Anbefalte innlegg

preebs! har du snakka med dem utpå der no da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

preebs! har du snakka med dem utpå der no da?

 

 

He?

Trudd at du skoill snakk me dæm æ ... når du va å montert langbænken! : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som skjer er at lokalet er ferdig til bruk ... men rampen opp til porten er enda ikke ferdig.

 

Var en tur utover i dag ... men traff ikke sjefen. Forsøkte å treffe ham på telefon, uten å lykkes.

Neste episode i denne såpeserien kommer i morgen : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som skjer er at lokalet er ferdig til bruk ... men rampen opp til porten er enda ikke ferdig.

 

Var en tur utover i dag ... men traff ikke sjefen. Forsøkte å treffe ham på telefon, uten å lykkes.

Neste episode i denne såpeserien kommer i morgen : bh :

 

 

Jepp.

Dette er definitivt min favorittråd, akkurat som hotel Cæsar jo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.

Dette er definitivt min favorittråd, akkurat som hotel Cæsar jo

 

: smil :: smil :: smil :: smil :

 

Du er tilbake fra sørlige breddegrader skjønner jeg ... Kunne ikke være borte lengre? ... Måtte vel hjem til sofaen og Hotel Cesar du!!! : haha :

Men Stig, du har vel ordnet seg slik at noen har tatt opp de episodene du gikk glipp av!? Ellers hadde det nok blitt ramaskrik :angrygun:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:o

 

Travle dager gitt ... skal se om jeg får til å ta kontakt i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såpen fortsetter ...

 

Muren til rampen blir støpt i dag ... lokalet er ferdig til helgen! Så nå er det bare å fyre opp prosjektet med prøveskilt å ta turen til Klæbu.

 

NB! For de som ser mye på Hotel Cesar : Fortsett med det! :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokalet er innflyttingsklart. 33,3% av oss har vært der i dag. Tar og turen utover på søndag.

 

Hengelås er montert, koden kan fås på SMS...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er vi ferdig med en vegg med benker.... har igjen plater til ca 48 meter med benk enda : rolleyes

vet ikke hvordan vi skal gjøre det med plasser men i dag kjører jeg bare inn bilen min å der blir den stående da siden ingen andre kommer å gjør krav på plassen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

foresten om noen har noe 2" x 4" så er det fint å ha med seg til benk laginga! alt vi har "funnet" av matreal er nå oppbrukt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da er vi ferdig med en vegg med benker.... har igjen plater til ca 48 meter med benk enda : rolleyes

vet ikke hvordan vi skal gjøre det med plasser men i dag kjører jeg bare inn bilen min å der blir den stående da siden ingen andre kommer å gjør krav på plassen.

 

I dag skal jeg og trille inn prosjektet mitt ... men først skal Emil`s bil ut, fordi jeg vil ha plassen han har gjort krav på!

 

Såpen fortsetter ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer endelig til Trondheim igjen på torsdag og blir mer enn gjerne med på en 'dugnadsrunde' i helga. (kommer vel også til å flytte sykkelen opp dit for litt vintervedlikehold rimelig snart - ser for meg at det med været nå om dagen frister mer med turboquattro enn med MC :)

 

 

Preben: send gjerne kode til meg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tikka ta plassen under "hemsen"!

 

Prebs: Jeg og vil ha kode ;) 980 14 687

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter ønske fra Emil er tråden splittet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.