Bane/utstillingstreff - Rudskogen 2012 - 12-13 Mai

Anbefalte innlegg

Er det mulig for andre medlemmer å kjøre Porsche også?

 

Står ganske klart: NEI!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig å komme inn der fredag kveld?

Kunne ikke ringa rundt campen på en kart over Rudskogen?

 

Mange som kommer fredag bla nesten hele Hovedstyret.

 

Ligger ca 100 m på høyre side før gamle piten.

 

Er bare den ene campen ved banen så det er ikke mulig å ta feil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stavanger kommer også fredag!!! :rock:

 

EDIT: Og med stort partytelt 9x3m og presenning i tilfelle værgudene ikke er med oss. Alle velkomne! :)

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet hvor stor pressenningen må være?

Har jo en gnager, så det eneste av olje/kjølevæske som kan lekke ut kommer jo forfra, så jeg trenger vel ikke dekke til bakre del..?

Lurer på den som er på 2.5 x 3m fra Biltema, da den har halv pris i forhold til den som er større.. :)

 

Og en ting til, går olabukse under brannsikre klær..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på den som er på 2.5 x 3m fra Biltema, da den har halv pris i forhold til den som er større.. :)

 

Og en ting til, går olabukse under brannsikre klær..?

 

Ja og ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg og gubben stiller opp med Audi og Derby til utstillingen.

Gleder oss!

 

Melder man seg på utstilling der nede (Rudskogen) eller er det tråd for dette også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har en oversikt over klasser kåringene er delt opp i?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har helga startet! Velkommen skal alle være!

 

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2

uploadfromtaptalk1336763924629.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da vart bilen klar men. prøveskilt ble avglemt:( tør jeg ta turen da tro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg ble litt skuffet da det i løpet av dagens banekjøring var 5 stk BMW på banen. Da det i utgangspunktet er et banetreff utelukkende for VW og AUDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det da eiere av BMW og andre "fremmedelementer" må rope "uren, uren", slik jeg lærte i kristendomstimen på barneskolen at spedalske måtte gjøre dersom noen tilfeldigvis skulle krysse kursen deres der de var forvist ute i ørkenen;). Personlig har jeg aldri pådratt meg hjerteinfarkt, depresjon, uren hud eller det som verre er av å se en BMW, Porsche eller kanskje til og med en japaner eller engelsk drit:p på våre treff, så lenge dette ikke fører til at køen blir vesentlig lenger:).

 

Dere får uansett kose dere på den deilige banen og jeg håper at sola skinner på dere slik den gjør her på Bølehøgda i Skien:).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe i mot BMW generelt jeg heller, men man kan jo prøve og komme med en VW eller AUDI og spørre om og få kjøre når det er BMW-klubben som arangerer. Da tror jeg de bare ler av deg. Det ligger litt prinsipp i saken.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et skudd i blinde :-) : er det noen som skal til Rudskogen i morgen som har en servoslange til 80/90/Coupe? Den fra pumpa og til tannstanga. Sprakk på min i dag selvfølgelig :-(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noe i mot BMW generelt jeg heller, men man kan jo prøve og komme med en VW eller AUDI og spørre om og få kjøre når det er BMW-klubben som arangerer. Da tror jeg de bare ler av deg. Det ligger litt prinsipp i saken.

 

der tar du nok feil ,en kompis av meg har kjørt audi på bmw treff flere ganger han:)mener at det hvis det er glissent på banen kunne vert slupet til andre og for å øke intektene men var veldig fint i dag da det altid var bare å kjøre rett på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si jeg ble litt skuffet da det i løpet av dagens banekjøring var 5 stk BMW på banen. Da det i utgangspunktet er et banetreff utelukkende for VW og AUDI!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Når det var så glissent på banen som det var i dag kan det umulig være problematisk. Slike vurderinger blir gjort på stedet av de som leder treffet når man ser at det ikke er til hinder for de andre bilene. Det genererer penger i kassen med flere biler på banen, som trengs når det er så mye ledig plass som i dag -enkelt og greit.

 

BMW klubben har foresten invitert VACN på banekjøringstreff iallefall ved 2 anledninger tidligere år. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt tyskerkamp på banen må da væra moro :D

 

Gleder meg til å se og høre gromme biler i morra :)

 

Mange som skal dit håper jeg :) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tusen takk til arrangører/ instruktører og alle andre som har stått på for en topp dag på banen :) håper dere får en flott dag imorgen og:)

 

at dere slippper utpå i porcher og BMW er dere vel undt når dere står på slik for å lage en flott dag for oss andre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det var så glissent på banen som det var i dag kan det umulig være problematisk. Slike vurderinger blir gjort på stedet av de som leder treffet når man ser at det ikke er til hinder for de andre bilene. Det genererer penger i kassen med flere biler på banen, som trengs når det er så mye ledig plass som i dag -enkelt og greit.

 

BMW klubben har foresten invitert VACN på banekjøringstreff iallefall ved 2 anledninger tidligere år. ;)

 

Veldig bra det Thomas sier her! På slutten av dagen på disse treffene er det jo alltid litt glissent, fint for oss som også fikk luftet gamle 930 Porscha. (tror ikke mange ble berørt da:))

Takk for en kjempedag fra oss...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke trekke dette ut. Men hadde det inntrykket at vi arangerte utelukkende for VAG.

 

Ettersom dette står på første side av denne tråden.

 

- Det er kun VW, Audi, Seat og Skoda som tillates på banen.

(Evt unntak er kun evt instruktørkjøring med instruktørs egen bil om de skulle ha med seg bil av annet merke).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var vel klubbmedlemer som kjørte noen av BMW'ene på banen! Var vel ikke akkurat lange køer på utslippet i dag!

Vet da at der også andre klubber som prioriterer medlemer/merket på banen først og hvis det er "plass" tillater andre til og kjøre!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke om de er medlemer eller ikke som er poenget. Det har jo ingen ting med hvem som kjørte bilene og gjøre. Men at klubben går ut med at det er kun VW, AUDI, SEAT og SKODA som tillates på banen. Skriv da heller at de som vil kan komme med det de har, så kanskje klubben går i pluss. Noe alle i klubben vil nyte godt av.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar meg en tur nedover imorra jeg også. Har kjøpt meg ett HD GOPRO Hero 2 kamera, så får teste hvordan det blir. Tok en par tester idag og bildemessig så det veldig bra ut. Lyden på 1 og 2 giret funket bra, men da kom over 100 km/t så ble det mye støy. Har kjøpt en ekstern mic, så får teste hvordan det blir.

 

Håper det kommer masse kule og raske biler imorra, så man har noe å se på......

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo ikke om de er medlemer eller ikke som er poenget. Det har jo ingen ting med hvem som kjørte bilene og gjøre. Men at klubben går ut med at det er kun VW, AUDI, SEAT og SKODA som tillates på banen. Skriv da heller at de som vil kan komme med det de har, så kanskje klubben går i pluss. Noe alle i klubben vil nyte godt av.

 

Vanligvis er det ikke plass til andre merker, men det var det denne gangen. Slikt vet man ikke på forhånd.

 

Det er allikevel stor forskjell på å slippe utpå noen som tilfeldigvis er der og spør om tillatelse fordi det er god kapasitet - og det å skrive det på forhånd, som vil tilsvare en invitasjon til folk å møte opp med "rett" til å få kjøre i hopetall.

 

Slike beslutninger tas av styret og treffledelsen underveis på treffet - til beste for de oppmøtte medlemmene og klubbens økonomi - det er derfor vi har valgt dem. Slik har det vært gjort i minst 10 år, så det er lite poeng å sutre over det her i etterkant

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.