Anbefalte innlegg

Nå vet jeg hvordan det føles å dra til en butikk og legge inn bestilling på et flette nytt kjøretøy, steike ta dagene går sent: bh :. Har aldri hatt noe som er helt nytt før, gleder meg sykt mye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her må du komme med litt mer info Bjørnar, dårlig gjort å bare si sånn :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe. Var jo det som var meninga :nana: . Men fra spøk til morro, holder på med oppkjøring på mc så tok rett og slett og reserverte en sykkel som ble sendt fra fabrikk 30.06. Den er vel klar iløpet av neste uke kanskje. Har førerprøven om ca 14 dager, så blir vel å hente min nye KTM 690 Duke Rrrrrrrr :) etterpå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres spennende ut, aldri vært særlig interessert i disse dødsmaskinene men må innrømme at KTM lager sykt tøffe sykler...

 

Bruker min forlovedes villdyr om dagene : smil :

 

vespa_LX_50_4T_scooter-pictures_12.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der var jo litt av ett råskinn. KTM sine sykler er tøffe ja, handler en slik fordi den skiller seg litt ut fra mengden og

fordi jeg ikke liker R-sykler. Leveres akkurat slik som på bildet fra fabrikk.

12_1107769384_xl.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kjenner til dette nummeret 73783824 og/eller Atas? Atas er trønder basert, samme er vel nummeret?

 

EDIT: Atas var selger for stavanger aftenblad.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta nettop en rød Ferrari F430 forbi Siemens som kjørte retning sentrum. Noen som vet hvem det er?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om hvor man får kjøpt prickbort eller annen tilsvarende kraftig avfetting over disk her i byen? Helst på rett-sida av byen, Proglazer er litt for langt unna til at det er praktisk for meg å komme meg dit i åpningstida.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statoil selger Prickbort, regner med de fleste stasjonene har det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om hvor man får kjøpt prickbort eller annen tilsvarende kraftig avfetting over disk her i byen? Helst på rett-sida av byen, Proglazer er litt for langt unna til at det er praktisk for meg å komme meg dit i åpningstida.

 

Meca i fossegrenda

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk :) Noen som vet av om det går en sivilbil med klubbplater her i byen? Sort A4 B8 Avant TFSI quattro, mørke ruter og stor antenne foran ..

 

Lå bak den i Strindheimtunellen idag etter at den plutselig kjørte ut fra en stikkvei og la seg foran meg.. og var veldig nøye med å holde fartsgrensa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk :) Noen som vet av om det går en sivilbil med klubbplater her i byen? Sort A4 B8 Avant TFSI quattro, mørke ruter og stor antenne foran ..

 

Lå bak den i Strindheimtunellen idag etter at den plutselig kjørte ut fra en stikkvei og la seg foran meg.. og var veldig nøye med å holde fartsgrensa

 

Denne er verifisert via andre kilder, var en sivilbil gitt. Lurer bare på hvordan skiltplatene fant veien til bilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg solgte plater til et klubbmedlem med sort B8 avant 2.0TFSI quattro men la ikke merke til om det var en sivilbil.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får tro denne karen er oppriktig vag interessert i tillegg til jobben da... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som kan ta en liten skru jobb på en Audi 80 B4 Quattro mot litt cash?

 

Hjullager og litt småtteri, samt ei abs lampe.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen hyggelige trøndere som kan være behjelpelig med en TPS resett på a4'n min ? Mot litt kompensasjon ??

Kontakt på PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da fikk jeg årets dårligste nyhet......

E85 blir vistnok borte f.o.m mandag 19.1-2015 SUPERT : bh : : bh : : bh : : bh : : bh : : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm. Må vi helt til Järpen og hamstre da? Eller bare i vinter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal visst komme noe nytt og flott istedet for, spent på hva det blir..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

i dag også , smule fuktig ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har et panser som bare ligger å tar plass?

 

På jakt etter et mørkt helst, sort, blått, grønt, rødt etc. Skal prøve noen forskjellige komboer med maskin samt våtsliping :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig vi har noe liggende på stjørdal ☺

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.