Anbefalte innlegg

Ja,har lagt si3d fra nanolex på endel biler ja,er Nanolex approved detailer,nanolex kar nå kommet med oppgradert versjon si3d HD som skal ha være blant de råeste på markedet,sies 4-5 år levetid,får snart mer info om den

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker å få lagt coating til høsten, selv om min favoritt Collinite 845 er god vil jeg ha noe som tåler enda mer juling i vintermånedene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

845 er vell mer som en syntetisk forsegler,kan ikke sammenlignes med glasscoating med tanke på holdbarhet og ripebestandighet. Så ja, holdbarheten blir mye bedre,la på min e-golf mai15 og den holder like godt idag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du ca pris for en Octavia stasjonsvogn i 2y2y moon white metallic?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korrigering og coating ligger på ca 6000,- avhengig av lakktilstand,1/2 stegs polering og hvilket resultat kunden ønsker seg[emoji4] så liker jo vi som driver med detailing å ta litt annet småtteri som ruter,plastikk,dekk/felg osv. men det får avtales etter ønske

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korrigering og coating ligger på ca 6000,- avhengig av lakktilstand,1/2 stegs polering og hvilket resultat kunden ønsker seg[emoji4] så liker jo vi som driver med detailing å ta litt annet småtteri som ruter,plastikk,dekk/felg osv. men det får avtales etter ønske

 

Holder på med litt detailing selv men har ingen erfaring med coating enda. Bilen ble utlevert i februar så den er helt ny. Vinduer, plast og lignende er helt strøkent og beskyttet mens lakk pr nå kun trenger en liten runde for å fjerne det lille som er av swirls noe jeg snart blir å gjøre.

 

Om det blir coating får du naturligvis hele jobben om du ønsker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på med litt detailing selv men har ingen erfaring med coating enda. Bilen ble utlevert i februar så den er helt ny. Vinduer, plast og lignende er helt strøkent og beskyttet mens lakk pr nå kun trenger en liten runde for å fjerne det lille som er av swirls noe jeg snart blir å gjøre.

 

Om det blir coating får du naturligvis hele jobben om du ønsker :)

 

Det kan sikkert la seg ordne ja.

Ca priser er fordi jeg vil se på bilen for å gi en mer riktig pris, og hva som trengs av korrigering,selv om jeg ikke ser det skikkelig før jeg får den inn i riktig lys[emoji4]

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Trondheim og omegn som har VAGCOM med CAN? Skulle ha kodet nytt batteri. Kan godt betalte 200kr for det.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i Trondheim og omegn som har VAGCOM med CAN? Skulle ha kodet nytt batteri. Kan godt betalte 200kr for det.

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

 

Har i Hommelvik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbudet, men det ser ut til at jeg får låne i løpet av dagen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som vet hvor i trøndelag den røde RS2'n som nettopp ble solgt havner da? Såg meget pen ut

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som vet hvor i trøndelag den røde RS2'n som nettopp ble solgt havner da? Såg meget pen ut

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Så denne sto parkert utenfor Rosenborg Park i går, meget pen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen her som vet hvor i trøndelag den røde RS2'n som nettopp ble solgt havner da? Såg meget pen ut

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

den ble av her ute i Malvik! Fant den her ute nå ikveld :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tøft! En sånn vil jeg ha.

(takk for info og følging på insta Stine)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sett den flere ganger nå på samme plass utenfor Rema 1000 på Rosenborg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal på Hot August i helgen da? Jeg planlegger å dra, men ser det meldes regn over hele fjøla desverre..:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dattera i huset fikk idag vite at hun får skoleplass i Malvik.Skolen begynner mandag 15.august.Noen som har hybel til en søt hyggelig jente?

Begynner å bli tynt på finn o.l.

Ta kontakt på PM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på med litt detailing selv men har ingen erfaring med coating enda. Bilen ble utlevert i februar så den er helt ny. Vinduer, plast og lignende er helt strøkent og beskyttet mens lakk pr nå kun trenger en liten runde for å fjerne det lille som er av swirls noe jeg snart blir å gjøre.

 

Om det blir coating får du naturligvis hele jobben om du ønsker :)

 

Da er nye produkter inkl ny coating fra Nanolex ankommet,blir vell først prøvd ut på en X5[emoji33]som kommer i morgen,bare si fra hvis noen er interressert[emoji106]

d0bdb3e5777a94c3f837adbdbb16b66b.jpg

bdae910dc153253bcfa9d29fb43adaa3.jpg

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spennende Øystein : ja :

 

Har du verksted/lokale nært Trondheim eller holder du på i Korsvegen? Tenker da sånn logistikkmessig sett angående levering av biler.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Holder på hjem ja,men logistik har aldri vært problem,det ordner vi[emoji106]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig spennende Øystein.

Pris på en nano behandling på Q7?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Veldig spennende Øystein.

Pris på en nano behandling på Q7?

 

Pm

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Observert Stine sin knallfine RS2 utenfor Fire Fine i helga :-) Skulle inn å hilse, meeen køa var for lang til at vi gadd å stå der..Neste gang :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye Tiguan R-line inne til glasscoating,utrolig tøff front vw har fått til her,og resten av bilen forsåvitt. Stort løft fra forrige tiguan

3fa0e2074bfff6a255cf47ba605203af.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.