VACN Banekjøring- /utstillingstreff 30 August - 1 September 2013 Rudskogen!

Anbefalte innlegg

Kommer med vogn og stiller ut bilen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer virkelig på å ta turen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avholdes det føreropplærings-kurs alle 3 dagene? Hvis jeg ikke skulle komme meg bort til fredagen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Avholdes det føreropplærings-kurs alle 3 dagene? Hvis jeg ikke skulle komme meg bort til fredagen.....

 

Førermøte alle tre dager. Om det kommer en og annen utenom disse tidspunktene, kan det være mulighet for å ta oppsamlingsførermøte ettersom det passer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar turen på lørdag. Hadde lyst til å kjøre på banen, men tør ikke. Får kjøpe meg en annen bil for det til neste år :P Men om noen skulle ha plass til passasjer, så har jeg veldig lyst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar turen på lørdag. Hadde lyst til å kjøre på banen, men tør ikke. Får kjøpe meg en annen bil for det til neste år :P Men om noen skulle ha plass til passasjer, så har jeg veldig lyst.

 

Syns du skal prøve bilen på bane jeg.

Vi har med erfaren instruktør som blir med deg og all kjøring er meget sivilisert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer litt ut på formiddagen på lørdag hvis bilen blir ferdig. Håper det blir noen muligheter for utpå banen selv om det er blitt avholdt førermøte og teknisk? Er vel noen tilstede som kan ta en kjapp gjennomgang med meg på dette:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om jeg skulle være uheldig å gå i veggen eller få noen skader på bil, så sitter jeg jo ganske fint i det.. For det er vel ingen forsikringer som dekker meg for banekjøring. Men jeg skal vurdere litt mer. Kan vel kjøre så mange (eller få, i mitt tilfelle) runder man ønsker selv?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med John Arne! Har du lyst så ta turen på banen. Er kjempe gøy! Skjønner det kan virke "skummelt" om du ikke har prøvd før. Men du velger selv hvor langt du pusher grensene, og folk er veldig flinke til å vise hensyn! Ikke flaut å bli forbikjørt :)

Er ikke flere som kjører en at det blir god plass på banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt med forrige bilen jeg hadde, det var veldig gøy og lærerikt, men må jo ta det med ro pga som du sier forsikringen ikke gjelder. Men hvis du skal kjøre så gjør det på vacn treff og ikke gatebil f.eks. :)

 

Forsirkingen din gjelder jo så lenge du ikke skriver at du kræsjet på rudskogen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjørt med forrige bilen jeg hadde, det var veldig gøy og lærerikt, men må jo ta det med ro pga som du sier forsikringen ikke gjelder. Men hvis du skal kjøre så gjør det på vacn treff og ikke gatebil f.eks. :)

 

Forsirkingen din gjelder jo så lenge du ikke skriver at du kræsjet på rudskogen :P

 

Hehe.. Bra sant det siste der! :) Men faen da, dere gjør jo sånn at jeg nesten MÅ kjøre :P

Da må jeg vel finne meg en hjelm.. Men hadde bare tenkt å komme på lørdagen, er det samme pris da for å kjøre bare en dag?

Og som Roberto skrev, er det mulighet for å komme utpå formiddagen, eller er det pålagt for en noobie som meg å få med meg førermøtet halv 10?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi kjører føremøte flere ganger i løpet av dagen.

Teknisk tas fortløpende.

 

Samme pris for en runde som tre dager på banen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva går dette VACCS utpå? Meldte meg på det nå.. sikkert no gøy

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøring med tidtakning en runde. Man slipper ut bilene med ca 20sec mellomrom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahaaa :) time attack da altså :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det hvis man kommer med 2 forskjellige biler på forskjellige dager i løpet av helga, blir det 600,- pr bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er støygrensen? Slapp akkurat igjennom på Våler i år

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

100db er grensa på Rudskogen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er det hvis man kommer med 2 forskjellige biler på forskjellige dager i løpet av helga, blir det 600,- pr bil?

 

Vi er ikke like vanskelige å ha med å gjøre som statskasse, så om du skal bytte bil kan du henvende deg i sekretæriatet vederlagsfritt.

Da flytter du over nummerlappen på den nye bilen, så registrer vi dette samtidig som vi tar en teknisk kontroll på den nye bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

100db er grensa på Rudskogen

 

Husker ikke va grensa var på våler heller jeg da, men var den 100 db kansje ?

 

I så fall burde det gå greit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jobbes med lisenser på flere nivåer om dagen, vi kommer med mere informasjon rundt dette meget snart.

 

Noe nytt :) ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker ikke va grensa var på våler heller jeg da, men var den 100 db kansje ?

 

I så fall burde det gå greit

 

Var vel rundt 90-100db på våler tror jeg. Sikkert noen som kan bekrefte det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

90db på Våler, 100db på Rudskogen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spørsmål om utstillingen:

 

Hva legger dere i Beste stereo/navi klassen? Blir det måling og lydkvalitet eller bare utseende?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.