Anbefalte innlegg

Alle g60 som ikke er syncro var det jeg tenkte på. Bare eksos som mangler så vi kan få corradoen ut fra værkstedet. Hadde vært kjempe om noen på haugalandet hadde hatt en downpipe liggende.

 

Skjedde med den som va der fra før da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blei kutta med baufil ved demontering :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Seise saman?

 

Ein så såg på det, va kje bare bare å sveisa det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenge ein startmotor te transporter 2,4.... Trenge ikkje virke heller, trenge deler ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trenge ein startmotor te transporter 2,4.... Trenge ikkje virke heller, trenge deler ;)

 

Eit bendiksdrev ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropo T4... Jeg skal på verksted med min T4 Multivan nå på mandag, og oppdaget i dag at det lekker servovæske under bilen... Tok en sjekk og fant at servopumpen lekker en del. Alltid er det noe.. : rolleyes

 

 

Noen av dere som har en T4 delebil, med servopumpe intakt ? Eller noen som har en brukt/pent brukt servopumpe til overs i garasjen??

 

Min bil er en 2002 modell T4 med 2,5TDI, men vet ikke om servopumpen er lik med den på andre modeller.

 

 

Jeg har mobil 936 to fem 007.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med en ekstra bunnplugg liggende som passer til ein 2.5 tdi? motorkode AAT??

 

Dersom ingen forhandlere eller Olas har liggende så er jeg i deep shit:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med en ekstra bunnplugg liggende som passer til ein 2.5 tdi? motorkode AAT??

 

Det må da være hyllevare på Møller Hgsd. (?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

angst for og handle hos Møller som student:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikkje sikkert det er så dyrt med plugg. Va innom igår å kjøpte ein foring til gearoverføring, nette sum av kr 21,-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg handla bunnplugg til vr6`en på møller, betalte 31 kr. Så det er nokk ikke dyrt nei :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

angst for og handle hos Møller som student:(

 

http://www.lanekassen.no

 

Kan hende du får mer om du kjører med lanekassen.no streamer!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Apropo T4... Jeg skal på verksted med min T4 Multivan nå på mandag, og oppdaget i dag at det lekker servovæske under bilen... Tok en sjekk og fant at servopumpen lekker en del. Alltid er det noe.. : rolleyes

 

 

Noen av dere som har en T4 delebil, med servopumpe intakt ? Eller noen som har en brukt/pent brukt servopumpe til overs i garasjen??

 

Min bil er en 2002 modell T4 med 2,5TDI, men vet ikke om servopumpen er lik med den på andre modeller.

 

 

Jeg har mobil 936 to fem 007.

 

Dei har ett par varebilar sjå ola, kan henda dei har ein godt brukande servo te deg. Dei burde vete om der er modellskille og.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny VS Gammel

DSC00250.jpg

 

Biltema hadde ikke

Møller bil hadde ikke, måtte bestilles fra utlandet

Mekonomen hadde ikke

Olas bil hadde ikke

Åkrahamn trålbøtteri hadde ikke

MEN

Frank Iversen ved Åkrahamn hadde et par stk.: ja :: ja :

Så visste det seg at den type oljeplugg eg har heter Banjokobling....

 

Og prisen hos Møller bil var 91kr.....så hadde nok godt fint og handla derfra hadde de hatt den inne:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trudde du meinte vanlige oljeplugg eg, ikkje banjo. Banjo har dei på maskinforretn osv osv :)

 

 

 

Carl Otto: kom på, når eg låg under bilen idag at du iallefall må ha pumpe ned multireim, dei gamle har jo kilereim :) Sikkert nyare enn 95 eller rundt om der..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har Fk senkefjærer 35-40 til passat 3C, helt nye i eske. Viss noen er intressert i billig senk, selges pga. endring i planen og heller coilovers.

 

Legger bare ut her for gidde ikke sende :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir dt upgrades på passaten nå når Audien e solgt? eller skal du kjøpa deg et prosjekt? Daniel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du som låg bak meg i går fra kiwi i kopervik å t eg svingte inn t de byggefeltet på stangeland eller ka d nå hette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du som låg bak meg i går fra kiwi i kopervik å t eg svingte inn t de byggefeltet på stangeland eller ka d nå hette?

 

Dersom du henviser til meg:p så nei:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du henviser til meg:p så nei:)

 

Hehe...tenkte på Daniel eg, men glemte å quota :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan godt vær, ka bil kjørte du da? :)

 

Kjetil: Blir Felg og senk i fuste omgang så får me sjå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajaja :P Du som trødde på der de gravde, eg gidde på itte. Kammeraten min trodde du va sivil hehe :)

 

Pen bil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jajaja :P Du som trødde på der de gravde, eg gidde på itte. Kammeraten min trodde du va sivil hehe :)

 

Pen bil!

 

Stemme...

Tenkte d va deg når eg såg klistermerko :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dei har ett par varebilar sjå ola, kan henda dei har ein godt brukande servo te deg. Dei burde vete om der er modellskille og.

 

Jeg rakk ikke å dra på Olas i går og nå er det søndag. Og kanskje jeg har for gammel nettleser eller så er ikke søkemotoren til Olas oppe å går.. http://www.bildeler.net/container/menu/menu.asp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.