Chrome ringer til instrument spørsmål...

Anbefalte innlegg

Slipper de å limes er jo det ett stort +! ;)

 

Akkurat det jeg ville frem til også ;) Når jeg sendte forespørsel tidligere i dag fikk jeg mail tilbake i kveld med monteringsanvisningen i Exel-format. Der står det bare (på tysk ganske visst) at alt skal klikkes på plass, først de små ringene og så de store til sist.. Hvis resultatet blir det "samme", og jeg slipper lim samt at de er billigere.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt skummelt å overføre penger til en "Fritz" i Tyskland da... Går sikkert greit, men det er jo mange som blir lurt på den måten.

 

Uff,det hadde jeg ikke turt... : klø :

Kjøper heller litt dyrere som må limes så lenge jeg vet det kommer i posten altså. ;) Sender det til og med i oppkrav i fra Tachoringe. ;):tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg bestille i løpet av natta! Mye jobb å plukke ut instrumentet på 97 a3?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt skummelt å overføre penger til en "Fritz" i Tyskland da... Går sikkert greit, men det er jo mange som blir lurt på den måten.

 

Blir jeg lurt for underkant av 300,- er det ikke verdens undergang, for å si det sånn ;) Men er så klart obs på risikoen! Blir jeg lurt er det neppe noen på VACN som ikke vet om det etterpå!! : bråk : Men driver karen ordentlig skal vi vel ikke se bort ifra at han får flere bestillinger etterhvert heller : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal jeg bestille i løpet av natta! Mye jobb å plukke ut instrumentet på 97 a3?

 

Ellers send pm til Ørjan Andreassen som har gjort det på sin A3 :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan fortelle meg hva som står her?

 

Sehr geehrter Kunde,

vielen Dank für Ihren Einkauf bei armaturenringe.de.

 

Für innerdeutsche Bestellungen verwenden Sie die bitte die Bankverbindung.

 

Für Bestellungen aus dem Ausland verwenden Sie bitte die

 

IBAN DE 60 3206 0362 0117 3010 28

 

BIC: GENODED1HTK

 

, oder Sie senden Ihre Zahlung über Pay Pal an

 

info@armaturenringe.de

 

Bestellungen aus dem Ausland können ausschließlich gegen Vorkasse geliefert werden.

 

armaturenringe.de versendet noch am selben Tag des Zahlungseingangs die Artikel.

 

Ihr Team von armaturenringe.de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som kan fortelle meg hva som står her?

 

Sehr geehrter Kunde,

vielen Dank für Ihren Einkauf bei armaturenringe.de.

 

Für innerdeutsche Bestellungen verwenden Sie die bitte die Bankverbindung.

 

Für Bestellungen aus dem Ausland verwenden Sie bitte die

 

IBAN DE 60 3206 0362 0117 3010 28

 

BIC: GENODED1HTK

 

, oder Sie senden Ihre Zahlung über Pay Pal an

 

info@armaturenringe.de

 

Bestellungen aus dem Ausland können ausschließlich gegen Vorkasse geliefert werden.

 

armaturenringe.de versendet noch am selben Tag des Zahlungseingangs die Artikel.

 

Ihr Team von armaturenringe.de

 

Ærede kunde,

mange takk for deres kjøp hos armaturenringe.de

 

Vennligst benytt bankforbindelsen ved bestillinger nasjonalt i Tyskland.

 

Ved utenlandske bestillinger vennligst benytt;

 

IBAN DE 60 3206 0362 0117 3010 28

 

BIC: GENODED1HTK

 

eller send Deres betaling med Pay Pal til,

 

info@armaturenringe.de

 

 

Bestillinger fra utlandet blir utelukkende levert mot forutgående betaling.

 

armaturenring.de sender varen samme dag betaling er mottatt.

 

Deres team fra armaturenringe.de

Til info får du samme informasjon i en mail etter du har bekreftet bestillingen, så du trenger ikke notere alle disse numrene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrings!

Edit: registrerte meg på pay pal og betalte der. Blir spennende å se om det kommer noe i posten da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrings!

Edit: registrerte meg på pay pal og betalte der. Blir spennende å se om det kommer noe i posten da....

 

Tok en pay pal jeg også :) Spørs om han våger lure oss da.. Vet nok ikke hva som venter ham da :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er det noen som har fått sine sett fra armaturenringe.de?

 

Har vurdert disse selv.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer i morgen eller på torsdag hvis alt går etter planen. Legger ut bilde når de kommer siden jeg har bestilt de som bare skal klikkes på plass. Forskjellen var 5€ (23 for de som skal limes og 28 for de andre), får se hvordan det blir : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg bestilt fra armaturenringe.de og betalt via nettbank.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Funker det med klips virker det mye mer tiltalende å sette på ringer enn å drive med dette griseriet med å lime.

 

Gleder meg til å høre hvordan det går med klipsringene:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestilte ringene fra armaturenringe.de på lørdag, overførte penger på paypal på søndag og i dag torsdag lå ringene i posten, tilmed med en liten pose vingummi :tilber:: klø ::)

 

Ringene er fine og runde, og har et tydelig frest spor så det skal gå an å klikke dem på plass. Skal på nattevakt om noen timer, så får ta montering etter jobb i morgen tidlig : rolleyes Hmmm.. Fikk veldig lyst å begynne med en gang gitt : smil : Har iallfall tatt noen bilder med mobilen nå som blir lagt ut her etterhvert. Må få i meg litt frokost og se nærmere på monteringsanvisningen, men skal nok ikke se bort ifra at jeg monterer i kveld nei ;) Monteringsanvisningen til tachoringe.de (http://www.tachoringe.de/Anleitung/anleitung.html) virker for øvrig litt mer utførlig, så ettersom prinsippet er det samme kommer jeg nok til å se mer på den :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var ringene montert :) Noen som kan si meg hvordan jeg får lastet opp bilder fra mobilen til pc'n skal jeg gjerne legge ut bilder!! Men det jeg ser av de andre bildene her er forskjellen umulig å se. Det var betydelig mindre vanskelig enn fryktet, anvisningen til tachoringe.de funket veldig fint også på armaturenringe.de sine ringer ;) Bortsett fra at jeg slapp å lime : smil :

 

Som andre før meg har sagt, sørg for å legge papir i glasset så man slipper riper, og så er det en fordel å jobbe med tynne gummihansker så du unngår fingeravtrykk både på ringer og på glasset. Det er IKKE mye plass å tørke av glasset i etterkant!! Ringene kan også med fordel tørkes av før montering, papiret jeg brukte til å tørke med ble iallfall litt svart.

 

Og hvor lang tid tok det så... Fra jeg koblet fra stikkene på baksiden til de ble koblet til igjen gikk det 1 timer og 11 minutter. Var iallfall det jeg måtte sette klokken frem etterpå ;)

 

Det KAN lønne seg å ha lim tilgjengelig til de små ringene, de store sitter som støpt uansett! De små ringene jeg fikk tilsendt passet sånn ca akkurat. Mulig jeg tar dem ut og limer hvis de ligger og skrangler litt, de ble bare såvidt sittende.. Men den tid, den sorg :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du trenger kabel fra telefonene til pcen, ir eller bluetooth. Ellers kan du videresende til meg før kl 16, så kan jeg legge den ut for deg. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Akkurat stått opp jeg gitt :rolleye: Så før kl 16 utgikk ;) Skal ha kjøpt meg en sånn usb greie å sette i pc'n tenker jeg. Ellers takk :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da har jeg bestilt også via Paypal. Funket greit det. Får håpe alt går bra.

 

Jeg bestilte følgende sett:

 

http://s94153531.einsundeinsshop.de/sess/utn;jsessionid=1543886059e3848/shophidden/0010_Audi/product_details.shopscript?article=0045_Audi%2BA6%3D26slash%3D3BS4%3D26slash%3D3BS6%2Bmit%2BFIS%2BRahmen%2B%3D28A6FIS%3D26slash%3D3B0904%3D29

 

Ble på 52.50 euro inkl. frakt.

 

Dette er ikke den klikkemekanisme ringene. Bilder kommer.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en 96 mod A4 uten det FIS displayet i midten. Men passer den rammen som er til det FIS displayet, det gamle jeg har tro? Da får jeg chrom rundt alle instrumenetene, ikke bare ringene:)

 

Det ser ikke ut til at rammen til FIS displayet vil passe hvis du har den gamle modell. Det er en kant på den tilsendte aluramme som går hele veien rundt slik at alurammen går helt ned i instrumentene. Da må du begynne å kutte i ringene, og det hadde jeg personlig ikke tatt sjansen på : rolleyes Men som du ser på andre bilder av resultatet etter montering av ringene er resultatet helt utrolig - synes nå jeg - også uten ramme rundt instrumentene i midten ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke jeg skjønte helt hva du mente med å kappe i alu.ringene.......rammen rundt FIS displayet er vel like stor som rammen rundt de jeg har?

 

 

Her er den med rammen rundt FIS:http://s94153531.einsundeinsshop.de/sess/utn;jsessionid=1543886059e3848/shophidden/0010_Audi/product_details.shopscript?article=0025_Audi%2BA4%2Bmit%2BFIS%2BRahmen%2B%3D28A4FIS%3D26slash%3D3B0904%3D29

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rammen på aluringen stikker dypere inn i instrumentet enn innpress på instrumentet i midten. Du kan montere den, men da vil alurammen stikke litt ut og du vil være nødt til å lime mot bakkant av instrumentene (altså legge lim på baksiden av alurammen) i steden for som det er tiltenkt, at lime på siden av ringene så det blir minst mulig søl. Ønsker du ikke å se en tydelig kant på alurammen må den slipes ned 1-2 milimeter...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.