VACN Hovedtreff - Våler 2012 - 2-3 Juni

Anbefalte innlegg

Null stress. Du må bare være litt frempå og mase litt på instruktøren : smil :

 

Hvem er instruktørene da. Har de på seg vester eller noe som indikerer på at de er instruktører? :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er instruktørene da. Har de på seg vester eller noe som indikerer på at de er instruktører? :P

 

Det vil du se når du deltar på førermøtet:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir det avholdt opplæringskurs for oss som er ferske? Er det jeg som er blind, eller har det ikke kommet noe tidspunkt for det ennå? :) (så bare førermøtet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir det avholdt opplæringskurs for oss som er ferske? Er det jeg som er blind, eller har det ikke kommet noe tidspunkt for det ennå? :) (så bare førermøtet)

 

Godt spørsmål.

Mener det var satt opp til 08:30

 

Sjekker opp dette i morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare fått negative svar ang dekkomleggingsmaskin.

 

De har en på verkstedet på banen men låner den ikke ut.

 

Skal sjekke i morgen hva som fins i nærområdet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når blir det avholdt opplæringskurs for oss som er ferske? Er det jeg som er blind, eller har det ikke kommet noe tidspunkt for det ennå? :) (så bare førermøtet)

 

Vil tro det bare er å dukke opp kl.09.00 Lørdag morgen, så får vi det vi trenger av opplæring etc.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har bare fått negative svar ang dekkomleggingsmaskin.

 

De har en på verkstedet på banen men låner den ikke ut.

 

Skal sjekke i morgen hva som fins i nærområdet.

 

hadde vært flott:) får fire felger der som jeg skulle hatt dekk på: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det helt lukket for at andre bilmerker kan kjøre? Har en kompis med en Taunus med Cosworth motor som kunne tenkt seg å blitt med innover. Men ser jo at det står i utgangspunktet vw,audi,seat,skoda?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det helt lukket for at andre bilmerker kan kjøre? Har en kompis med en Taunus med Cosworth motor som kunne tenkt seg å blitt med innover. Men ser jo at det står i utgangspunktet vw,audi,seat,skoda?

 

Sitat fra denne tråden:

 

Det er i utgangspunktet kun VW, Audi, Seat og Skoda som tillates på banen.

Unntak er instruktører og andre i arrangementskomiteen. Er det veldig lite trafikk som på Rudskogen så tillater vi andre merker. Dette tar vi stilling til fortløpende og avgjøres av baneansvarlig på stedet.

 

Informasjonen ble oppdatert etter hovedstyremøtet forrige uke, der det ble besluttet å åpne for andre merker på denne måten. Merk at dette gjelder kun for medlemmer, så kompisen må melde seg inn i klubben før kjøring. Trolig blir det bedre fremmøte på Våler enn det var på Rudskogen, og sistnevte har større kapasitet. Så i praksis så spørs det om det vil bli åpnet for andre merker eller ikke på Våler, men det er lov til å melde seg inn og møte optimistisk frem og håpe at det blir plass. Får han ikke kjørt så får han i hvertfall meldt seg inn i en bra klubb og sett skikkelige biler. :)

 

EDIT: Så i ettertid at du spurte om bruk av en vesentlig ombygd bil. I tillegg til forbeholdet om kapasitet så er det jo også en teknisk kontroll. Dersom bilen ikke er skikkelig bygget med tilpasset understell, bremser og evt annet sikkerhetsutstyr så må man være klar over at en bil av annet merke med for stor motor kan ha vesentlig andre kjøreegneskaper og være en fare for seg selv og andre. Man kan heller ikke uten videre gå utifra at våre kontrollører har kompetanse på så store ombygginger av andre merker enn VAG. Dermed må man være forberedt på at det kan hende at bilen blir underkjent i vår teknsike kontroll hvis den er for ekstrem eller lurvete bygd.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statusrapport fra Vålerbanen akkurat nå: jeg er offisielt først! :P Delvis skyet, 6 grader, litt vind, null folk. Hehe...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Statusrapport stvg lokallag:

 

På vei!!!! bc94f723-61df-994d.jpg

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

 

Djizes for ett dårlig kamera på HTCen din : eek : Denne bilen fortjener bedre kvalitet enn som så ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så fint vær i Stv i dag ? : eek :

 

 

Her i Telemark regner det som fy.... :(

 

Nedsig....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det så fint vær i Stv i dag ? : eek :

 

 

Her i Telemark regner det som fy.... :(

 

Nedsig....

 

Ja, fysjamegen: mad :. Gleder meg ikke til å bytte bremsevæske og olje ute nå:(.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kamer suger ja. Vi kjører i blå himmel og full sol!! Komt til flekkefjord nå. :)

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint vær her nå, men blåser litt. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi fikk opp stor-teltet i natt

 

IMAG0042.jpg

 

Kluge er klar som et egg

 

IMAG0044.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe å si på oppmøtet, været eller bilene som er kommet så langt ihvertfall :D

 

416579_10150825654137587_204407527586_99

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett par til :D

 

460559_10150825682872587_514333263_o.jpg

 

472825_10150825682547587_1466583483_o.jp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan begynne med å beklage for de som lå bak en rød mk3 og irriterte seg over at jeg kjørte så tregt på banen i dag ;-)

 

Var min første runde som sjåfør på bane, og er veldig fornøyd med dagen som har vært! Flott opplegg at man fikk en fin gjennomgang først, og så runde med instruktør etterpå. Lærte veldig mye, og jeg følte meg mye tryggere på banen etter de første rundene med instruktør.

 

Og utover at det blåste en del var vi jo heldige med været også :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for en fin dag på Vålerbanen.

 

Tankte jeg skulle laste opp noen bilder sett fra juniors øyne med mitt gamle speilreflekskamera : vinke :

(ble såpass bra at det virker som jeg har en fremtidig fotografspire i familien...)

 

Ble inspirert av kjøringa i dag! : rock :

Våler2-6-2012.jpg

Våler2-6-2012_1.jpg

Våler2-6-2012_2.jpg

Våler2-6-2012_3.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her er noen til siden jeg var så gått igang... ;)

Våler2-6-2012_4.jpg

Våler2-6-2012_5.jpg

Våler2-6-2012_6.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er skyet men opphold. Perfekt Norsk sommertemperatur (like under 10 grader, ta med klær)

Masse biler på utstilling.

God stemning.

Banekjøring etterhvert.

Ta turen du også, i stedenfor å sitte hjemme.......

 

 

EDIT: Lett duskregn

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer 3 stk RS4'er oppover nå, som er er klare for litt kjøring :)

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.