Anbefalte innlegg

ska ring han i morra eller på tirsdag, spørs hvor mye osm er å gjøre på jobben, han jeg skaffa dette gjennom er foresten billakkerer og lakkerte en av lastebilene våre! kansje billige lakkeringer av audiene våre også? hadde vert rått iallefall!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D

 

Sitt no å vente på svar! :D Men du ska vel kjør heim fra arbe ... regne me at de e de som tar sånn tid :nana::evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i morra er jeg kontormann så da har jeg tid til å ringe han:)

Men håper vi blir flere en 3 siden min kone kunne påpeke at dattra vår skal begynne i barnehage og at det er dyrt! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Emil, du får skaff dæ sponsor ... kanskje du kainn nævne de me barnehagen når du begynne me lokale lønnsforhandlinga ... he! : haha :

 

Uansett må vi samles for å se på lokale før vi skriv kontrakt! Sjå om du klare å få ein avtale med utleier`n.

 

Vil tru at de vil melde sæ flere om lokale e bra! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan muligens være intressert! Hva slags pris er det snakk om pr måned nå da? Pr stk altså.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel regne med ca 1000,- i mnd ... om vi blir 4 stk. Tror husleia e på 37500,- pr år.

 

I bestefall blir vi 5 stk (er plass til ca 5 biler jfr Emil) blir husleia 7500 pr pers pr år = 625,- pr mnd.

 

Tror det er "billig garasje" om man har et prosjekt, eller mekker på "et rullende prosjekt"!

 

Ser også fordeler i det å "dele kunnskap og verktøy"!

 

Kanskje blir lokalet er treffsted for

VW- og Audi-entusiaster?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er muligens intressert i garasje plass jeg også : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott å høre!

Du som har den ganske støkne s4/s6n? med bra med trim?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mange er det snakk om totalt da da? Blir det plass til meg? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er preben som sitter inne med tellinga hær.

 

Men alle som skal være med må ha jobb eller fast inntekt fra eneleranenplass for jeg må vel sikkert stå ansvarlig for leia så det er jeg som blir sittende i klistret hvis noen plutselig ikke betaler eller bataler forseint : ja :

Men det sjønner dere sikkert allesammen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er preben som sitter inne med tellinga hær.

 

Men alle som skal være med må ha jobb eller fast inntekt fra eneleranenplass for jeg må vel sikkert stå ansvarlig for leia så det er jeg som blir sittende i klistret hvis noen plutselig ikke betaler eller bataler forseint : ja :

Men det sjønner dere sikkert allesammen.

Forståelig. Ikke noe problem for min del iaffal. Rop ut når det er noe fremgang/nyheter i saken da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det er preben som sitter inne med tellinga hær.

 

Men alle som skal være med må ha jobb eller fast inntekt fra eneleranenplass for jeg må vel sikkert stå ansvarlig for leia så det er jeg som blir sittende i klistret hvis noen plutselig ikke betaler eller bataler forseint : ja :

Men det sjønner dere sikkert allesammen.

 

Væl, væl ... oppsumering

 

*Emil,Ole B og Preben vil ha en garageplass.

 

* Jo P, Eirik har meldt sin interesse ... forstår at Rune vil ha en plass, om det blir noe av "prosjektet".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg ringt han fyren!

Han var borte, men han ville jeg skulle komme på fredag å snakke med han som eier lokalene! så skal jeg avtale med han etter jeg har prata litt nermere om pris! så drar vi sammen å ser!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får holde liv i tråden ... skjer nok noe i løpet av denne uken.

Emil har det travelt om dagen ... så jeg har fått æren av å "ta tak" i prosjektet.

 

Skal ta noen bilder av lokalet slik at interesserte kan få et inntrykk av lokalet. Legger disse ut i denne tråden.

Ser det bra ut, håper jeg å få låne nøkler (event) slik at vi interesserte sammen kan dra å se på herligheten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg skaffet oss en "åpen avtale" ... vi får komme å se på lokalet ... passer best om vi kommer før kl 16.00.

Lokalet er på 300m2. Lokalet har kun en inngang (dør + port) - men kan deles i to om det er ønskelig.

 

Ellers har lokalet sanitære fasiliteter.

Lokalet ligger 5 min fra Sandmoen

 

Utleier leier ut lokalet pr dags dato, dvs at lokalet ikke er ledig (lagring av båt + div).

 

De interesserte bør melde seg her på tråden.

 

//P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg skaffet oss en "åpen avtale" ... vi får komme å se på lokalet ... passer best om vi kommer før kl 16.00.

Lokalet er på 300m2. Lokalet har kun en inngang (dør + port) - men kan deles i to om det er ønskelig.

 

Ellers har lokalet sanitære fasiliteter.

Lokalet ligger 5 min fra Sandmoen

 

Utleier leier ut lokalet pr dags dato, dvs at lokalet ikke er ledig (lagring av båt + div).

 

De interesserte bør melde seg her på tråden.

 

//P

Hva om du eller noen andre kan stikke innom og se på, samt skaffe noen bilder og info til resten av oss?

 

Når blir dette ledig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

.. når det blir ledig er litt vesentlig, også hva prisen vil bli :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

trolig vil det fort bli ledig etter vi bestemmer oss, men prisen står om du leser tildigere innlegg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisen er 250 kr pr m2 pr år. 300m2 x 250 = 75000

 

150m2 vil da koste oss 37500 pr år. Blir vi 5 stykk, vil det tilsi en mnd leie på kr 3125 / 5 = 625 kr pr pers i mnd leie Mener det er billig.

 

Lokalet blir ledig så snart vi har bestemt oss.

 

Jeg synes vi stiller alle mann når lokalet skal vurderes. Da får vi og svar på hvor seriøs den enkelte er.

 

Noen fler som vurderer å skaffe seg en mekkegarage?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen mulighet for å kombinere dette med morgendagens lokaltreff?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen mulighet for å kombinere dette med morgendagens lokaltreff?

 

Kanskje det ... Problemet er vel at han som har med utleien å gjøre går hjem fra jobb kl 1600. - desverre er ikke alle like fleksible :rolleye:

 

Jeg tror kanskje tråden har "sovet" litt lenge ... tror det er lurt at vi venter en ukes tid. Det fordi at andre enn oss som ikke kjenner til denne tråden får en sjanse til å melde sin interesse?

 

Det er lokallagstreff i morgen? Vi får stille opp å forsøke å værve flere slik at vi blir 5 mann ... kanskje skulle vi værvet noen damer og? : haha :

 

//P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er lokallagstreff i morgen? Vi får stille opp å forsøke å værve flere slik at vi blir 5 mann ... ***kanskje skulle vi værvet noen damer og?*** : haha :

 

//P

 

 

Hell yeah! : smil :

Tror ikke kona di tilater det prebs!

 

Men jeg kommer i morra om du skal da preben så får vi høre med resten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hell yeah! : smil :

Tror ikke kona di tilater det prebs!

 

Men jeg kommer i morra om du skal da preben så får vi høre med resten.

 

Jeg er på Sluppen kl 1900 for å værve damene, så kan du ta "resten"! : haha :

Tar med kona for sikkerhets skyld! "Kontroll, kontroll, kontroll"!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stikker nok innom en liten tur:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.