#326 Skrevet Mai 22, 2012 jaja, da stod bilen "havarert" på biltema 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#327 Skrevet Mai 22, 2012 jaja, da stod bilen "havarert" på biltema Igjen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#328 Skrevet Mai 22, 2012 ikke verre enn en drivknute denne gang, røk uten at jeg merket det når jeg svingte inn til parkeringsplassen. Prøvde å skifte den på biltema men var ikke så lett som jeg trudde, så fortsetter imorgen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#329 Skrevet Mai 31, 2012 Hei. Jeg tar turen sør til Kristiansand i helgen for "Sørlandets VW treff" Noen andre herfra Haugalandet som skal der ? Det er mest for veteran tror jeg, men kjenner mange med nyere VW som også skal der.. Link: http://www.vwnorge.no/index.php/topic,42080.0.html . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#330 Skrevet Mai 31, 2012 Noen så kan anbefale et verksted å ta service på bilen i Haugesund? Utenom møller bil, fikk ikke time før 28. juni. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#331 Skrevet Juni 1, 2012 Aksdal bil skal være flinke med Audi og VW jeg personlig skal prøve tollaksen autoverksted neste gang bilen min må på verksted. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#332 Skrevet Juni 1, 2012 Noen så kan anbefale et verksted å ta service på bilen i Haugesund? Utenom møller bil, fikk ikke time før 28. juni. Utvik :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#333 Skrevet Juni 3, 2012 Hei. Noen anbefaling på hvor få best pris på K&N filter, eller Green filter ? . Mekonomen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#334 Skrevet Juni 3, 2012 Godkveld ! :-) E det noe så skjer på haugalandet framøve eller ? Greit å veta litt i forkant , for oss så bur i litt mindre sentrale strøk ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#335 Skrevet Juni 3, 2012 E da noen så veit kor eg kan finne den gummi pakningen som er under "takrenno" på ein 2 dørs jetta/golf 2?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#336 Skrevet Juni 3, 2012 Tom Erik: Førstkommende torsdag er det sikkert lokallagsmøte, siden det er første torsdag i måneden William: Er ikke den pakningen den samme som takrennen da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#337 Skrevet Juni 3, 2012 E litt usikker men eg har ikkje funne di nåken plass. så lure på om nåken her veit om nåken så selge di eller har et par tilsalgs:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#338 Skrevet Juni 3, 2012 Noen som vett/kjenne t ein me VR6 motor ligganes? sko hatt ein så å sei komplett maskin.. Denne står på stord om det hjelper. edit: Fått skifta clutchen no william? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#339 Skrevet Juni 4, 2012 Eg ha skifta utløsarlageret nå idag så får sjå imåro om da har funka Diego:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#340 Skrevet Juni 4, 2012 Konge! må få gudle på veien igjen no så me kan ha oss ein ny shoot 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#341 Skrevet Juni 5, 2012 Hei. Trenger tips om Eksosverksted i Haugesund / Tysvær -området ? Eneste jeg kommer på er Anker på Kvala. Noen andre...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#342 Skrevet Juni 5, 2012 Spørs hva du skal fikse, jeg fikk bygget komplett custom-eksos til Audien hos Laffen på Kårstø 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#343 Skrevet Juni 5, 2012 Spørs hva du skal fikse, jeg fikk bygget komplett custom-eksos til Audien hos Laffen på Kårstø Det er bare noe standard arbeid og ikke noe custom greier (Min mors bil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#344 Skrevet Juni 5, 2012 Torvestad bil da, fikse sikkert eksos.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#345 Skrevet Juni 5, 2012 ja eg jobbe med saken Diego:-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#346 Skrevet Juni 6, 2012 Torvestad bil da, fikse sikkert eksos.. Jepp - har sendt de en epost så får vi se om de fikser eksos. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#347 Skrevet Juni 21, 2012 Nåken som veit om 2.0 16v motor til golf e noe og samle på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#348 Skrevet Juni 21, 2012 Har ein halveis oppussa golf 1 du kan sette den i. 2.0 er 150hk det? Sent from my GT-I9100 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#349 Skrevet Juni 21, 2012 Noen som vil kjøpe felgene mine? 8,5x19" et 45 med conti 5 dekk gått 3000km Selges for å kjøpe nye med smalere dekk. Selges for 10000 ( egenkost var 16000) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#350 Skrevet Juni 21, 2012 Ja da e da. har ein sånn som eg tenkte å selge så lurte på om da e nåken så e intr for han?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...