Chrome ringer til instrument spørsmål...

Anbefalte innlegg

Det tok 8 dager med meg :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

JIPPI,der kom mine ja :) så nu e det bere att skivene mine kommer så får æ skifta alt i ett:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å,klarte ikke å holde meg måtte bere bytte ringene før jeg får skivene,tok ett bilde med mobilen,det kommer

Bilde042.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med hvit bakgrunn på speedometer-skivene som hart montert. ØNSKER BILDER!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med hvit bakgrunn på speedometer-skivene som hart montert. ØNSKER BILDER!!!!

hær e ett dårli ett

Bilde062.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Chrome-ringer er nå bestilt... ;)

 

Noen tips (helst m/bilder) om hvordan får det til veldig bra?? Hvor finner jeg hvordan jeg løsner glasset foran speedometer-skivene??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tar ikke av glasset... du lirker dem inn bakveien!

 

er bare å ta ut instrumentpanelet, demontere det, snike dem inn bakveien, sette dem på plass og ha på lim...

Så er du ferdig :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du tar ikke av glasset... du lirker dem inn bakveien!

 

er bare å ta ut instrumentpanelet, demontere det, snike dem inn bakveien, sette dem på plass og ha på lim...

Så er du ferdig :D

 

Løsner dashen da eller? kommer jeg til andre steder?

 

Kan noen sende PM med en litt mere utfyllende forklaring? Eller er det med papirer med ringene??

:confused::confused::confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer ikke inn på siden..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen med Audi C4 som har montert ringer?? Need a bit help... RIngene har ikke kommet ennå da, men...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vær for guds skyld, forsiktig med limet.....Ikke ha for mye...

AV ÆRFARING

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har akkurat bestillt, gleder meg :)

 

Har et par riper i instrument glasset ... noen som har en ide om hvor jeg kan få tak i nytt ... så kan jeg få ordnet det samtidig som jeg monterer ringene... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker man superlim holder det i massevis med ett par 2-3 dråper på en ring, ikke prøv å legg en linje rundt hele, blir garantert grisete, snakker av erfaring.!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brukte det limet de hadde på tachoring.de jeg,synes det var meget bra. ;)

Resultatet ble da heller ikke dårlig? : klø :

 

ACFAIAWFa4Mw.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke noen erfaring med dem men, jeg syns dem lignet veldig på tachoringe sine!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil helst slippe lime hvis man ikke MÅ da.. : klø : Så kan man jo ta dem med seg når man bytter til nyere A3 om noen år også :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes det er rart hvis man skal bare klikkes på plass. Skjønner ikke hvordan de sitter fast da.

 

Har selv montert Tachoringe sine og synes ikke det var for vanskelig/problematisk. Bare pass på at man IKKE bruker for mye lim.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sendte mail til armaturenringe for å høre om det kunne stemme at man ikke trengte lim, og det skal visst være sandt.. Og jaggu er det aluminium også! Får sende av gårde en bestilling og si fra hvordan resultatet blir. Til den prisen slipper jeg jo toll også :) Og går det til helvete har hele VACN blitt en erfaring rikere ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og lurer på om jeg skal bestille de jeg også. Hvor mye blir det i frakt? Kan ikke en dritt tysk jeg, så jeg sliter litt med skjemaet for bestilling.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og lurer på om jeg skal bestille de jeg også. Hvor mye blir det i frakt? Kan ikke en dritt tysk jeg, så jeg sliter litt med skjemaet for bestilling.

 

Hvorfor ikke bestille herifra?

 

http://www.tachoringe.de/

 

Det gjorde jeg og tok ca 20 dager før jeg fikk det tillsendt i oppkrav faktisk. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og lurer på om jeg skal bestille de jeg også. Hvor mye blir det i frakt? Kan ikke en dritt tysk jeg, så jeg sliter litt med skjemaet for bestilling.

 

Det er 9 € i frakt på dem. Pengene skal overføres til en privatperson (han som driver nettstedet) så hvis du har tid å vente 14 dager kan du få med deg min erfaring.. Ellers er det bare å trykke på Bestellung, som betyr noe så enkelt som bestilling.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jo dyrere og må limes da. Ikke store forskjellen. 40 og 28,50euro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er jo dyrere og må limes da. Ikke store forskjellen. 40 og 28,50euro

 

Slipper de å limes er jo det ett stort +! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er 9 € i frakt på dem. Pengene skal overføres til en privatperson (han som driver nettstedet) så hvis du har tid å vente 14 dager kan du få med deg min erfaring.. Ellers er det bare å trykke på Bestellung, som betyr noe så enkelt som bestilling.. hehe..

 

Litt skummelt å overføre penger til en "Fritz" i Tyskland da... Går sikkert greit, men det er jo mange som blir lurt på den måten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.