#76 Skrevet Juni 19, 2016 Rådhusplassen høres ut som en god idé 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 19, 2016 (endret) Får ikke kommet meg inn på Haugesund kommune sine sider ang Rådhusplassen, virker å ha problemer med nettsidene sine... Edit: Sjekka ut nettsidene til Haraldshaugen Camping, virker å være en grei plass med greie priser i kort avstand til Årabrot Kan sende de en mail om hvordan de stiller seg til en god gjeng fra VACN Sjekk nettside : http://www.hhcamping.com/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 19, 2016 Fant denne: Rådhusplassen Tillatelse gis på fra kl. 08.00 – 18.00 Det er ikke tillatt å ha oppstilling med bil Det må holdes rent og ryddig, manglende renhold vil bli utført av andre mot betaling Det vises for øvrig til Politivedtekter i Haugesund kommune § 20 og 29 vedr. renhold. Torgplass avtales og betales på Servicesenteret. Men, tror denne er noe utdatert. Har den siste tiden vært mye bilutstilling der. Kunne ikke finne noe pris, men går an å kontakte Haugesund kommune. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 19, 2016 Hadde egentlig håpet på camping på og ved Årabrot for å slippe å plage småbarnsfamilier og eldre med musikk til langt på natt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 19, 2016 Kanskje lurt det, men det spørs litt på hvordan mulighetene er ved banen. Men det kan jo sjekkes opp Sender uansett en liten "peile-mail" til HH-camping, det er jo bare en forespørsel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 19, 2016 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 19, 2016 Jeg så for meg banekjøring en lørdag hele dagen og gjerne camping eller en felles middag i sentrum på lørdags kvelden. Så utstilling på søndagen fra type 12-15 å så hjemreise. Sjekk ut litt ledige datoer for kjøring så blir det enklere å planlegge ut i fra. Vi kan i tillegg søke om økonomisk støtte fra hovedstyret for å feks dekke inn deler/baneleie. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 19, 2016 Stemmer for forslaget til Finn Kristian. Felles middag i sentrum hadde vært hyggelig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Juni 19, 2016 Camp er til og med hyggeligere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Juni 19, 2016 Kunne gjerne tenkt meg camp med felles grilling, masse sosialt, og noe godt i glasse til godt utpå kvelden! Billigt, Enkelt, sosialt, og meget artigt [emoji106][emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Juni 19, 2016 Camp er gøy Koslig det med grill og kjekke folk! Sendte en mail tilbake til HH-camping. Her skrev jeg at vi vil sjekke litt nærmere ang. datoer. Nevnte også at jeg er litt usikker på hvilken "type" camping folk vil ha. Er det telting, hytter, vogn eller bobil folk vil gjøre/ha med seg ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Juni 19, 2016 Kunne gjerne tenkt meg hytte, men om det sku være fult elns så er ikkje telt noe problem [emoji106] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Juni 19, 2016 Jeg tenker også hytte, var ikke værst pris på de heller Nå er jo jeg bosatt i HGSD, men camper gjerne sammen med gjengen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Juni 19, 2016 Veldig hyggelig med camp selv om det er noe vær avhengig og vi ikke har for mange dager i året med god vær på denne kanten av landet Uansett er det ikke lang vei til sentrum om vi heller skulle se for oss å reservere bord på Egon eller en annen plass som er egnet til flere folk og heller ta en beslutting på det når dagen skulle nærme seg å det blir enklere å planlegge etter været. 1. pri må være å få dato for ledig banedag og så planlegge ut i fra det. Kjempe kjekt at så mange engasjerer seg for dette nå! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Juni 19, 2016 Har sendt en mld til Fridtjov om han kan høre med baneeier om ledige datoer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Juni 20, 2016 Skal ikke været være på vår side, så kan jeg (trolig) ordne god pris på scandic hotellet. Uten at jeg har sjekket hvor det er i forhold til resten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Juni 20, 2016 Var innom Haugesund kommune for å fornye parkeringskort i dag. Spørte samtidig om Rådhusplassen. Hun trodde det var gratis, men jeg kunne ringe ei i morgen som kunne svare bedre på hvordan leie fungerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Juni 20, 2016 Kjemp tiltak Jeg har fulgt litt med på denne tråden noen år og har håpet på et vestlandstreff. Jeg personlig savner litt engasjement og aktivitet her vest, og synes også det hadde vert gøy og fått til et skikkelig treff med litt oppmøte uten å måtte kjøre 8-9 timer. Det er jo mer en nok bil folk rundt Bergen, Haugesund og Stavanger til å få til noe bra. Ett forslag for å få litt mengde på biler og folk er jo for eksempel å invitere med disse stance gutta fra oijoij-society selv om det da kommer litt andre merker. Jeg vet de har snakket om et vestlandstreff også så det er nok flere som kunne tenkt seg det, det er jo en god del vag blant stance folket så det hadde vert gøy å se. Jeg er ikke så fanatisk når det gjelder merke så for min del hadde dette bare vert morro om det kom litt biler og ikke minst nye folk, vi er jo bilfolk til syvende og sist alle mann. Men uansett så er det på tide med noe her vest, og Haugesund er jo et godt egnet sted siden det ligger mellom Stavanger og Bergen. Stå på! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Juni 20, 2016 Ett forslag for å få litt mengde på biler og folk er jo for eksempel å invitere med disse stance gutta fra oijoij-society selv om det da kommer litt andre merker. Jeg vet de har snakket om et vestlandstreff også så det er nok flere som kunne tenkt seg det, det er jo en god del vag blant stance folket så det hadde vert gøy å se. Stænce gutta hadde treff med toro fabrikken i indre arna som dem kalte West meet 2k16. Var vel 28 mai. Var ikke mye "reklame" om det : p (fant det sjøl ut samme dag som det var..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Juni 20, 2016 Når du nevner reklame, Andreas. Er det en idé å kontakte f.eks Haugesunds Avis og reklamere på sosiale medier når datoer er avklart? Eller blir det for mye oppmerksomhet rundt treffet vårt? Jeg klarer ikke helt å se for meg hvor mange biler vi kan bli. Vi klarer kanskje 10-15 biler i fra Haugesund lokallag? Dersom OijOij (eller noen andre) skulle vært med, skulle de også fått være med på kjøring på Årabrot og camping på kvelden? Er cruising en idé eller blir det bare kaos? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Juni 20, 2016 Reklame i aviser er oppskrytt og ikke minst dyrt. Skal det markedsføres, så burde det være her på forumet og på sosiale medier Enkelt, greit og gratis 10-15 biler fra Hgsd lokallag burde ikke være et problem, hvordan er det med Bergen og Stavanger ? Har lest litt på NMK Haugaland sine sider, og der nevnes leie for 4 timer og 16 biler på bane kr 5000. For hver ekstra bil regnes 400kr Usikker på hvordan det er med leige en hel dag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Juni 20, 2016 Cruising kan nok fort bli litt kaos med 50-100 biler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Juni 20, 2016 Var innom Haugesund kommune for å fornye parkeringskort i dag. Spørte samtidig om Rådhusplassen. Hun trodde det var gratis, men jeg kunne ringe ei i morgen som kunne svare bedre på hvordan leie fungerer. Prata med kollega som arrangerte Vestlandstreffet på Rådhusplassen i helgen. De sendte en søknad til kommunen om bruk av offentlig grunn. Samt må Politiet informeres om arrangemanget 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Juni 20, 2016 Ja, finner en søknad på nettsidene deres. Sa han noe om det kostet noe? Er det plass til 100 biler der (om det skulle bli så vellykket)? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Juni 20, 2016 De betalte ikke noe, nå er jeg usikker på hvor mye bil det er plass til, men er nok endel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...