#101 Skrevet Februar 9, 2012 : ja : Har alltid hatt lyst å prøve og når jeg sklei i muren så datt skiltet av, å jeg har ikke fått fingen ut så skilte ligger inni bilen enda : ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#102 Skrevet Februar 9, 2012 Noen som vil kjøpe/bytte felgene eg har på audien? Hvis eg bytte den inn i ny vil eg levere den med noen litt mer normale felger en 9,5x19 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#103 Skrevet Februar 10, 2012 Har ein emotiva upa 5 å HK 8500 for salg. Anyone intr? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#104 Skrevet Februar 10, 2012 Noen som vil kjøpe/bytte felgene eg har på audien? Hvis eg bytte den inn i ny vil eg levere den med noen litt mer normale felger en 9,5x19 Pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#105 Skrevet Februar 10, 2012 Sånn ot, skjer me roccoen som står på viking da, hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#106 Skrevet Februar 10, 2012 sciroccoen har gåen maskin, har hatt det leenge å garantien dekke det ikkje pga chip. å forsikringen vil heller ikkje ta det. Så den e solgt te Møller Finans. Den ska bare settes på noen andre felger så blir den vell overtatt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#107 Skrevet Februar 10, 2012 går de og bruke vanlig crc på kontakter ol? starter imårå tildi med motorbytte å tenkte å spraye alle kontakter før jeg kobler de til igjen men har ikke elektronikkrensen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#108 Skrevet Februar 10, 2012 Crc? Som i 5-65 (verktøy på boks) Vil ikkje anbefala d akkurat nei, gjør ikkje noe bra for kontaktane. Ville ikkje brydd meg i så tilfelle. Sciroccoen har vel hatt 3-4 motorhavari, å manglande betaling av lån å litt sånn knask såvidt eg vett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#109 Skrevet Februar 10, 2012 Sciroccoen e levert frivillig å prisen møller finans kjøpe an for blir trekt av lånet :-) Det e motorhavari nr 2 . 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#110 Skrevet Februar 10, 2012 Crc? Som i 5-65 (verktøy på boks)Vil ikkje anbefala d akkurat nei, gjør ikkje noe bra for kontaktane. Ville ikkje brydd meg i så tilfelle. Var usikker jeg og, men ifølge "bruksanvisningen" så funker det jo 3. APPLICATIONS A modern, versatile helper for hundreds of repair jobs in all working environments. • Electrical parts : plugs, switches, coils, leads, ... • Cars : ignition system, distributors, battery terminals, cables, starter motors, aerials, nuts and bolts, chrome, seat slides, door latches, spark plugs, ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#111 Skrevet Februar 10, 2012 Biltema har egen rensespray til kontakter og elektronikk. Ang. Roccoen på viking, jeg har mast om de felgene. Har tilbyd han å kjøpe de. Men han gidder tydeligvis ikkje.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#112 Skrevet Februar 10, 2012 Spray løs, men jeg kommer aldri til å spraye noe sånn i elektronikken min, kjøper heller egen elektronikkrens til sånn. Har fått inn mye rart på jobb som er sauset ned med 5-65 (lukter lang vei når det er brukt) og det har ikke akkurat gjort noe bedre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#113 Skrevet Februar 10, 2012 var på obs bygg, biltema, jernia, jula, ingen hadde inne -.- og jeg skal inn til Hervik (langt inni gokk) kl 9 imorgen tidli men er vell like greit å droppe sprayen vill ikke risikere noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#114 Skrevet Februar 10, 2012 Skulle sagt ifra tidligere, har X antall elektronikkrens-bokser stående på jobb 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#115 Skrevet Februar 10, 2012 Eg får huske de til neste gang! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#116 Skrevet Februar 10, 2012 Lura på å bytta golfen min mot luis Audi 80 coupe 2.3 quattro, 170 km. Noen som har kjennskap te den ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#117 Skrevet Februar 10, 2012 Du kan vel varra heldige viss Lui ikkje har eigt an i mær enn et par timar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#118 Skrevet Februar 11, 2012 Henger meg på den, ville hvertfall sjekket grundig opp i bilen før evt. bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#119 Skrevet Februar 11, 2012 Det e masse feil på den, men det har han jo opplyst om o Han har ikkje brukt denna så mye før an fant ut topp pakningen va gåen. Eg har ikkje gidda å sitt på bilen ein gång så sånn ellers vett eg ikkje koss den e. E sikkert et greit nok prosjekt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#120 Skrevet Februar 13, 2012 Lura på å bytta golfen min mot luis Audi 80 coupe 2.3 quattro, 170 km. Noen som har kjennskap te den ? 20V? SD10393? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#121 Skrevet Februar 13, 2012 Nå Daniel? spytt ut ! ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#122 Skrevet Februar 14, 2012 Er 20v ja, men e kje sikker på skiltnr ennå. Va å såg litt på Ann i dag såg kje så halvgalen ut. Dr. Vw ska skifta toppakning på Ann nå før evnt. Bytte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#123 Skrevet Februar 14, 2012 Hvis det er den jeg tror det er, hadde holdt meg unna denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#124 Skrevet Februar 14, 2012 Det ser ut så den eg tror det e ja.... Eg importerte den i 2001 og solgte den te ein kompis av Lui i 2002. Va ein goe bil når eg solgte an men an fekk gjennomgå i tiå framøve (han hadde ikkje lappen så lot alle kompisane kjøra an osv) Har vel og stått i ro siden 2003/2004 inkludert ein heile vinter med åpen takluka så halve bilen har vært oversvømt inni osv. Her e i fra når eg hadde an: (felgane blei stjåle hjemma i garasjen te han så kjøpte an av meg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#125 Skrevet Februar 14, 2012 Takk for infoen, nå er ikke Golfen et prakteksemplar heller :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...