Bane/utstillingstreff - Rudskogen 2012 - 12-13 Mai

Anbefalte innlegg

Har kjørt på bane, men ikke med golfen. Har aldri kjørt selv på 'Skogen, bare sittet på på den gamle layouten. Blir nok litt mindre heftig å kjøre Golf på en stor bane som 'Skogen opp mot Mazda 323GTR på en mindre bane, men morro er det lell. Erfaringen er at 'alle' biler er morro på bane.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se om man får med seg dette. Vært morro og prøvd nye skogen også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Joachim, det blir jo så nære man kommer "driving lines" IRL ;)

 

Spiller ingen rolle for din del, da du ikke følger disse uansett. ;)

 

knegg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spiller ingen rolle for din del, da du ikke følger disse uansett. ;)

 

knegg

 

Treng jo ikke det når jeg kjører fra dere uansett. LOL

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe på et nybegynnerheat nokså tidlig da, så oss ferskingene får kjørt litt riktig FØR vi lærer oss masse uvaner. Kjekkere for alle om man deler opp litt etter fart og erfaring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får håpe på et nybegynnerheat nokså tidlig da, så oss ferskingene får kjørt litt riktig FØR vi lærer oss masse uvaner. Kjekkere for alle om man deler opp litt etter fart og erfaring.

 

Med ett førerkurs som er obligatorisk, og en runde med instruktør, så har du fjernet de fleste uvanene mange erfarne gjør.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, men tenkte også på at det deles inn i raske og trege heat. Verste jeg vet er å kjøre på bane med biler og førere som er dobbelt så raske, det blir bare masse blinking og kikking i speil. Kjekker for de raske også, å slippe å vente på tregingene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, men tenkte også på at det deles inn i raske og trege heat. Verste jeg vet er å kjøre på bane med biler og førere som er dobbelt så raske, det blir bare masse blinking og kikking i speil. Kjekker for de raske også, å slippe å vente på tregingene.

 

Dette er noe vi ikke har gjort tidligere og har ikke hørt noen som klager heller, hverken de raske eller trege.

Det er kjempegod plass og kjøre forbi på Skogen.

 

Men hvis det er mange nok så kjører vi såklart gentlemansheat som tidligere foreslått :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nybegynnere må vel også kjøre med rød L bak som i fjor?

Jeg kjørte med L de første 2(?) gangene jeg kjørte på treff. Syntes dette fungerte fint! Da ser de erfarne sjåførene hvem som kan være litt usikre:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rød L er et godt tiltak på alle måter. kanskje stoltheten får seg en knekk, men det får stå sin prøve... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må man ha med kursbevis fra i fjor for å slippe denne gangen eller ligger navnene på de som har deltatt på kurset tidligere lagret et sted?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nybegynnere må vel også kjøre med rød L bak som i fjor?

Jeg kjørte med L de første 2(?) gangene jeg kjørte på treff. Syntes dette fungerte fint! Da ser de erfarne sjåførene hvem som kan være litt usikre:)

 

Rød L er et godt tiltak på alle måter. kanskje stoltheten får seg en knekk, men det får stå sin prøve... :P

 

L er meget fornuftig og overgår stoltheten ganske lett ;)

 

 

Må man ha med kursbevis fra i fjor for å slippe denne gangen eller ligger navnene på de som har deltatt på kurset tidligere lagret et sted?:)

 

Vi har notert dette elektronisk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjørte med Golfen min for første gang (alltid vært påsitter) på Rudskogen i fjor i forbindelse med Girls Go Fast-treff. Der hadde vi en følgebil som kjørte to runder med oss for å vise spor. Kjøreopplevelsen for flere av oss som aldri hadde kjørt selv på bane ble faktisk veldig bra pga det:) Det er stor forskjell på å være sjåfør og påsitter, så dette kan være et godt tiltak/tilbud for de som aldri har kjørt på bane før:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men nybegynnere må vel også kjøre med rød L bak som i fjor?

Jeg kjørte med L de første 2(?) gangene jeg kjørte på treff. Syntes dette fungerte fint! Da ser de erfarne sjåførene hvem som kan være litt usikre:)

 

Jeg også kjørte med L på banekjøringen ifjor, vil ikke si jeg følte meg noe dum eller i veien av det, jeg synes de mer erfarne/raskere viket og viste mer hensyn, noe som ikke fikk meg til å føle meg presset på noe måte. Det ga meg da mer ro til å høre på instruktøren når jeg hadde han med meg, og i etterkant så jeg fikk øvet på det han hadde sagt.

Jeg kommer nok til å benytte L på dette treffet også hvis ingen har noe å si på det, jeg har også gjort en del oppgraderinger på bremser og forandringer på understell som jeg vil se hvordan fungerer i praksis.

Dette banetreffet er midt i blinken så de som står bak arrangeringen av dette skal ha hjertelig takk på forhånd. :)

 

Kan nesten ikke vente!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

får se om jeg ikke tar turen vis bilen er klar for utstillingen:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at vi er på plass i løpet av ettermiddagen på fredag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite spørsmål angående forsikringa..

Hvilket firma går disse gjennom?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite spørsmål angående forsikringa..

Hvilket firma går disse gjennom?

 

Norges Bilsportforbund

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er betingelsene for denne forsikringen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treng jo ikke det når jeg kjører fra dere uansett. LOL

 

Skal ikke mye til når jeg ikke får slippe ut på banen da!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer litt på hva den forsikringa faktisk dekker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fører- og passasjerskade.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fuck!!!! Konfirmasjon den helga : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan blir klasseinndelingen på søndagens utstilling?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg regner med at det blir som i fjor med

 

topp 10/15 vw og audi

beste felg

beste lakk

beste classic

beste inovasjon

 

dette er ikke offesielt men jeg tipper det blir noe i denne duren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.