#701 Skrevet Mars 22, 2015 Får se etter neste gang dere er innom verkstedet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#702 Skrevet April 9, 2015 Utrolig spennende å følge med på: http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag/article10798159.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#703 Skrevet April 9, 2015 stillig 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#704 Skrevet April 10, 2015 Noen som har noen billige felger i 7/8x17 ET40-50 med dekk i ca 225/50 liggende? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#705 Skrevet April 10, 2015 Jeg har disse liggende enda. Men er kanskje feil senterhull? http://forum.vacn.no/showthread.php?231897-Orginale-Audi-17-quot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#706 Skrevet April 10, 2015 Jeg har disse liggende enda. Men er kanskje feil senterhull?http://forum.vacn.no/showthread.php?231897-Orginale-Audi-17-quot Nei faktisk 57.1 jeg trenger, er alle like slitt (4x4)?. Er dekkene 100% kast eller holder de 1 mnd? Fant faktisk nøyaktig samme på finn, men disse ligger utpå Fosen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#707 Skrevet April 10, 2015 Holder sikkert en mnd. Har 5stk, ene er reservehjul med mye mønster. Resten er nedslitt men kan brukes i nøden. Disse har bare ligget lagret de siste årene. Hvis det holder for deg å låne dem 1mnds tid er det bare å komme å låne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#708 Skrevet April 10, 2015 Holder sikkert en mnd. Har 5stk, ene er reservehjul med mye mønster. Resten er nedslitt men kan brukes i nøden.Disse har bare ligget lagret de siste årene. Hvis det holder for deg å låne dem 1mnds tid er det bare å komme å låne. Det er ikke alvorlig stress enda men mulig det kommer en PM etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#709 Skrevet April 10, 2015 Helt i orden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#710 Skrevet Juni 8, 2015 Noen som har erfaring med PGC Bil på Heimdal? Ser på fb at det er litt blandede erfaringer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#711 Skrevet Juni 8, 2015 Jeg hadde ikke noe supert inntrykk av de atter jeg var å prøvde en S8 de hadde for en stund siden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#712 Skrevet Juni 30, 2015 Noen som har til utlåns eller vet om verktøy for å låse av kammer på 2.5 TDI V6 i Trondheimsområdet? Skal skifte vannpumpe:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#713 Skrevet Juli 7, 2015 Så en lav hvit golf 5 stv med hvite 3dm(?) felger på henger med valentinlyst senteret. RK skilter, klubb bil? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#714 Skrevet Juli 8, 2015 Var nok en mk6 du så. Kenneth Arntzen sin. Er å se på Bilradiospesialisten sin stand på gatebil på Rudskogen i helga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#715 Skrevet Juli 9, 2015 Mulig det var mk6, fikk ikke rare titten på bilen. Så fin ut iallefall :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#716 Skrevet Juli 9, 2015 Er en veldig strøken bil. Har hadd mange strøkne vw han Kenneth. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#717 Skrevet Juli 11, 2015 Om noen er ute på "stripa" idag med VCDS så rop ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#718 Skrevet Juli 27, 2015 Om noen er ute på "stripa" idag med VCDS så rop ut Bømp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#719 Skrevet Juli 27, 2015 Bømp Ikke akkurat på "stripa", men har i Hommelvik.. :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#720 Skrevet Juli 27, 2015 Takker for det Espen, har det i bakhodet. Ble pils ikveld så må bli en annen dag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#721 Skrevet Juli 27, 2015 Om noen er ute på "stripa" idag med VCDS så rop ut Har i hanskerommet i bilen og bor på heimdal. Bare å rope ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#722 Skrevet Juli 27, 2015 Har i hanskerommet i bilen og bor på heimdal. Bare å rope ut Notert, takker Ole 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#723 Skrevet September 4, 2015 Jeg har en VIP-billett til Classic Car Show som er nå 5-6 september, jeg har ikke anledning til å dra selv men om noen ønsker den så er det bare å gi en lyd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#724 Skrevet September 4, 2015 Jeg har en VIP-billett til Classic Car Show som er nå 5-6 september, jeg har ikke anledning til å dra selv men om noen ønsker den så er det bare å gi en lyd Gitt bort 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#725 Skrevet September 9, 2015 (endret) Noen som vet om butikker i Trondheim som selger spacere over disk? Edit: Kjøper noen av disse hos Biltema bare for å måle opp for så å bestille noen fra H&R. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...