#201 Skrevet Mars 9, 2012 Lurer på om en kompis har, skal høre med han 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#202 Skrevet Mars 11, 2012 eikås 2006 va ein kjekke tur det:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#203 Skrevet Mars 11, 2012 Kor mye penger e det værdt å legga i justerbart senkesett, får jo fra 5 000 te 17 000. E jo så mye å velga i 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#204 Skrevet Mars 12, 2012 Kor mye penger e det værdt å legga i justerbart senkesett, får jo fra 5 000 te 17 000. E jo så mye å velga i 17000kr er vel over kill... Med mindre det er behov for å få utgiftene til å strekke til? Jeg kjøpte mitt sett til Golf 1 cabriolet her : http://www.partsandretards.no/ Direkte link: http://www.partsandretards.no/senkesett/senkesett/vw/golf-1-jetta-1 Jeg kjøpte det til 2790kr og det funker det. Var med TUV papir så har nå fått det godkjent i vognkortet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#205 Skrevet Mars 12, 2012 17 va drygt, ka me et cup kit fra HR f eks, knall dei... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#206 Skrevet Mars 12, 2012 Lurer på om en kompis har, skal høre med han Hadde han? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#207 Skrevet Mars 12, 2012 Slite du med å få plass til felgene eller? Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#208 Skrevet Mars 12, 2012 Slite du med å få plass til felgene eller? Hehe Trur faktisk ikkje de, fekk såvidt prøvd før eg reiste:) Men må ta litt.. vertfall framme, for å sleppa den ner.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#209 Skrevet Mars 12, 2012 Hadde han? Jupp, men har ikkje fått svar på om han låne/leie ann ut ennå. Bruke litt tid på å svara på mellingar innimellom. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#210 Skrevet Mars 12, 2012 Noen så kjenne noko te denna? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31951579 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#211 Skrevet Mars 12, 2012 Meine den står på Raglamyr på dagtid, men kjenne ikkje t verken selgar elle bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#212 Skrevet Mars 12, 2012 Jupp, men har ikkje fått svar på om han låne/leie ann ut ennå. Bruke litt tid på å svara på mellingar innimellom. Ok er rett før eg kjøper serdu;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#213 Skrevet Mars 13, 2012 Noen som vet om noen som driver med pulverlakkering her i distriktet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#214 Skrevet Mars 13, 2012 Noen som har erfaring med haugaland pulverlakk? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#215 Skrevet Mars 13, 2012 Noen som vet om noen som driver med pulverlakkering her i distriktet? Du kan ta turen innom til Torgersen lakkering i skåredalen. Øyvind som jobber der er syk med lakkpistolen sin:P Er ikke 100% sikker på om han driver på med pulverlakkering, men er nok verdt forsøket. De har også lakkeringen for mye av Møller bil. Også har de leid ut den ene verkstedhallen til reparasjon av nyere Touran som har produksjonsfeil rundt bensintanken (rustdannelse) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#216 Skrevet Mars 13, 2012 250kr for å leiga valså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#217 Skrevet Mars 13, 2012 Noen som har erfaring med haugaland pulverlakk? Du får google litt . Lgger bilder av mykje bra arbeid å farger .. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#218 Skrevet Mars 14, 2012 250kr for å leiga valså Fine, kontakter deg når eg trenge den (i begynnelsen av april).. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#219 Skrevet Mars 14, 2012 Du får google litt . Lgger bilder av mykje bra arbeid å farger .. Har googla det, men blei ikkje heilt øvebevist. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#220 Skrevet Mars 14, 2012 Haugaland Pulverlakk sitt arbeid har eg ennå ikkje hørt nåke negativt om. ligge masse bilder på facebooksiå deiras o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#221 Skrevet Mars 14, 2012 Har googla det, men blei ikkje heilt øvebevist. Du får tipsa hvis du finne ein bedre billigare plass, har ein del ting som sko hatt litt pulver på seg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#222 Skrevet Mars 14, 2012 Ingen som har downpipe te g60 FWD ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#223 Skrevet Mars 14, 2012 Ingen som har downpipe te g60 FWD ? Passat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#224 Skrevet Mars 14, 2012 Alle g60 som ikke er syncro var det jeg tenkte på. Bare eksos som mangler så vi kan få corradoen ut fra værkstedet. Hadde vært kjempe om noen på haugalandet hadde hatt en downpipe liggende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#225 Skrevet Mars 15, 2012 spurt broderen? tror han har ein downpipe som trenger en punkt sveis eller 2 i et festepunkt så funker den igjen... usikker på om den er kastet eller ei da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...