VACN Banekjøring- /utstillingstreff 30 August - 1 September 2013 Rudskogen!

Anbefalte innlegg

Snakk med bror hans også, fredrik :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir utstilling og, som det står i overskriften!

Men detaljene rundt utstilling er ikke klare enda, så informasjon rundt dette vil komme når det er klart :)

 

Kanskje på tide å komme med noe info nå? Eller er det kun banekjøring som står i fokus nå som Arve og co har "meldt" seg ut??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

* Bilen skal være i forskriftsmessig stand

 

Hva menes med dette? At bilen må ha skilt og alt det innebærer?

 

Har en ribbet Golf 4 med FIA stoler/seler, stol/selefester sveist inn etter NBF krav, IKKE skilt og IKKE lisens, bilen er i god stand.

Kan denne brukes på Rudskogen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva menes med dette? At bilen må ha skilt og alt det innebærer?

 

Har en ribbet Golf 4 med FIA stoler/seler, stol/selefester sveist inn etter NBF krav, IKKE skilt og IKKE lisens, bilen er i god stand.

Kan denne brukes på Rudskogen?

 

IKKE skilt og IKKE lisens = IKKE kjøring.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva menes med dette? At bilen må ha skilt og alt det innebærer?

 

Vegtrafikk loven.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje på tide å komme med noe info nå? Eller er det kun banekjøring som står i fokus nå som Arve og co har "meldt" seg ut??

 

Info kommer når folk har kommet hjem fra ferie.

Det er like mye fokus på alle momenter på treffet, være seg utstilling, banekjøring eller det sosiale :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i alle fall for å se på. Har jeg lov til å ta med meg +1 eller må denne personen betale for å være med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer i alle fall for å se på. Har jeg lov til å ta med meg +1 eller må denne personen betale for å være med?

 

Gratis inngang for alle på Rudskogen.

Koster å kjøre eller stille ut bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva menes med dette? At bilen må ha skilt og alt det innebærer?

 

Har en ribbet Golf 4 med FIA stoler/seler, stol/selefester sveist inn etter NBF krav, IKKE skilt og IKKE lisens, bilen er i god stand.

Kan denne brukes på Rudskogen?

 

vil tro at du kan kjøpe engangslisens? =) men veit ikke om det er noen fra NBF der de dagene, men det kan kanskje noen andre svare på

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er meget klar!!! Noen som vet om en plass eg kan legge noen dekk på felger i området der borte? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gundersen sportcar i råde ordner det hvertfall fort og til grei pris ;-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal hverken stille ut eller kjøre på banen (trur jeg) men om jeg vil campe, er det plass til en 7 meter vogn på campen? mulighet for å ha bilen rett ved siden av vogna?

Så ferdig med å sove i telt ass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal hverken stille ut eller kjøre på banen (trur jeg) men om jeg vil campe, er det plass til en 7 meter vogn på campen? mulighet for å ha bilen rett ved siden av vogna?

Så ferdig med å sove i telt ass..

 

Ikke noe problem :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg er meget klar!!! Noen som vet om en plass eg kan legge noen dekk på felger i området der borte? :o

 

Det ligger en dekkforhandler rett ved Statoil Rakkestad, evt så har vi dekkmaskin i værste jeg har bilen 10 min lenger unna ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vil tro at du kan kjøpe engangslisens? =) men veit ikke om det er noen fra NBF der de dagene, men det kan kanskje noen andre svare på

 

Noen fra styret som kan svare helt konkret på dette? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster det for overnatting med vogn? og er det mulig for tilkobling med strøm?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer også på dette.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på ta turen, må man melde seg på forhånd for utstille bil, eller gjør man det når man kommer dit ? Er dette på lørdag og når ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster det for overnatting med vogn? og er det mulig for tilkobling med strøm?

 

Campen er gratis, men om det er/vil bli lagt frem strøm til oss må noen i fra hovedstyre svare på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flotters. Hvordan er det med dusj og toalett fasiliteter?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje på tide å komme med noe info nå? Eller er det kun banekjøring som står i fokus nå som Arve og co har "meldt" seg ut??

 

Utstilling blir på søndag, sånn som det var i gamle dager! ;)

 

- - - Updated - - -

 

Flotters. Hvordan er det med dusj og toalett fasiliteter?

 

Toalett er i depoet/campområdet. Dusj finnes i kafeteriabygget i gamle depoet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva koster det for overnatting med vogn? og er det mulig for tilkobling med strøm?

 

Ser ut til at vi får ordnet med strøm på campområdet i depoet ja, men ta med litt lengde på skjøteledning ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes. Høres bra ut. Blir en bra helg. Når åpner portene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva menes med dette? At bilen må ha skilt og alt det innebærer?

 

Har en ribbet Golf 4 med FIA stoler/seler, stol/selefester sveist inn etter NBF krav, IKKE skilt og IKKE lisens, bilen er i god stand.

Kan denne brukes på Rudskogen?

 

Det jobbes med lisenser på flere nivåer om dagen, vi kommer med mere informasjon rundt dette meget snart.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Yes. Høres bra ut. Blir en bra helg. Når åpner portene.

 

Er åpent i fra torsdag ettermiddag. Porten vil være stengt etter 2400 hver kveld, og åpnes igjen 0800.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.