VACN Hovedtreff - Våler 2012 - 2-3 Juni

Anbefalte innlegg

en annen ting ang campen som hadde vert kurrant er ett par ekstra dasser :-) !! var greit for to år siden da det var noen slike blå festival doer der, men i år var det skralt, kø og drita folk med piss over alt :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra at dato blir satt så tidlig!

 

Gleder meg allerede :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det. Vi oppga vel alle sammen mailadresse til Frisak, så skulle vi få tilsendt et eller annet. Uansett er det flott at datoen er på plass så tidlig!

 

Vi har kjørt kurset for over 500 personer i 2011. Jeg har purret på NBF for å få en avklaring på Føreropplæring, men forstår det slik at de vil se dette i sammenheng med Reglement for "Motordager".

 

Jeg vet ikke sikkert, men hvis jeg skulle spekulere vil jeg tro at dere som har deltatt på kurset vil ikke få tilsendt noe, men dere er registrert.

Jeg antar at det vil bli en ordning med online søknad og at NBF vil kontrollere hvem som har deltatt mot det omtalte registeret. Jeg vil tro at man også vil kunne koble dette mot en forsikring som gjelder skade på 3-person. Dette vil koste litt, men mindre enn engangslisenser.

 

Jeg har kontakt med NBF og skal informere så snart jeg vet noe mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltraller/fraktere og evt. bilen selv; hvor parkerer en det trygt og godt hvis det ikke er mulighet å parkere det hvor en overnatter? Kan det stå på baneområdet hele helgen? Frister med debut på banetreff men blir i så fall å ta med bilen på tralle over fjellet :)

 

Hvilke overnattingsmuligheter er det i området bort sett fra campingene? Noen anbefalinger?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Biltraller/fraktere og evt. bilen selv; hvor parkerer en det trygt og godt hvis det ikke er mulighet å parkere det hvor en overnatter? Kan det stå på baneområdet hele helgen? Frister med debut på banetreff men blir i så fall å ta med bilen på tralle over fjellet :)

 

Hvilke overnattingsmuligheter er det i området bort sett fra campingene? Noen anbefalinger?

 

Er god muligheter for parkering der man camper. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har kjørt kurset for over 500 personer i 2011. Jeg har purret på NBF for å få en avklaring på Føreropplæring, men forstår det slik at de vil se dette i sammenheng med Reglement for "Motordager".

 

Jeg vet ikke sikkert, men hvis jeg skulle spekulere vil jeg tro at dere som har deltatt på kurset vil ikke få tilsendt noe, men dere er registrert.

Jeg antar at det vil bli en ordning med online søknad og at NBF vil kontrollere hvem som har deltatt mot det omtalte registeret. Jeg vil tro at man også vil kunne koble dette mot en forsikring som gjelder skade på 3-person. Dette vil koste litt, men mindre enn engangslisenser.

 

Jeg har kontakt med NBF og skal informere så snart jeg vet noe mer.

 

Hva heter søknadsblanketten som man skal fylle ut? Det var mange forskjellige på NBF sine sider!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på dette treffet hadde hvert kult om Plumbo kunne ha kommet på lørdags kvelden å stått for musikken.det hadde hvert kjempe konge

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på dette treffet hadde hvert kult om Plumbo kunne ha kommet på lørdags kvelden å stått for musikken.det hadde hvert kjempe konge

 

ja! hadde lett betalt noen kroner for å hatt dei der : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva heter søknadsblanketten som man skal fylle ut? Det var mange forskjellige på NBF sine sider!!!

 

Som sagt så er ikke dette avklart ennå. Jeg orienterer så snart jeg vet noe mer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på dette treffet hadde hvert kult om Plumbo kunne ha kommet på lørdags kvelden å stått for musikken.det hadde hvert kjempe konge

 

Ser ikke ut som om de er ledige.....Se siden deres Her

 

02.06 Vestfossen (gamle dirty dancing)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal Våler bli helt Gatebil nå eller? ;)

For min del så foretrekker eg å vere sosial i stedet for å høre på et Band....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det trenger du ikke bekymre deg for Hans. Gatebil er gatebil, vacn treff er vacn treff :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan stå for liveunderholdning jeg. Dra tørre vitser og synge Plumbo hele helgen! :)

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sønnen min på 3,5 år hadde den beste kommentaren i helga når han var hos mora si.jeg prata med han på tlf,men plutselig ble han borte.så hørte jeg svakt i bakgrunn.Pappa kommer mamma.da hørte han møkkamann på radion.det vil jo bare si at jeg har litt dilla egentlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det økonomien som er grunnen til at vi ikke har samling etter løpsdag på Lørdagen? Var meget sosialt da dette var!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det økonomien som er grunnen til at vi ikke har samling etter løpsdag på Lørdagen? Var meget sosialt da dette var!!

 

Det er jo overnatting på campen, om det var det du tenkte på?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei! For noen år siden hadde vi sosialt samvær med mat og en liten fest etterpå!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei! For noen år siden hadde vi sosialt samvær med mat og en liten fest etterpå!!!

 

Syns det fortsatt høres ut som det som skjer på campen, men hvis det er arrangert sosialt samvær du er ute etter, så kan jeg ta dette videre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns det fortsatt høres ut som det som skjer på campen, men hvis det er arrangert sosialt samvær du er ute etter, så kan jeg ta dette videre.

 

Hehe, hvis du ikke vet hva jeg mener så ta en prat med de i klubben som var med i forrige styret!!! Jeg bare lurer på hvorfor det ble slutt på dette!!!! Ikke noe annet! Sees på treff Bjørnar!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei! For noen år siden hadde vi sosialt samvær med mat og en liten fest etterpå!!!

 

Dette var pga feiring av klubbens 25? års jubileum. Så dette var ikke noe som skjedde hvert treff men var spesielt for det året!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei nei nei! Men gidde ikke å spørre mere om dette. We old ones vet hva jeg snakker om! See Ya!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke klubbens 25 års jubileum.. Det er i 2018 ;) Men jeg vil tippe at den samlinga oppe i depot er borte siden det ikke var så mange som satt der. Mener å minnes at det var noe live musikk der å greier, men vi forsvant fort ned igjen på campen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe. Da var det 15 års jubileum i 2008 jeg tenkte på! ;) da var det musikk og mat husker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi tenker jo alltid på muligheten for forbedringer, så dette er noe å ta med seg hvis majoriteten ønsker det?

Jeg husker det var noe fellesbespisning på Haslemoen for endel år siden(noe jeg valgte å ikke bli med på den gangen).

Hva med felles grilling og underholdning på campen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.