Vestlandstreff 2013 Banekjøring/utstilling

Anbefalte innlegg

Driver å undersøker litt mulighetene for å arrangere et treff her på vestlandet.

 

Tenkte da å få til en helg i Haugesund med banekjøring og utstillingstreff nå i sommer månedene.

Fridtjov undersøker hvilke datoer banen evt er ledig.

 

Gjerne følgende opplegg:

Banekjøring på lørdagen hele dagen.

Veldig gunstig pris for å kjøre.

haugaland.gif

 

Langreisfarende kan overnatte på et passende hotell gjerne sentralt med parkerings muligheter.

Samles på kvelden for felles middag og sosialt et passende spisested.

 

Søndagen utstilling på en passende plass.

 

Trenger tips og hjelp fra de som kan bidra. Noen som vet om egnet plass å ha utstilling på? Amanda eller Oasen?

Møller? Andre sentrale steder vi kan søke om å disponere til dette formålet?

Noen som er med i lag eller noe sånt som kan være intresserte i å selge mat å drikke?

 

Alt an input er velkommen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Driver å undersøker litt mulighetene for å arrangere et treff her på vestlandet.

 

Tenkte da å få til en helg i Haugesund med banekjøring og utstillingstreff nå i sommer månedene.

Fridtjov undersøker hvilke datoer banen evt er ledig.

 

Gjerne følgende opplegg:

Banekjøring på lørdagen hele dagen.

Veldig gunstig pris for å kjøre.

haugaland.gif

 

Langreisfarende kan overnatte på et passende hotell gjerne sentralt med parkerings muligheter.

Samles på kvelden for felles middag og sosialt et passende spisested.

 

Søndagen utstilling på en passende plass.

 

Trenger tips og hjelp fra de som kan bidra. Noen som vet om egnet plass å ha utstilling på? Amanda eller Oasen?

Møller? Andre sentrale steder vi kan søke om å disponere til dette formålet?

Noen som er med i lag eller noe sånt som kan være intresserte i å selge mat å drikke?

 

Alt an input er velkommen!

 

vet ikke hvor mye jeg kan bidra med Finni, men count me in, blir gjerne med å hjelper til der det trengs

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig om det er kjangs for noe utstilling rett ved Årabråt-banen ? Var stor parkeringsplass sist gang jeg var der :) Grus vel og merke.

 

Amanda har vel dårlig erfaring med de fra Streetmeet, det ble jo et helvettes sjau med herjing og høg musikk. Ikke det at jeg tror det skjer i dette tilfellet, men jeg vil tro senterleder er noe skeptisk til og holde plassen. Men det er jo alltids mulig å sjekke opp i det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge det blir planlagt med senterledelsen skal det vel ikke være problem, og VACN har vel aldri hatt noe pøbel-stempel på seg.

Møllerbil har parkeringsplass, men er stort sett propp full.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei det går jo an å sjekke opp med de ;) VACN har en noe mer sjeplig gjeng vil en tro :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette hadde vært kjekt! Må få ræva i gir å fikset bilen nå da.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom akkurat på Raglamyrsenteret (XXL~) ang utstilling o.l.

Har det ikke vært en del der? Tenker på AMCAR utstillinger etc. Ligger jo greit til mtp litt innsyn fra veien, slik att folk får det med seg også :)

 

(sovnet i "god-stolen" etter jobb.. wee!)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Raglamyr har de forskjellige brukt Obs Bygg, Amanda og XXL. XXL kan en se fra hovedveien.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller garantert :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det skal leies utenfor Raglamyr senteret så tror jeg det lønnes å snakke med Finn Arne Roald. Han er sjef for Living og tror han har en finger i senterledelsen :) (henger en lapp ved hageutstillingen deres at lokaler leies ut, og kontaktpersonen er han og en annen fyr som jeg ikke husker navnet på men det er sentersjefen så vidt jeg vet).

Hadde vært stilig å arrangert det der, mtp innsyn fra forbipasserende både inn og ut fra Haugesund (Gøy med publikum:)) og det er en ganske stor og åpen plass. Selve Amanda stedet er ganske dødt på søndager, men her kan det være en mulighet å avtale med mcdonalds om at de kan evt holde åpent, og ha utstilling under taket ved inngangen til Coop Obs. Dette hadde de på vårmønstringen for ikke så lenge siden, selv om det faila pga ganske så møkkavær og 4 plussgrader :/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse lørdagene er ledige:

 

22. jun

27. juli

31. august

28. september

26. oktober

 

Jeg driver med husbygging så har lite tid å planlegge dette i år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe fremdrift? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått med meg dette før, har ikke noe banebil, men blir gjerne med allikevel hvis det blir en passende helg! =) August kan jeg enn så lenge påvirke da jeg ikke har satt opp vaktlisten enda.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse lørdagene er ledige:

 

22. jun

27. juli

31. august

28. september

26. oktober

 

Jeg driver med husbygging så har lite tid å planlegge dette i år

 

Ser dette innlegget har gått meg forbi. Noen som har inputs på lokasjon for utstilling?

Flere fra Haugesund lokallag som kunne tenke seg å blitt med for å gi litt lokal bistand rent praktisk i forkant?

Ser for meg september er en god måned for å ikke få det midt i ferie tiden og heller ikke for nært rudskogen treffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått med meg dette før, har ikke noe banebil, men blir gjerne med allikevel hvis det blir en passende helg! =) August kan jeg enn så lenge påvirke da jeg ikke har satt opp vaktlisten enda.

 

31 august er dessverre samme helg som det er klubb treff på Rudskogen så denne utgår nok for flere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg reise den helgå uansett, men d e nå 4 helger før d.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan nok være med å hjelpe. Men er offshore 31 august.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

31. August e forhåpentligvis alle så kan på hovedtreffet på Rudskogen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt på vei te Frankrike :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Evt på vei te Frankrike :P

 

Dårlig planlegging kalles det ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, kanskje. Ska på tur me svigers, de spandere heila turen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

28. september er det som passer best for meg isåfall. Skal nok få til å komme innom i oktober også, men jobber nattskift (12t) den helgen, så kan bli litt snaut.. :P

Kan jo altids prøve å hjelpe til med litt greier, ikke att jeg er serlig sikker på hva jeg kan hjelpe med, men det finner vi jo fort ut..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Burde ikke være for sent på året heller, både med tanke på vær og vinterfelger :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med i slutten av juli ? Mulig det er litt knapt om tid da men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo gla mat da!!! (Noe som betyr mye jobbing på meg iallefall...)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.