VACN Banekjøring- /utstillingstreff 30 August - 1 September 2013 Rudskogen!

Anbefalte innlegg

Noen som har oversikt om det fortsatt er ledig plass til vogn på campen?

 

God plass, en stor grusplas og stor asfaltplass så det blir neppe fullt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God plass, en stor grusplas og stor asfaltplass så det blir neppe fullt.

 

 

Høres bra ut, her kommer vi med vogn og følgebil :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som Heine sier, morgenstund.....

 

Her er det opphold og høyt skydekke med lysning i horisonten, banen er i ferd med å tørke etter nattens dugg.

Velkomstposten i porten er på plass, sekretariatet har åpnet, banemannskapet er på plass, instruktør er på plass, pokalene er pusset, og folk som kom i går er i ferd med å våkne.

 

Bare å ta turen folkens....

 

Hvis det er noen som kjører E6 forbi Vestby så har vi en pakke liggende hos Aksess & Daylight, om noen kan hjelpe oss med å hente den og ta med til Rudskogen så ring meg 95786745

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan kjøre til Vestby etter jobb, men har ikke anledning i arbeidstiden :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan kjøre til Vestby etter jobb, men har ikke anledning i arbeidstiden :o

 

Flott. Dersom det ikke dukker opp noen andre som kjører forbi tidligere så er det fint. I såfall skal vi få lagt pakken ut. jeg tar kontakt med deg senere i dag dersom vi ikke får napp hos noen andre.

 

Kort status:

Første førermøtet er akkurat ferdig. Anslagsvis 30 førere som har løst forsikring og er klare til å kjøre.

 

Norwegian Race Crew som bemanner flaggposter/lysposter som sikkerhet på banen er på plass. Her noen av bemanningen før de satte i gang:

DSC01132.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med porten inn på området, kommer den til å være låst på natta? Kommer ikke til å være fremme før i natt en gang, og har ikke kjempelyst til å sove utenfor porten...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det med porten inn på området, kommer den til å være låst på natta? Kommer ikke til å være fremme før i natt en gang, og har ikke kjempelyst til å sove utenfor porten...

 

Låses kl 23:00

 

Jeg har nøkkel, så prøv å ring meg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flott. Dersom det ikke dukker opp noen andre som kjører forbi tidligere så er det fint. I såfall skal vi få lagt pakken ut. jeg tar kontakt med deg senere i dag dersom vi ikke får napp hos noen andre.

 

Da har vi fått Sivert til å skaffe klubbmerker

 

 

..... Ellers trenger vi en sjåfør for en Polo ifra Fjellhamar og til Rudskogen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

..... Ellers trenger vi en sjåfør for en Polo ifra Fjellhamar og til Rudskogen

 

I'm blue baby trenger å være der hele dagen på lørdag. Så om dere er flere i bilen og en har lyst til å kjøre Poloen opp enten dagstur på lørdag eller hele helgen ring meg på 91882301

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir mitt første treff her nå, og lurer på hvordan det er med evt. følge. Da jeg ikke har planer om å sove der så blir vel samboeren min sjåfør for meg :P Og så er det ei til som ønsker å være med, ingen av dem er medlemmer :)

 

Sånne ting bruker jo å være åpne for alle, hvertfall de fleste, men greit å få det bekreftet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det slik at man kan komme i morgen f.eks rundt 10 og bli med på førermøte/teknisk og få kjøre på banen etter det? Eller må man vente? Jeg er førstegangskjører og må ha instruktør med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det slik at man kan komme i morgen f.eks rundt 10 og bli med på førermøte/teknisk og få kjøre på banen etter det? Eller må man vente? Jeg er førstegangskjører og må ha instruktør med.

 

Som du ser av første post i denne tråden er førermøtene kl 0930 og 1400 så hvis du starter en halvtime tidligere så får du det med deg.

Instruktøren blir med på dine første runder.

Vi har fått mange gode tilbakemeldinger på Atle Bødkers instruksjon i bilen for nye på banen. Jeg har selv hatt ham med og fikk meget god instruksjon underveis.

 

Forøvrig, fine forhold på banen og mange blide ansikter her i dag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok en tur til Svinesund før jeg drar opp, Audier og VW OVERALT! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 60 biler på banen i dag.:)

 

Men god kapasitet til flere så det lover godt for morgendagen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har triggersensor til rs4 b7!!

Delenr 070 907 601 A

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor bor folket? Noen som skal på byen(Sarp ell Fredr.stad?) i dag eller i morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer ta med Vag-Com i morra om det er noe behov for det på plassen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vurderer ta med Vag-Com i morra om det er noe behov for det på plassen?

 

Ikke noe å lure på, ta med. Heng opp plakat og lag stand en time på formiddagen og ettermiddagen. Speaker kan i tillegg annnonsere det. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe synes vel du ser meg med stand ja! Men slenger i allefall med Vag-com i bilen. har også overgang til OBD I

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det lov til å lufte en Porsche en tur i morgen hvis man er medlem og spørr vennlig? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.