Vestlandstreff 2013 Banekjøring/utstilling

Anbefalte innlegg

Hei og hopp ! :) Noe nytt her ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei er vel sånn at vi er avhengig av dere der oppe ,men hver gang det blir nevnt i tråden blir det tyst

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som er i lokallaget er nok mer en villig til å være med å sette igang dette her, såfremt vi har noen faste datoer, eller lignende å forholde oss til. Virker å være bra aktivitet lokalt for tiden.

 

Fridtjov, har du motatt noen mailer i år om ledige datoer ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fortsatt gira på dette så hvis vi kan få frem noen datoer har vi vertfall noe vi kan begynne å kikke nærmere på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt inntresert i noe litt mer i nærheten! Kansje turd og lurt s2en utpå og då :P ka bane som er tenkt ut evt?

 

Sikklig klar for et vag treff også :) sjøl om da ikkje sku blitt bannekjøring.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde absolutt vert kjekt med et treff på vestlandet! slipper å kjøre i 8-9 tima for treff!

Er helt sikkert flere fra Bergens område som er villig til å stille! :):)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror også det hadde hjelpt og funnet en evt dato, og lagd arrangemang på facebook. Så får alle innvitera alle som man kjenner med en vag innteresse :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har hatt ett minitreff på den banen nord for Haugesund. Var det årabrot den heter? Funka veldig fint å ha det der! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Årabrot er helt korrekt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tidligere i tråden er det blitt nevnt overnatting for tilreisende, kunn vi hørt med f.eks Haraldshaugen Camping om å være der. De har hytter i forskjellige størrelser. Er ca 5 min fra Årabrotsbanen, ved Haraldsstøtten. Mtp utstilling, kunne vi jo kanskje hatt den på banen, eller evt hørt med Hgsd kommune om å låne rådhusplassen. Skal forhøre meg litt med en kollega som har arrangert Vestlandstreff der idag om hvordan de gjorde dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakk om en eller 2 dager?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var vel snakk om mer enn 1 dag, eller har jeg misforstått helt nå ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En Fredag og Lørdag feks med camp om mulig :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fredag sosialt og campliv

Lørdag kjøring/utstilling/hjem evt camp og sosialt

søndag hjem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Liker ideen til Lasse, skal ikkje stort til for og få da kjekt sålenge me få sammla oss [emoji106]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer det Stavanger gjengen kan nok være med å bistå på treffdagene ,men dere på andre siden av fjorden må ordne ting i forkant. Fint om noen kan sjekke og ta kontakt med baneansvarlig og høre Ang campliv. Utstilling og banekjøring. Regner med det er toaletter på området?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetiltak dette her!:) må få det i gang. Om det er noe jeg kan gjøre så stiller jeg opp:) hadde vært kjekkt å samla stvg-hgsd-bergen å tatt en liten helg på camping:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller gjerne og hjelper til jeg og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan skrive meg også opp på listen av hjelpere [emoji106]

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempetiltak dette her!:) må få det i gang. Om det er noe jeg kan gjøre så stiller jeg opp:) hadde vært kjekkt å samla stvg-hgsd-bergen å tatt en liten helg på camping:)

 

Alle må være velkomne om de gidder komme langveis fra og :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo noe med den økonomiske biten og som må avklares og ordnes. Betaling for utstilling og banekjøring må jo være greit

Baneeiger skal ha leige feks.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller selvfølgelig opp for å hjelpe til :) Er det hovedstyret vi kontakter når det gjelder det økonomiske ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stiller selvfølgelig opp for å hjelpe til :) Er det hovedstyret vi kontakter når det gjelder det økonomiske ?

 

Jepp har vært det tidligere vertfall vis noen i styret leser i tråden her kan de jo komme med noen tips.

Er jo en del ting som må ordnes og være på plass

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er selvsagt med å hjelper! :D

Det har vel ikke vært så mye liv i lokallaget på lenge, så dette bør vi få til : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ikke stå på hjelpen, stiller gjerne opp! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.