Anbefalte innlegg

Ja! er medregnet, men må gjøre det offentlig da vettu!

 

Takk for det!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her har d itj skjedd ein drit på fjorten daga : bråk : ... Tar d litt roli æ å da, tar tak igjæn næste uke!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

devven sinna tagg!

 

har du snakka med dem eller e du i demonstrasjon mot mæ no ? hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli demostrasjonstog på Lundåsen i mårra ... mer enn tre påmeldt

 

: smil :: smil :: smil :: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli demostrasjonstog på Lundåsen i mårra ... mer enn tre påmeldt

 

: smil :: smil :: smil :: smil :

 

fint med litt besøk ja!

 

ring no da prebs!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i dag å kikket på lokalet igjen. Ingen med "makt" var tilstede, heller ikke noe kontraktforslag var skrevet. :confused:

"Makten" har ferie ut uken ... så på mandag eller tirdag håper jeg de har et kontraktforslag klart.

 

Fikk heller ikke klarhet i hvor mange kvadratmeter vi får leie ... det eneste som er klart; vi får leie deler av lokalet, sannsynligvis fra porten og bort til søylene (ca190kvm?)! Tror det passer oss utmerket.

 

Lurer på å investere i løftebukk ... bruk "Søk", og søk etter "løftebukk" her på forumet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell på byåsen, rett ved migo skal legges ned. fikk tips om at de skal selge løftebukker og verktøy der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell på byåsen, rett ved migo skal legges ned. fikk tips om at de skal selge løftebukker og verktøy der.

 

Har kjøpt løftebukk ... tipset kom for sent : bråk :

 

Erlend, kan du sjekke om de selger noe som er

"kjekt å ha"?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg og preben vert i drammen og henta løfte bukken!

 

par bilder fra turen av heising av bukken og av doningen.

jo.jpg

lastebila.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi datt også innim våler banen på vei heim å der så vi jo drømmen: en vw golf 1 som kjerte fra ALLE på banen :D

golf1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har kjøpt løftebukk ... tipset kom for sent : bråk :

 

Erlend, kan du sjekke om de selger noe som er

"kjekt å ha"?

Skal sjekke! Litt vanskelig å få i den rette manne å snakke med. Han som styrer det der.. Men skal snakke med han om jeg ser'n. Har da sikkert mye kjekt på et shell verksted. Et oljetappefat kanskje?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke! Litt vanskelig å få i den rette manne å snakke med. Han som styrer det der.. Men skal snakke med han om jeg ser'n. Har da sikkert mye kjekt på et shell verksted. Et oljetappefat kanskje?

 

Foreksempel! : haha :

 

Hva som helst, bare det er dyrt : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vært ute i Klæbu i dag, vi har fått løftebukken inn i lokalet. Emil og jeg har kjøpt denne bukken, men ønsker selfølgelig at andre kjøper en andel! Hvordan dette skal organiseres blir vi enige om.

Kontrakten med utleier er ferdig i morgen, vi må treffes en av de nærmeste dagene for å diskutere hvordan vi skal organisere oss. - Da tenker jeg på alt i fra A til Å. : klø :

 

Foreslår at vi møtes på en kafe/restaurant i byen denne uken. - KOM MED FORSLAG OM TID, STED!

 

Tenk over hvordan vi skal organisere oss før dette møtet ... forslag, gjerne på PM til Emil eller undertegnede!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

preebs var litt snurt over at han ikke var med på bilde så her er et par!

 

på første bilde var det ikke så enkelt for en ufaglært å komme seg inn i bilen når den var låst å han hadde nøkkelen i hånda.

 

på andre har han satt ei eske i mellom tenna for å ikke bite seg i tunga i det han tar i for å bryte seg inn i bilen :D

preebs1.jpg

preebs2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foreslår at vi møtes på en kafe/restaurant i byen denne uken. - KOM MED FORSLAG OM TID, STED!

 

Er jo lokallagstreff nå på Torsdag ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

preebs var litt snurt over at han ikke var med på bilde så her er et par!

 

på første bilde var det ikke så enkelt for en ufaglært å komme seg inn i bilen når den var låst å han hadde nøkkelen i hånda.

 

 

Henger meg litt opp i ordet "ufaglært" ... var det noen faglærte med på turen, som kan uttale seg? - Ikke det jeg vet :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Henger meg litt opp i ordet "ufaglært" ... var det noen faglærte med på turen, som kan uttale seg? - Ikke det jeg vet :nana:

 

hay! me!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å fortelle : Kompressoren dere kan se på et av bildene (10hk/500l tank), får vi disponere som vi vil.

 

 

Emil : "Ha opp boggien ... da bli bila sååååå stødi"

 

:nana:: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte å fortelle : Kompressoren dere kan se på et av bildene (10hk/500l tank), får vi disponere som vi vil.

 

 

Emil : "Ha opp boggien ... da bli bila sååååå stødi"

 

:nana:: haha :

 

du din kødd! nokk med heile heim turen om du itj ska begynn hær å!

ehhe

 

d va godt å hør det med kompressoren i allefall!

 

men! vi må værra en gjeng for å få opp løfte bukken! den e TUNG!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo lokallagstreff nå på Torsdag ;)

 

 

Nei! : smil :

 

Første og siste torsdag i mnd det ... vi har to torsdager igjen denne mnd (den siste blir 25.08.05)

Men det er klart at vi kan møtes førstkommende torsdag uavhengig av lokallagsmøtet ... flere som har synspungt på tid/sted?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei! : smil :

 

Første og siste torsdag i mnd det ... vi har to torsdager igjen denne mnd (den siste blir 25.08.05)

Men det er klart at vi kan møtes førstkommende torsdag uavhengig av lokallagsmøtet ... flere som har synspungt på tid/sted?

 

lokal møte er første og tredje torsdag i mnd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lokal møte er første og tredje torsdag i mnd

 

 

 

Ka e d du itj veit? :confused:: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka e d du itj veit? :confused:: klø :

 

LITE! L I T E!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hva med å treffes på nidarvoll da preben? trenger jo ikke å sitte med en cafe latte i hånden for diskutere verksted vettu. :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som kommer nå til Torsdagen da..? Ser ut som jeg kommer til å stille med fravær igjen, som alltid :/

 

Regna med det er en del ACR-folk som ikke stiller iaffal?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.