som hadde noe å si om saken, så da får man heller bare legge ballen død.

Treffet var knallbra, og de skal ha kudos de som stiller opp og gjør dette mulig, så folk skal ikke tro at jeg mener noe annet enn det;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, dette virket bra! (Selv om jeg var der kun to timer i dag.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nok flere som savnet den infoen, men sier man noe så kommer jo hele vakthundkobbelet og rakker ned på den som sier noe, det er nok derfor de fleste kvier seg.

Det står jo helt klar på første side at parkering er gratis. Det skulle koste 100kr å stille ut, og det er helt greit det. Men man måtte jo betale 50 kr på lørdag også, så det hadde nok ikke noe med å være med å betale på pokalene å gjøre.

50kr er ikke mye, men infoen bør stemme.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dvs at alle som stillte ut da har betalt 100kr ekstra/for mye? Noen i styret som vil kommentere hvor glippen har skjedd her? Jada 100kr er ikke all verden men fortsatt så blir det en del kr med såpass mange utstillte. Glipp er glipp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tar dette videre og kommer tilbake med info rundt dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

I prinsippet skal den info vi går ut med i forkant stemme med det som skjer. Hvis det da skjer at noen betaler en 50-lapp for mye, må huske på at det er klubben egen FELLES kasse som får pengene. Det som skjer er faktisk at klubben går litt mindre i underskudd på arrangementet, og alle blir behandlet likt. Feilen får altså alle "svi" for som deltok. På den andre siden er det svært mange som IKKE deltar (jada, det er frivillig), men disse dekker faktisk et relativt stort underkudd på alle større (hoved-)treff. Det er få av disse som klager på prisene, selv de de egentlig er de første til å "jamre" seg over "tapet". Men, som sagt, dette er åpent for alle (medlemmer), de som kom og betalte på lørdag gikk gratis inn på søndag. Totalt sett burde vi være fornøyde både i styret og andre deltagere over at klubben har en såpass god økonomi at vi i det hele tatt kan planlegge et såpass kostbart utetreff i Norge, med de usikkerhetene som været bidrar med. Tusen takk for mange hyggelige samtaler med ALLE jeg snakket med. Kanskje noen til og med var (kommende ?) medlemmer ? Hilsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et kjempetreff, syntes det var et etterlengtet tiltak med et ordentlig førermøte, det er jo for egen sikkerhet. I tillegg fikk man jo forsikring, kjekt å ha hvis uhellet er ute. Når det gjelder musikk på campen mener jeg at får man ikke sove pga litt bråk er man ikke trøtt nok :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på og takker for nok et kjempetreff.

Mange som stiller opp og trår til ! Det lika vi:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen!

Takk for et kjempefint treff! Meget hyggelig med veldig mange bra folk! Håper alle likte seg og ikke har noe veldig negativt de brenner inne med. Derfor er denne posten meget bra å ta som en ris og ros tråd i ettertid! Selv syns jeg dette var et megatreff, selv om jeg ikke fikk gjort deg jeg liker best med disse treffa, kjøre bilen min i filler på banen.

Når det gjelder inngangspengene kan jeg gjerne ta den på min kappe. Samme med banekjøringen som noen også betalte 550,- for hele helga selv om de bare skulle kjøre en dag. Her har det skjedd en glipp, og det er meget beklagelig! Det skal egentlig ikke skje, men her har det altså skjedd. Noe av grunnen til dette er at denne tråden la jeg ut så tidlig som overhodet mulig for at datoen skulle være spikret. Mesteparten av første tråd kopierte jeg fra i fjor med tanke om å forandre den etterhvert som ny info kom til. Og enten har ikke jeg fått med meg infoen, eller så har det blitt gjort forandringer i siste liten.

Dog syns hvertfall ikke jeg at 550,- kroner for banekjøring ei hel helg evnt en dag ink kursing som man kan bruke til senere anledninger (trackday og gatebil feks) er særlig mye. På trackday koster det det dobbelte for en dag. Inngangsbilettene skal vi sjekke opp nærmere!

Men det er bra det kommer inn innspill, i dette gamet er hvertfall jeg fersk og dette har jeg tenkt til å lære av. Jeg skal jobbe for at vi får dette i et system til neste år med en gjennomgang like før treffet slik at alle som skal være med å arrangere har lik og riktig informasjon. I år var treffansvarlig, som er en kjemperessurs og uunværlig for treffene våre, på ferie og kom hjem torsdags kveld før treffet.

Jeg har notert meg mange punkter jeg ser kan være planlagt bedre slik at det går mer strømlinjeformet å arrangere et slikt treff med alle de detaljer som finnes, og de skal jeg gi videre. Alt i alt syns jeg dette var et kjempetreff uansett, og det er jo tross alt basert på frivillig arbeid.

Takk for mange trivelige samtaler både på området og på campen! Hyggelig å høre at mange setter pris på jobben styret gjør. Og nå har vi jo fått oss klær som merker at vi både er fra hovedstyret og hvem vi er. Ikke vær redd for å sla av en prat eller stille noen spørsmål!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for et bra treff folkens ! :)

Alltid hyggelig å få satt fjes til navnene deres ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.