Anbefalte innlegg

Det spørs hvor mye porting det er snakk om, så tror ikke noen kan gi deg eksakt pris. Men jeg var nylig der med toppen min, og fikk planet, trykktestet, vasket og byttet ventiltetninger på innsugssiden, da betalte jeg 1700. Men kun planinga ligger vell på ca 1000 kr på en audi 5'er topp :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det spørs hvor mye porting det er snakk om, så tror ikke noen kan gi deg eksakt pris. Men jeg var nylig der med toppen min, og fikk planet, trykktestet, vasket og byttet ventiltetninger på innsugssiden, da betalte jeg 1700. Men kun planinga ligger vell på ca 1000 kr på en audi 5'er topp :)
Oki, da blir det å plane, trykkteste og bytte ventiltetninger på denne toppen. Så får jeg porte, og overhale den andre jeg har liggende:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei noen i lokallaget med vagcom som kunne programert den nye nøkkelen min :)?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok bistå med det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

har æ hatt pengan så har æ kjøpt den tvert :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kompis er veeeldig lysten på den, tror vi skal ivei å se på den :) Skulle kjøpt den selv om jeg ikke hadde hatt 90'in :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KUUULT!! Glær mæ t å sjån Olav i virksomhet igjæn. Han og kollegaen har noen brae koments no og da!!! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fins d folk i Trondheim som fikse/bytte skjerm på mobil ? har klart å knuse display på min samsung s3 :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om noen skulle vinne i lotto idag så bor jeg altså på Rosendal og det er denne jeg da ønsker meg : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen et spørsmål et par innlegg over ;)

 

Er det noen som driver med bytting av skjerm osv på mobiler i Trondheim ?

tenker da spesielt på samsung s3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

skal spørre for en kompis om noen har blinklys passasjerside forran fra en s4/100 liggende for salg ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar opp igjen et spørsmål et par innlegg over ;)

 

Er det noen som driver med bytting av skjerm osv på mobiler i Trondheim ?

tenker da spesielt på samsung s3?

 

Sjekk finn.no.

 

Vet om flere i Trondheimsområdet som skrur og reparerer en del på iPhone så regner med det er noen som skrur på Samsung osv... :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sjekk finn.no.

 

Vet om flere i Trondheimsområdet som skrur og reparerer en del på iPhone så regner med det er noen som skrur på Samsung osv... :)

 

har funnet noen som tar 1900 for jobben i Trondheim, men har sett noen lengre sør i landet tar halvparten for samme jobben. litt kjedelig å evt betale like mye for ny skjerm som det man selv ga for mobilen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har peiling på hvordan føret er mot Hessdalen? Skal dit på hyttetur i helgen og ser det er kald der og det er meldt enda kaldere til helgen.

 

Litt usikker på om jeg berger dit på sommerhjul, synes egentlig det er litt tidlig å legge om...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ganske kjent på veiene bortover der og har noen kjente som bor innover der, dem bruke å legge om dekk tidlig pga det blir fort frost på vei osv om nettene og kveldene, så jeg ville ha bytta om dekk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ganske kjent på veiene bortover der og har noen kjente som bor innover der, dem bruke å legge om dekk tidlig pga det blir fort frost på vei osv om nettene og kveldene, så jeg ville ha bytta om dekk :)

 

Takker for tips Robin. Legger nok om før turen innover. Er meldt både snø og flere minusgrader så greit å være på den sikre siden :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handla en 2008 Caddy med Webasto som ikke funker.. Noen som har vag-com og kan bistå med å feilsøke en dag?...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Handla en 2008 Caddy med Webasto som ikke funker.. Noen som har vag-com og kan bistå med å feilsøke en dag?...

Har VAG-COM jeg, men holder til i Hommelvik..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vagcom, Klett

Starter den ikke i hele tatt? Sikkert låst pga lite drivstoff på tanken

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hoff, bare håper jeg får se en slik en dag :P og muligens prøve :pp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.