Anbefalte innlegg

Nei. 10 holder vel det?

 

gi tilbakemelding når det blir salmling da.

 

jepp men vi skulle fått til ei lita tur oppover til verkstedet igjen så vi får vist det fram til resten!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er vel bare å sette av en dag det? til uka feks?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, tenker du denne eller neste?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste uke passer best, da han ene jeg har fått med kommer hjem førstkommende helg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Møte må bli ut i neste uke. Ikke noe poeng å møtes før vi har fått kontraktforslaget på bordet.

 

10 "kailla" med bil er bra det ... men vi må nok regne med at noen av oss faller fra allerede før vi er kommet igang. Så ikke stopp vervekampanjen! Snakk med bilinteresserte ... fortell om prosjektet til "alle" dere treffer!

Hallen er stor, og det er ikke så mange av oss som har "langtidsprosjektbil" enda. Det betyr at vi har god plass i hallen. Om vi er 10 eller 15 spiller ingen rolle, vi får god plass til alle! Selv om alle skulle være der samtidlig!

 

Dagens ord : "Verv en bilidiot!" : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleye:

Da har jeg snakket med utleier i dag.

 

Han forteller at kontraktsforslaget ikke er klart. Grunnen til det er at en (allerede) leietaker ønsker mer areal. Han ville utsette kontraktforslaget vårt en uke. Jeg forklarte at vi ønsker fortgang i saken, så han skulle ringe meg når han hadde mer klart i forhold til den andre leietakeren. : rolleyes

 

Synes det går tregt ... hva synes dere? : klø :

 

Hva kan gjøres?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleye:

Da har jeg snakket med utleier i dag.

 

Han forteller at kontraktsforslaget ikke er klart. Grunnen til det er at en (allerede) leietaker ønsker mer areal. Han ville utsette kontraktforslaget vårt en uke. Jeg forklarte at vi ønsker fortgang i saken, så han skulle ringe meg når han hadde mer klart i forhold til den andre leietakeren. : rolleyes

 

Synes det går tregt ... hva synes dere? : klø :

 

Hva kan gjøres?

 

hm...! stor fare for at vi moster hele greia eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstod det ikke slik ...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei vi får vel bare avvente å se da. kan jo kanskje se oss rundt etter noe annet også? burde da vel finnes flere slike haller stående rundt omkring : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fikk inntrykk av at det var for salg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utleier skal ha 550,- for kvadraten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi avventer med alternativer. "Rådhuset" har ikke stengt døra enda. (Jepp ... det er navnet på utleier!)

 

 

Uansett alternativ, tror jeg ikke vi har noe verksted før etter fellesferien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror vi avventer med alternativer. "Rådhuset" har ikke stengt døra enda. (Jepp ... det er navnet på utleier!)

 

 

Uansett alternativ, tror jeg ikke vi har noe verksted før etter fellesferien.

 

Enig med du : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med "Rådhuset" i dag. Ser ut til at vi får leie halvparten av lokalet. Jeg tror det blir passe stort til oss.Blir vi 10 stk. som deler lokalet får vi dele på den plassen som er ... hvordan blir vi enig om. Det er vel ikke så mange som trenger en permanet plass til sitt prosjekt enda?

Lokalet blir ledig så snart det er ryddet.

 

Er det mulig for de interesserte å komme på lokallagsmøte Torsdag 07.07.05 kl 1900. Bunnpris, v/Mc Donalds?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med "Rådhuset" i dag. Ser ut til at vi får leie halvparten av lokalet. Jeg tror det blir passe stort til oss.Blir vi 10 stk. som deler lokalet får vi dele på den plassen som er ... hvordan blir vi enig om. Det er vel ikke så mange som trenger en permanet plass til sitt prosjekt enda?

Lokalet blir ledig så snart det er ryddet.

 

Er det mulig for de interesserte å komme på lokallagsmøte Torsdag 07.07.05 kl 1900. Bunnpris, v/Mc Donalds?

 

 

Han ene av de 2 jeg har fått med har hvertfall et prosjekt som han må ha plass til. ellers har ikke jeg no på gang riktig enda.

 

litt usikker på om jeg klarer å komme på lokallagsmøte i morgen. de andre 2 er bortreist.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere leie til Brøttem???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal dere leie til Brøttem???

 

Utleier er "Rådhuset byggvare" i Klæbu. Vet ikke noe annet navn. Mulig eier heter Brøttem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom det frem noe fornuftig på lokallags møtet i dag? hva skjer?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Utleier er "Rådhuset byggvare" i Klæbu. Vet ikke noe annet navn. Mulig eier heter Brøttem.

Grei kar å gjøre handel med det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kom det frem noe fornuftig på lokallags møtet i dag? hva skjer?

 

Når du ikke kom ble det ikke noe av noe ;)

 

Skal ta kontakt med utleier på mandag. Har avventet hele denne uken, på svar fra Rådhuset.

Skal skyve på litt hardere da, om dere føler behov for det. Utleier vet jo at vi vil ha lokalet, og få eller ingen har et prekert behov for lokalet akkurat nå. Så ...

Det eneste jeg føler behov for, er å få skrevet kontrakt slik at vi vet at vi har et lokale til høsten (aug/sept->).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei kar å gjøre handel med det.

 

 

Det tror jeg han er ... : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når du ikke kom ble det ikke noe av noe ;)

 

Skal ta kontakt med utleier på mandag. Har avventet hele denne uken, på svar fra Rådhuset.

Skal skyve på litt hardere da, om dere føler behov for det. Utleier vet jo at vi vil ha lokalet, og få eller ingen har et prekert behov for lokalet akkurat nå. Så ...

Det eneste jeg føler behov for, er å få skrevet kontrakt slik at vi vet at vi har et lokale til høsten (aug/sept->).

 

 

hehe. ja ikke sant :P

 

høres forsåvidt greit ut det du sier. folk har jo ferie og ikke alle er tilgjengelige før ut på høsten alikevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey Emil og Preben! Count me in som verksted leier! Hadde vært rått!

 

Den så forresten jæ... strøken ut den hvite 90'n på side 5 elns.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey Emil og Preben! Count me in som verksted leier! Hadde vært rått!QUOTE]

 

Trodde du var medregnet jeg :confused:

 

Velkommen på forumet! : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.