#726 Skrevet Desember 26, 2015 Hvor i Trondheim kan jeg finne innvendig vaskehall. Evt. Softwash. Må få skylt bilen under så jeg får bort innpakket snø. Jo nærmere den sky restauranten, jo bedre :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#727 Skrevet Desember 26, 2015 Hvor i Trondheim kan jeg finne innvendig vaskehall. Evt. Softwash. Må få skylt bilen under så jeg får bort innpakket snø. Jo nærmere den sky restauranten, jo bedre :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#728 Skrevet Desember 26, 2015 Hvor i Trondheim kan jeg finne innvendig vaskehall. Evt. Softwash. Må få skylt bilen under så jeg får bort innpakket snø. Jo nærmere den sky restauranten, jo bedre :-) De fleste automatiske vaskehaller har børsteløse vasker med underspyling, dog selvvasker finnes overalt. Hvor nærmeste fra Tyholt (Skyrestaurant = Egon i tårnet?) er jeg litt usikker på, mener det er en Esso stasjon ikke langt unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#729 Skrevet Desember 26, 2015 Hvor i Trondheim kan jeg finne innvendig vaskehall. Evt. Softwash. Må få skylt bilen under så jeg får bort innpakket snø. Jo nærmere den sky restauranten, jo bedre :-) De fleste automatiske vaskehaller har børsteløse vasker med underspyling, dog selvvasker finnes overalt. Hvor nærmeste fra Tyholt (Skyrestaurant = Egon i tårnet?) er jeg litt usikker på, mener det er en Esso stasjon ikke langt unna. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#730 Skrevet Desember 26, 2015 Ja, jeg mente nok egon :-) Vanlig understpyling fungerer nok ikke. Det er så hardpakka den snøen som har satt seg under bilen. Jeg prøver ut esso stasjonen. Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#731 Skrevet Desember 26, 2015 Ja, jeg mente nok egon :-) Vanlig understpyling fungerer nok ikke. Det er så hardpakka den snøen som har satt seg under bilen. Jeg prøver ut esso stasjonen. Tusen takk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#732 Skrevet Desember 26, 2015 Evnt så er det vel selvvask på statoil inn mot byen fra Sirkus shopping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#733 Skrevet Desember 26, 2015 Evnt så er det vel selvvask på statoil inn mot byen fra Sirkus shopping 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#734 Skrevet Januar 13, 2016 Jøss, konservative Møller Trondheim har tatt inn en Audi RS3 for utstilling: https://www.facebook.com/mollerauditrondheim/photos/pb.397686893723389.-2207520000.1452670436./526631120828965/?type=3&theater 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#735 Skrevet Januar 16, 2016 Jøss, konservative Møller Trondheim har tatt inn en Audi RS3 for utstilling: https://www.facebook.com/mollerauditrondheim/photos/pb.397686893723389.-2207520000.1452670436./526631120828965/?type=3&theater Tenkte akkurat det samme. Selges ikke akkurat mange slike i Trondheim. Men tror selgerne koser seg. Har vist blitt starta opp noen ganger inne i butikken: haha : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#736 Skrevet Februar 8, 2016 Hei Noen i området Singsås, som kjenner til denne, og event kunne sjekket den ut, med tanke på rust, på kanaler, bunnplater etc? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70314171# 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#737 Skrevet Mars 17, 2016 Noen som har begynt å legge om til sommerdekk? Værvarslet ser greit ut for selve Trondheim fremover iallefall. Det begynner å friste litt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#738 Skrevet Mars 17, 2016 Frister veldig med sommerhjul nå ja! Blir vell å sette på sommer hjula på S8 i påska å bestille nye felger til Allroaden! Så nå er det bare å glede seg til tøre å bare veier: smil : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#739 Skrevet Mars 18, 2016 S2.n er nå EU godkjent og flyttet til nytt verksted. Sommerfelger skal på i løpet av påska. Knallharde vinterdekk trenger litt fri nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#740 Skrevet April 12, 2016 Frister å legge om til sommerbil nå! Apropos sommerhjul, så ser det ut til at jeg må ha begge bilene i bruk i sommer. Har et sett med Oettinger RZ 19", men jeg kunne tenkt meg noe i 18" istedet. Noen som har formening om hva jeg kan få solgt hjula for? Er helt blank på pris, da de er gått ut av produksjon såvidt jeg kan se. De er litt stygge i kantene, men kan nok reddes. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#741 Skrevet April 18, 2016 Noen som vet hvordan føret er mot Storlien? Ser det er meldt litt snø og minusgrader. Kanskje litt tidlig å kjøre den veien på sommerdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#742 Skrevet April 18, 2016 Noen som kjenner Ole Erik Berg og vet om han fortsatt er medlem i VACN ??? Han har noe deler til salgs som jeg er interessert i men han har ikke vært aktiv siden januar og det går ikke å sende pm til han. http://forum.vacn.no/showthread.php?279890-Darkside-DPF-removal-downpipe-for-2-0-TDi-16v-PD170-PPD170-CR140-CR170&p=3022117#post3022117 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#743 Skrevet April 20, 2016 Well f#ck 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#744 Skrevet April 25, 2016 Heisann Er det noen av dere trøndere som kjenner en Robert Olaussen Eriksen? Bor i Finnmyrvegen 3C, 7540 Klæbu. Skylder meg noen hjul, deler, årsavgift osv på en bil jeg kjøpte av han for 2 mnd siden. Nå er han umulig å få tak i! Ingen store summer men er ekstremt irriterende!! Send meg gjerne PM.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#745 Skrevet Mai 29, 2016 Hei Jeg er helt nytt medlem på vacn. Vet ikke helt hvor jeg skal skrive dette, men prøver her Er det noe firma/person/personer dere vil anbefale til og polere bil? skulle gjerne tatt en runde på min Audi A3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#746 Skrevet Mai 29, 2016 HeiJeg er helt nytt medlem på vacn. Vet ikke helt hvor jeg skal skrive dette, men prøver her Er det noe firma/person/personer dere vil anbefale til og polere bil? skulle gjerne tatt en runde på min Audi A3 Hei! Jeg bruker Ren Bil Trondheim og er godt fornøyd med de. Ta en titt på deres nettside http://www.renbiltrondheim.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#747 Skrevet Mai 29, 2016 Scandicshine er også verdt å nevne, RS Bilpleie og sikkert mange andre i byen sjekk detailersclub.no også, mange som holder til der som tar på seg jobber. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#748 Skrevet Mai 29, 2016 Scandicshine er også verdt å nevne, RS Bilpleie og sikkert mange andre i byen sjekk detailersclub.no også, mange som holder til der som tar på seg jobber. Er det noen vi kan få rabatt hos også, ved framvisning av medlemskort? Hadde nå hvert topp om vi kunne fått til en slik avtale.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#749 Skrevet Mai 29, 2016 Hei,jeg driver med detailing/bilpleie,kan gjerne ta en kikk på bilen din en dag hvis du vil Scandicshine har butikkutsalg på lade(bilpleiebutikken),de polerer på verdal'n. usikker på om vacn har rabatt der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#750 Skrevet Mai 29, 2016 Det skulle jeg spørre deg om Øystein, coater du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...