Bane/utstillingstreff - Rudskogen 2012 - 12-13 Mai

Anbefalte innlegg

Takk for en hyggelig helg folkens. Stor koste meg som vanlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Det er vesentlig mye dyrere og kjøre på trackdays og ikke minst gatebil.

 

Ser ikke poenget ditt... Blir litt som "ja, men mammaen hans lar han få lov, hvorfor skal ikke jeg da?"

 

La oss unne medlemmene i denne klubben billig banekjøring da, så kan jo du betale 1500,- neste gang det er banekjøring. BMW eller ei, både Marius og Joachim som kjørte på banen i helgen er både medlem av VACN og betalte for kjøring.

 

Det er ikke rart det blir krig i verden med folk som deg. Sutrer for alt mulig rart. Er det mulig.

 

Ja, jeg er sint nå, og det kan innlegget bære preg av.

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser argumentene dine. Og ja det var superdårlig oppmøte denne helgen.

Men nå er det vel slik at klubben aldri regner med og gå i pluss på disse treffene.

Siden det er så sinnsykt dyrt og leie denne banen. Så hvorfor ikke leie Våler flere ganger da.

 

Det har vært dårlig oppmøte på alle Rudskogen-treffene jeg har vært på de siste 4 årene. Aldri kø...

 

Nei, de regner ikke med å gå i pluss, men så lenge det ikke er til hinder for noen, så skader det ikke å minimere tapet. Det eneste minuset jeg ser med å la andre merker få kjøre, er at enkelte merkefanatikere (spesielt de som liker bilene med stempelringene montert i grillen) kan bli såret når de ser hvordan kjøreegenskaper andre merker kan ha. ;)

 

Vålerbanen har større pågang av organisert motorsport, og er vanskeligere å få leid. Dessuten er vel ikke denne banen noe særlig billigere, om jeg husker rett.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte både på lørdag og søndag, og syns det er mer moro når man møter noen biler på banen så man har noen å "knive" litt med, ikke bare klokka. Periodevis denne helgen møtte vi ikke en eneste bil når vi var på banen, da ser jeg ikke problemet med at andre bilmerker slipper utpå. Kunne gjerne mange fler biler for min del, uansett merke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke poenget ditt... Blir litt som "ja, men mammaen hans lar han få lov, hvorfor skal ikke jeg da?"

 

La oss unne medlemmene i denne klubben billig banekjøring da, så kan jo du betale 1500,- neste gang det er banekjøring. BMW eller ei, både Marius og Joachim som kjørte på banen i helgen er både medlem av VACN og betalte for kjøring.

 

Det er ikke rart det blir krig i verden med folk som deg. Sutrer for alt mulig rart. Er det mulig.

 

Ja, jeg er sint nå, og det kan innlegget bære preg av.

 

Fabian

 

Grunnen til at det blir krig er fordi sånne som deg blir sur fordi noen sier hva man mener.

Man må være åpen for diskusjon uten å bli sur. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grunnen til at det blir krig er fordi sånne som deg blir sur fordi noen sier hva man mener.

Man må være åpen for diskusjon uten å bli sur. :)

 

OK, jeg ser ingen, og da mener jeg INGEN negative følger av å la andre merker få kjøre på VACN-treff med det oppmøtet som har vært.

 

Har du noen?

 

Fabian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På våler til helga kan man få kjøre uansett merke på peugeot treff til 500kr ! har selv kjørt audi både på honda å bmw treff før , og hvor reale de er og intr i ett annet merke er helt komi ! fikk ikke ett surt blikk av noen selv om vi kun var to blant sikkert 30 honda, som kjørte audi ! Er det trøkk på banen er jeg helt enig at merket skal ha første pri, men slik som i helga, med så mye ledig plass så kan de få som kommer i håpet om å få utpå med noe annet bare kjøre :-) og måle en fremtung audi opp mot en m3 er jo bare show det :-) og ellers takk for en topp helg :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner argumentet om at det ikke var nok biler der, men hvor mye penger dro de 4-5 bilene inn til klubbkassa som skal ha reddet denne helgens banekjøring.

 

Jeg som kjører BMW burde vel håpe på å få kjøre på treffene, men av en eller annen grunn syns jeg det er feil.

 

Bare for å ha sagt det;

 

Jeg bidro med 600 kroner til klubbkassa i helgen. Sånn jeg forstår det bidro du ikke med en dritt. Så jeg har ikke dårlig samvittighet. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å sette en tilleggspris på 200 kr pr dag for non-VACN?

 

Så lenge man er medlem i klubben, så spiller det vel ikke så veldig rolle om du kjører VAG eller andre merker?

 

EDIT: Dere prater vel muligens om medlemmer her, uansett merke og ikke ikke-medlemmer..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke poenget ditt... Blir litt som "ja, men mammaen hans lar han få lov, hvorfor skal ikke jeg da?"

 

La oss unne medlemmene i denne klubben billig banekjøring da, så kan jo du betale 1500,- neste gang det er banekjøring. BMW eller ei, både Marius og Joachim som kjørte på banen i helgen er både medlem av VACN og betalte for kjøring.

 

Det er ikke rart det blir krig i verden med folk som deg. Sutrer for alt mulig rart. Er det mulig.

 

Ja, jeg er sint nå, og det kan innlegget bære preg av.

 

Fabian

 

Bare for og si det så har ikke jeg SUTRET mye i løpet av de årene jeg har vært medlem. Faktisk første gangen jeg har sagt min mening i noe negativ rettning.

 

Denne kritikken er jo ikke rettet til de som kjørte. Men mer rettet mot klubben/ styret som går ut med at det kun tillates VW, AUDI, SEAT og SKODA på banen. Med unntak av instruktørbiler.

 

Men klarer og bøye meg for et flertall. Så da er det bare og legge ballen DØ. Så får vi la det være opp til styret og bestemme ved de enkelte treffene om andre merker skal få slippe utpå banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK, jeg ser ingen, og da mener jeg INGEN negative følger av å la andre merker få kjøre på VACN-treff med det oppmøtet som har vært.

 

Har du noen?

 

Fabian

 

Bortsett fra at klubben gir inntrykk av at andre bilmerker kan kjøre på vag treff, så ser ikke jeg det heller, men da får klubben gjøre som alle andre her sier andre klubber gjør, nettopp å åpne for andre bilmerker. Blir bra for meg det, som kjører BMW.

 

Er som andre sier, kult å kjøre mot andre bilmerker, fordi det blir mer kniving. Men da må det åpnes for dette, noe det ikke har vært før.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å ha sagt det;

 

Jeg bidro med 600 kroner til klubbkassa i helgen. Sånn jeg forstår det bidro du ikke med en dritt. Så jeg har ikke dårlig samvittighet. :)

 

Hadde det stått noen og tatt imot de kr. de skulle ha i inngang, så hadde vi gjerne betalt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare for å ha sagt det;

 

Jeg bidro med 600 kroner til klubbkassa i helgen. Sånn jeg forstår det bidro du ikke med en dritt. Så jeg har ikke dårlig samvittighet. :)

 

Hadde bidratt jeg hadde jeg visst at jeg kunne kjøre BMWén min også.:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si meg rimelig enig med Marius her.

 

Det att styret sier bastant : NEI , for så å tillate det etterpå blir helt feil. Det virker uproffesjonelt.

 

Det burde ha blitt gitt informasjon om hvis man kjører annet en vag kan du risikere å IKKE få kjøre på banen ved stor pågang.

 

Utenforstående(Hvis dette var tilfelle) burde og måtte betale mer enn aktive medlemmer for å kjøre da det skal være en gode for medlemmer.

 

Og før noen av dere slenger med leppa , nei jeg har ingenting imot att andre merker kjører på banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ikke poenget ditt... Blir litt som "ja, men mammaen hans lar han få lov, hvorfor skal ikke jeg da?"

 

La oss unne medlemmene i denne klubben billig banekjøring da, så kan jo du betale 1500,- neste gang det er banekjøring. BMW eller ei, både Marius og Joachim som kjørte på banen i helgen er både medlem av VACN og betalte for kjøring.

 

Det er ikke rart det blir krig i verden med folk som deg. Sutrer for alt mulig rart. Er det mulig.

 

Ja, jeg er sint nå, og det kan innlegget bære preg av.

 

Fabian

 

Det er faktisk veldig synd at man ikke kan ta opp noe og diskutere det på et litt høyere nivå enn dette.

 

Jeg synes styret i denne klubben gjør en meget bra jobb. Men når det kommer spørsmål som tydelig er litt utenfor comfort-sonen. Blir det slenging med leppa med en gang.

 

Det er ikke jeg som har gått ut med hvilke som får lov og ikke lov til å kjøre på disse treffene.

 

For min del kan det komme andre merker på banen så lenge det er plass og de betaler. Men gå ikke ut i forkant og si nei.

 

Bare mer penger i kassa det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok egentlig vi alle er enige her.

 

Ikke noe problem for andre merker å kjøre så sant det er få biler og det blir køer for VAG biler.

Men det som trigger diskusjonen er vel at styret sier bastant nei når folk spør om andre merker er tillatt, for så å slippe utpå flere biler som har annet merke når dagen er der.

 

Uansett så takker jeg de treffansvarlige for en bra helg. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok egentlig vi alle er enige her.

 

Ikke noe problem for andre merker å kjøre så sant det er få biler og det blir køer for VAG biler.

Men det som trigger diskusjonen er vel at styret sier bastant nei når folk spør om andre merker er tillatt, for så å slippe utpå flere biler som har annet merke når dagen er der.

 

Uansett så takker jeg de treffansvarlige for en bra helg. :D

 

Men det gjelder vel mange andre ting også , som påbud med duk under bil i depo, biler uten skilt får ikke kjøre... er slikt man ikke kan skrive og oppfordre til men som kan bøyes når dagen kommer!så skal man plages av alt bli vi ikke ferdig med diskusjon til neste treff i allefall he he. stoler på styret jeg, og er det noe som er så gæli så er det valg en gang i året så da får noen som kan det, komme og gjøre ting bedre da vel. uansett bmw el hva som kjørte så fikk jo alle som ville kjøre og alle ble fornøyde, og det er vel målet: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke mange andre treff/bilklubber som kan skilte med såpass mange grombiler som vi har på treff i allefall. Egentlig merkelig det ikke kommer mer folk?

Tips for treff arrrangører må jo være å gå ut i forkant av treffet og si at det i utgangspunktet ikke er tillatt for andre merker, men at det blir gjort en løpende vurdering på stedet. Oppmøte på egen risiko for å ikke få kjørt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke mange andre treff/bilklubber som kan skilte med såpass mange grombiler som vi har på treff i allefall. Egentlig merkelig det ikke kommer mer folk?

Tips for treff arrrangører må jo være å gå ut i forkant av treffet og si at det i utgangspunktet ikke er tillatt for andre merker, men at det blir gjort en løpende vurdering på stedet. Oppmøte på egen risiko for å ikke få kjørt.

 

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: ja :

 

: ja :: ja :: ja :: ja :: ja :: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for hyggelig søndag folkens! :) Og spesielt takk til Bjørnar Støen for en luftetur på bana! Det ga veldig mersmak! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra at det ble ett tidlig treff og da blir totalt 3 ganger iløpet av året. Det er ikke for mange muligheter til å kjøre på bane, så jeg syns det var bra med ett tidlig treff. Håper det fortsetter til neste år, dog med litt bedre vær :)

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det som har den strøkene røde s2 sedanen da? den var nice.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

når og hvor er det tider fra vacs kjøringa blir lagt ut ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.