#776 Skrevet Desember 24, 2016 God Jul folkens! Håper det ligger både turboer, felger og akkevitt under juletreet i år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#777 Skrevet Januar 13, 2017 Noen som har noe 16" orginale Audi-felger (eller BBS, O.Z eller andre tilsvarende) til salgs? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#778 Skrevet Januar 14, 2017 Noen som har noe 16" orginale Audi-felger (eller BBS, O.Z eller andre tilsvarende) til salgs? Har noen orginale 16" felger mener jeg liggende, men de er helt ordinære felger. Kan se om jeg finner noen bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#779 Skrevet Februar 8, 2017 Da ryker FM-nettet for Nord og Sør-Trøndelag samt Møre og Romsdal om fem minutter: http://www.adressa.no/kultur/2017/02/08/Vi-direktesender-FM-slukkingen-i-NRK-14181489.ece 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#780 Skrevet Mars 16, 2017 (endret) Noen i trøndelag som har en dumpventil eller en org resirk til en 1994 aby s2 og låne meg en times tid så jeg får feilsøket Update Fikk tak i selv mvh P Fallmyr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#781 Skrevet April 20, 2017 Noen som har en anelse hva som har skjedd med Circle K Innherredsveien? Skulle innom i går men så en lapp med takk for oss og mørke lokaler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#782 Skrevet Juni 3, 2017 Noen som er interessert i dvder og blu-ray? Hentes dette i dag er det gratis - https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=97471410&fks=97471410 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#783 Skrevet Juni 16, 2017 Løp og kjøp: www.gk66.no 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#784 Skrevet Mars 14, 2018 1ltr Prickbort til 29,90kr på Rusta - det må vel sies å være en særdeles god pris. Til sammenligning tar Circle K 119kr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#785 Skrevet April 14, 2018 Noen i Trondheim som kan anbefale et billig og allright hotell i nærheten av Ranheim? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#786 Skrevet April 14, 2018 Noen i Trondheim som kan anbefale et billig og allright hotell i nærheten av Ranheim? Hei Dette blir vell eet enkleste og nærmeste: https://www.bestwestern.com/en_US/book/hotel-rooms.73107.html?iata=00171890&ssob=BLBWI0003G&cid=BLBWI0003G:yext:website:73107 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#787 Skrevet April 16, 2018 Blir det noe vår treff på Stjørdalen i år? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#788 Skrevet April 16, 2018 Blir det noe vår treff på Stjørdalen i år? Det bør vi absolutt kunne få til! Første helga i mai hadde jo vært ypperlig om det er fint vær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#789 Skrevet Juni 27, 2018 Ikke sikkert noen vil svare på dette men... [emoji23] Noen her som jobber på Møller? Ikke ut etter rabatt eller noe godkjøp å sånnt. Har bare et spørsmål det hadde vært greit å stillt direkte til noen som jobber med Audi. Er ikke komplisert eller tjuvtriks det er snakk om [emoji23][emoji85] Sent fra min LG-H930 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#790 Skrevet Mai 9, 2019 Er det helt dødt i denne tråden? Lurte på om det er noen som evt kan se på en bil for meg i Tr.heim? Audi A4 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#791 Skrevet Mars 23, 2020 På tide å våkne opp Trøndelag! Noen som smått begynner å vurdere sommerdekk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#792 Skrevet Mars 23, 2020 Trodde trøndere bare satt i bilene sine og kjeftet på hverandre jeg nå? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#793 Skrevet Mars 23, 2020 Dem gjør det, dog jeg er nordlending og sitter bare å ser på mens jeg drikker karsk og spiser tørrfisk. 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#794 Skrevet Mars 24, 2020 Blir mye ølpant I garasjen av corona styret. håper det blåser opp litt liv I lokallaget så det går ant å møtes en søndag utpå våren. Rimelig rolig i 2019 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#795 Skrevet Mars 27, 2020 Må satse på bra oppmøte på sein sommeren:) ser mange er i garasjen for tiden( ink. Meg) så håper på at alle blir med på et lokallagstreff når den muligheten byr seg igjen 1 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#796 Skrevet Juni 23, 2020 "Vi" på facebook (https://www.facebook.com/groups/52724483795/) sitter og drodler på om vi skal fyre igang lokallagstreff en gang i august, FYI Gjenstår vel bare å finne en dato, treffsted blir vel BK på Lade Arena på en søndag da folk forhåpentligvis har fri og det er plass til å stå ute. Innspill? 3 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#797 Skrevet Mars 18, 2022 Vi skal en tur til Funesdalen på lørdag. Flere som skal ivei og kjøre på isen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#798 Skrevet Juni 14, 2022 Jaja Trøndelag. Om ikke annet er det kommet litt gamle bilder fra Lånke i 2005 og lokaltreff 2009 på Fjøsbukken. ;) 2 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...