Vestlandstreff 2013 Banekjøring/utstilling

Anbefalte innlegg

Banen er ikke ledig for noe kjøring I år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Banen er ikke ledig for noe kjøring I år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, om jeg er ledig den helgen det blir. Bare morro med langtur. :)

 

Sånn til info, trådens tittel sier treff 2013? Kanskje på tide med en oppdatering? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med, om jeg er ledig den helgen det blir. Bare morro med langtur. :)

 

Sånn til info, trådens tittel sier treff 2013? Kanskje på tide med en oppdatering? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt at banen ikkje er ledig i år, men kansje vi da sku satset på et lite treff/utstilling då? Da får man også muligheten til og sjå litt an kor stort oppmøte osv man kan forvente.

 

Eg er verfall klar for og sparke litt dekk :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt at banen ikkje er ledig i år, men kansje vi da sku satset på et lite treff/utstilling då? Da får man også muligheten til og sjå litt an kor stort oppmøte osv man kan forvente.

 

Eg er verfall klar for og sparke litt dekk :)

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som vi kan legge opp til et treff i 2017 da i det minste.

 

Er det mulig å sjekke opp om vi kan søke om en banedag eller evt når terminlistene er klare på nyåret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som vi kan legge opp til et treff i 2017 da i det minste.

 

Er det mulig å sjekke opp om vi kan søke om en banedag eller evt når terminlistene er klare på nyåret?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi skal gjøre det vi kan i år også heller utvide neste år. Må få gang :-D

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes vi skal gjøre det vi kan i år også heller utvide neste år. Må få gang :-D

 

Sent fra min D6503 via Tapatalk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surt at det ikke ble noe ledig bane i år :( Tenkte nok det var litt for seint...

 

Hva med at vi dedikerer et lokallagstreff og to, der vi diskuterer temaet ? Dersom det samles inn info om datoer neste år så kan vi jo planlegge dette i god tid fremover å ha stålkontroll. Greit at vi får organisert det litt og får jobbe med det på en oversiktlig måte.

 

Dersom vi lager en liste over ting som må på plass, hva vi trenger, spons, kiosksalg (?) osv, så kan jo de som er interesserte i hver enkelt verv sette seg opp. Hvis vi ønsker støtte fra sentralt i klubben, så må det skrives artikkel i TP samt tas bilder til TP.

 

Dette skal nå være grei plankekjøring å få orden på til neste sommer får jeg håpe! Vi må bare IKKE legge denne ballen død ! Dette kan, og vil bli bra dersom vi får arrangert treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Surt at det ikke ble noe ledig bane i år :( Tenkte nok det var litt for seint...

 

Hva med at vi dedikerer et lokallagstreff og to, der vi diskuterer temaet ? Dersom det samles inn info om datoer neste år så kan vi jo planlegge dette i god tid fremover å ha stålkontroll. Greit at vi får organisert det litt og får jobbe med det på en oversiktlig måte.

 

Dersom vi lager en liste over ting som må på plass, hva vi trenger, spons, kiosksalg (?) osv, så kan jo de som er interesserte i hver enkelt verv sette seg opp. Hvis vi ønsker støtte fra sentralt i klubben, så må det skrives artikkel i TP samt tas bilder til TP.

 

Dette skal nå være grei plankekjøring å få orden på til neste sommer får jeg håpe! Vi må bare IKKE legge denne ballen død ! Dette kan, og vil bli bra dersom vi får arrangert treff!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som vi kan legge opp til et treff i 2017 da i det minste.

 

Er det mulig å sjekke opp om vi kan søke om en banedag eller evt når terminlistene er klare på nyåret?

 

Har tidliger vært langt ut I året før mulige datoer er klar, men kan sjekke hvordan planer det er for 2017

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut som vi kan legge opp til et treff i 2017 da i det minste.

 

Er det mulig å sjekke opp om vi kan søke om en banedag eller evt når terminlistene er klare på nyåret?

 

Har tidliger vært langt ut I året før mulige datoer er klar, men kan sjekke hvordan planer det er for 2017

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en mulighet for å få banen lørdag 3 september nå...

 

Minimum 6000 kr (400 kr pr bil om blir over 15 biler)

 

(Jeg er trolig offshore då så har ikke mulighet å være med )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor lang er denne banen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Ikke sikker på lengde, men det er en gocartbane, den er ikke enorm. Som Eikås kanskje, men endel åpnere/raskere.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til og være en gokart bane så er den grei å kjøre på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mem hva mener folk om den datoen som var ledig da?:) er kansje litt kort varsel mtp planlegging og omstilling for folk?

Kansje bedre å bestille en dato til neste år så vi får planlagt litt mer? Eller hva sier dere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato neste år takk, 3. september skal det sykles Tour des Fjords, eventuellt stisykling i Røldal :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato neste år takk, 3. september skal det sykles Tour des Fjords, eventuellt stisykling i Røldal :P

 

Kommer til å sykle deg ihjel du ;) kjekkere med bilkjøring :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dato neste år takk, 3. september skal det sykles Tour des Fjords, eventuellt stisykling i Røldal :P

 

Kanskje noen andre mer fornuftige har lyst til å kjøre denne dagen : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mem hva mener folk om den datoen som var ledig da?:) er kansje litt kort varsel mtp planlegging og omstilling for folk?

Kansje bedre å bestille en dato til neste år så vi får planlagt litt mer? Eller hva sier dere?

 

Må nok svare snart ja om skal bli noe den helgen.... Men gir uansett besked om vi ønsker noe neste år...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker neste år er best. Så lager vi et skikkelig bra og godt planlagt vestlandstreff ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer for neste år, så lager vi en facebook gruppe og inviterer alle vi kan komme på. så får vi forhåpentligvis mye folk til haugalandet! :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.