Anbefalte innlegg

Hvor i Trondheim kan jeg finne innvendig vaskehall. Evt. Softwash. Må få skylt bilen under så jeg får bort innpakket snø. Jo nærmere den sky restauranten, jo bedre :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Trondheim kan jeg finne innvendig vaskehall. Evt. Softwash. Må få skylt bilen under så jeg får bort innpakket snø. Jo nærmere den sky restauranten, jo bedre :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Trondheim kan jeg finne innvendig vaskehall. Evt. Softwash. Må få skylt bilen under så jeg får bort innpakket snø. Jo nærmere den sky restauranten, jo bedre :-)

 

De fleste automatiske vaskehaller har børsteløse vasker med underspyling, dog selvvasker finnes overalt. Hvor nærmeste fra Tyholt (Skyrestaurant = Egon i tårnet?) er jeg litt usikker på, mener det er en Esso stasjon ikke langt unna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor i Trondheim kan jeg finne innvendig vaskehall. Evt. Softwash. Må få skylt bilen under så jeg får bort innpakket snø. Jo nærmere den sky restauranten, jo bedre :-)

 

De fleste automatiske vaskehaller har børsteløse vasker med underspyling, dog selvvasker finnes overalt. Hvor nærmeste fra Tyholt (Skyrestaurant = Egon i tårnet?) er jeg litt usikker på, mener det er en Esso stasjon ikke langt unna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg mente nok egon :-) Vanlig understpyling fungerer nok ikke. Det er så hardpakka den snøen som har satt seg under bilen. Jeg prøver ut esso stasjonen. Tusen takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg mente nok egon :-) Vanlig understpyling fungerer nok ikke. Det er så hardpakka den snøen som har satt seg under bilen. Jeg prøver ut esso stasjonen. Tusen takk!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evnt så er det vel selvvask på statoil inn mot byen fra Sirkus shopping

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evnt så er det vel selvvask på statoil inn mot byen fra Sirkus shopping

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har begynt å legge om til sommerdekk? Værvarslet ser greit ut for selve Trondheim fremover iallefall.

 

Det begynner å friste litt :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister veldig med sommerhjul nå ja! Blir vell å sette på sommer hjula på S8 i påska å bestille nye felger til Allroaden! Så nå er det bare å glede seg til tøre å bare veier: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

S2.n er nå EU godkjent og flyttet til nytt verksted. Sommerfelger skal på i løpet av påska. Knallharde vinterdekk trenger litt fri nå :)

20160311_113703.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Frister å legge om til sommerbil nå!

Apropos sommerhjul, så ser det ut til at jeg må ha begge bilene i bruk i sommer.

Har et sett med Oettinger RZ 19", men jeg kunne tenkt meg noe i 18" istedet.

Noen som har formening om hva jeg kan få solgt hjula for? Er helt blank på pris, da de er gått ut av produksjon såvidt jeg kan se.

 

De er litt stygge i kantene, men kan nok reddes.

 

df354770b25a765b5542ee6366b0d0fc.jpg

 

2a8775a81103c9da53cb45b5cac79b42.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvordan føret er mot Storlien? Ser det er meldt litt snø og minusgrader. Kanskje litt tidlig å kjøre den veien på sommerdekk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann :)

Er det noen av dere trøndere som kjenner en Robert Olaussen Eriksen? Bor i Finnmyrvegen 3C, 7540 Klæbu.

Skylder meg noen hjul, deler, årsavgift osv på en bil jeg kjøpte av han for 2 mnd siden. Nå er han umulig å få tak i! : mad : Ingen store summer men er ekstremt irriterende!!

Send meg gjerne PM..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg er helt nytt medlem på vacn. Vet ikke helt hvor jeg skal skrive dette, men prøver her

Er det noe firma/person/personer dere vil anbefale til og polere bil? skulle gjerne tatt en runde på min Audi A3 :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

Jeg er helt nytt medlem på vacn. Vet ikke helt hvor jeg skal skrive dette, men prøver her

Er det noe firma/person/personer dere vil anbefale til og polere bil? skulle gjerne tatt en runde på min Audi A3 :D

 

Hei! Jeg bruker Ren Bil Trondheim og er godt fornøyd med de. Ta en titt på deres nettside http://www.renbiltrondheim.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scandicshine er også verdt å nevne, RS Bilpleie og sikkert mange andre i byen :) sjekk detailersclub.no også, mange som holder til der som tar på seg jobber.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Scandicshine er også verdt å nevne, RS Bilpleie og sikkert mange andre i byen :) sjekk detailersclub.no også, mange som holder til der som tar på seg jobber.

 

Er det noen vi kan få rabatt hos også, ved framvisning av medlemskort? Hadde nå hvert topp om vi kunne fått til en slik avtale..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,jeg driver med detailing/bilpleie,kan gjerne ta en kikk på bilen din en dag hvis du vil

Scandicshine har butikkutsalg på lade(bilpleiebutikken),de polerer på verdal'n.

usikker på om vacn har rabatt der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle jeg spørre deg om Øystein, coater du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.