#101 Skrevet April 8, 2015 Det er et annet medlem med fullgod bil som burde gjøre opp søknaden snart... veit om 2 som må få ut fingern og godkjenne 1,8t 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet April 8, 2015 At en mann med gul vest tafsa på skilta mine gjør at eg må få ut fingeren.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet April 8, 2015 Disse papirene dekker kun golf? Eg har en Jetta 1 som skal få 16v (KR) med en eller annen form for insprøytning ettervert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet April 29, 2015 Bare å gratulere Thomas med sin 1983 Gti godkjent ombygget 1.8 16v i går next up 1.8t.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet April 29, 2015 Gratulerer! Hvilken eksos og grenrør ble brukt? Snakket med den lokale SVV mannen og orginal grenrør og eksos gjorde jobben mye enklere. Så da blir det OEM Scirocco 16v grenrør og 1.5 eksos på meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet April 29, 2015 Han brukte orginalt scirocco grenrør, samme som jeg gjorde på min ombygging, men hadde effektanlegg på resten. den jeg skal vise i år, blir med grenrør og full 2.5"eksos 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet April 29, 2015 Hvilken 2.5"? Jetex gir ut CE papir på 2" stål, men 2.5" rustfri kaller de "race" og den lager Mye lyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet April 29, 2015 Er jetex ja, samme som sist og det gikk fint 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Mai 1, 2015 Hva bør man ha med og starte med på en søknad til biltilsynet på ombygging? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Mai 1, 2015 Hvilken 2.5"? Jetex gir ut CE papir på 2" stål, men 2.5" rustfri kaller de "race" og den lager Mye lyd. Novus og Bastuck har papirer i 2,5". Den lilla Einseren med 8V Weber har Bastuck. Novus er det tyskerne sverger til nå om dagen (når man har vokst fra Supersprint/Powersprint;)), ettersom dette har lik diameter inni demperne også. Bastuck og Supersprint/Powersprint har innsnevring i demperne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Mai 6, 2015 SVV har sagt at 1,8T 150hk er mulig å få godkjent i mk1. Vil det si at det kan være mulig å få godkjent 2,0 16v ABF 150hk også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Juni 4, 2015 Kjedelige nyheter... Jeg har fått kopi av tysk VW brev om komponenter som må hensyntas ved ombygging av mk 1 (ergo momenter for redegjørelse i norsk søknad?), samt kopi av sider fra tysk vognkortet for samme bil, som angir TÜV kontroll av ombygging til G60. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Juli 10, 2015 Kan dokumenter som er utlagt her, bruker opp mot jetta også ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Oktober 15, 2015 Kjedelige nyheter... Jeg har fått kopi av tysk VW brev om komponenter som må hensyntas ved ombygging av mk 1 (ergo momenter for redegjørelse i norsk søknad?), samt kopi av sider fra tysk vognkortet for samme bil, som angir TÜV kontroll av ombygging til G60. Begynner å bli en gammel tråd det her, men naboen til en kollega har en godkjent mk1 G60 på tunet Usikker på når dette ble utført da han kjøpte bilen slik for et halvt års tid siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Oktober 16, 2015 Trodde G60 kun var mulig i golf mk2 og ikke mk1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Oktober 16, 2015 Skal være godkjent i vognkort iflg. kollegaen min. Kan sikkert få sjekket opp nærmere hvis det er interessant. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Oktober 16, 2015 Lå en hvit Golf 1 ute for salg for litt siden med G60, der det sto at den hadde vært til Tyskland for godkjenning. Kan det være samme bil ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Oktober 16, 2015 Lå en hvit Golf 1 ute for salg for litt siden med G60, der det sto at den hadde vært til Tyskland for godkjenning. Kan det være samme bil ? Nei, er ikke den. Denne er rød og litt sliten kosmetisk. Fungerer dog MEGET bra teknisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Oktober 16, 2015 Har planer om å sette KR i mk1 cab, men om G60 er mulig (godkjenning?) så hadde jo det vært bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet November 16, 2015 Hei, driver med søknad om ombygging av min -83 modell til 16V KR og har møtt litt motstand hos vvs. Er det noen som er villig til å "låne" reg.nr og eventuelt papir som jeg kan referere med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet November 16, 2015 Trenger bare vise til dokumentet da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet November 16, 2015 Hvilket dokument? Schrick papir? kan godt tenke meg å unngå papirene på 16V ombygging fra møller da jeg helst vil slippe å montere skivebremser bak. er vel flere som har fått godkjent med bare GTI spec? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet November 16, 2015 Er det ikke slik at Shrick-papirene danker ut papiret fra Møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet November 16, 2015 Burde vel i teorien det, men jeg har hørt at møller er veldig kresne på dokumentasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet November 16, 2015 Johannes, utdyp gjerne hva problemet er. har du henvist til saksnr som nevnt i denne tråden? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...