Hadeland: Fredoil Racing S2

Anbefalte innlegg

Lagde en egen tråd istedenfor å fylle posten m bilene i lokallaget : dum :

 

Tenkte det var på tide m en liten update etter ferien. Bilen er lakkert inni og i motorrom og ting begynner SAKTE men sikkert å få plass i bilen igjen. Økonomien har svikta litt mer enn venta etter ferien (he...tes kjerringer : bråk : ) så jeg begynner å frykte for når dette skal bli ferdig : gråter : Men før eller siden så dukker jeg vel opp kjørende : vinke :

S2 ic.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser bra ut, men jeg krever flere bilder av deg Fredrik : pisk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser bra ut, men jeg krever flere bilder av deg Fredrik : pisk :

 

Ække dette et bilforum a? Også kommer du her og ber om bilder av MEG!! Hmmm... : haha ::nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, litt dårlig formulert der. :o

 

mente jo av bilen, tatt av deg eller noen andre, :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser bra ut fred:) er no dritt med dissa tøsene:D du rekker å skru ferdig til helgen ser jeg.. hehe.. Lykke til da:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser bra ut fred:) er no dritt med dissa tøsene:D du rekker å skru ferdig til helgen ser jeg.. hehe.. Lykke til da:)

 

Har løsninga på det og jeg:

 

Hvis alle i lokallaget tar med seg en månedslønn hver og litt verktøy, så skal vi nok klare å kjøre på Vålerbanen 14.8. i hvertfall (sier ikke hvilket år). Alle som legger igjen lønna får 5 runder hver med bilen. :evil: Hvis noen tar m kjerringa, så tror jeg det blir 10 runder (på banen altså :P ) :evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har løsninga på det og jeg:

 

Hvis alle i lokallaget tar med seg en månedslønn hver og litt verktøy, så skal vi nok klare å kjøre på Vålerbanen 14.8. i hvertfall (sier ikke hvilket år). Alle som legger igjen lønna får 5 runder hver med bilen. :evil: Hvis noen tar m kjerringa, så tror jeg det blir 10 runder (på banen altså :P ) :evil:

hehe.. hvis jeg hjelper deg med mnd lønna mi, så hjelper du meg senere med mnd lønna di når jeg skal gjøre ferdig golfen da?;).. hehe:D bare å si hvem år det.. hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen tar m kjerringa, så tror jeg det blir 10 runder (på banen altså :P ) :evil:

 

Kjører jo budbil så 10 runder rundt banen høres bra ut det. : vinke :

 

Gleder meg til du blir ferdig iallfall. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir en meget kompetent bil med tiden tror jeg ;), har titta på den ett par ganger.... :) det legges ned imponerende mye arbeid og mye fikse løsninger iallefall, så denne gleder jeg meg til å se på bane etterhvert :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir en meget kompetent bil med tiden tror jeg ;), har titta på den ett par ganger.... :) det legges ned imponerende mye arbeid og mye fikse løsninger iallefall, så denne gleder jeg meg til å se på bane etterhvert :D

 

Mener du å feste ting i bilen m strips og syltestrikker som fikse løsninger : eek : Blir budsjettbygge, så jeg sparer litt overalt, strips fra Biltema er billigere enn syrefaste skruer ;)

 

Litt seriøst igjen: Takker for det, Ole. Vi får se hvordan det går, blir vel ikke aller tregest på gårdsplassen her hjemme. Skal vel greie å kjøre fra Passat'n som lukter diesel, blir mer problemer m Smart'n m 700 ccm og 61 hk (m turbo og ic) : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sorry litt dårlige og små bilder, men jeg må plutselig gjøre dem så små for å få dem under den jæ..a kb-grensa : gråter :

Jul25101.JPG

Jul25104.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne visst ha tørka litt støv før fotografering også.. :o

Jul25103.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ole Opsahl lovte å sponse meg m ny frontrute : klø :

Jul25106.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser bra ut dette, du kan maile meg bildene så kan jeg legge dem ut i normal størrelse hvis du vil. addressen min har du vel? hvis ikke janegil@start.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide m ny update her. Har stått stille litt for lenge nå : gråter :

 

Da er motor- og girkasse-fester ferdig. Motor og girkasse sitter nå skrudd i for godt m ny clutch på plass. Har til og m putta toppen på blokka : eek : Takk for handelen av ARP-studs, Mr Jansberg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bra fredo:)

 

men bilder da?;) hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gleder meg til å se den ferdig fredrik. Tror det kan bli en meget morsom bil! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På tide m ny update her. Har stått stille litt for lenge nå : gråter :

 

Da er motor- og girkasse-fester ferdig. Motor og girkasse sitter nå skrudd i for godt m ny clutch på plass. Har til og m putta toppen på blokka : eek : Takk for handelen av ARP-studs, Mr Jansberg :)

 

takk for handelen ja, savner noen bilder som ble lovt, av bilen vel og merke.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her kommer noen flere bilder av bilen, den er ikke særlig fotogen, men uansett bedre enn eieren. Holder meg til bilbilder til tross for at noen synes å ønske seg noe annet.... : smil :

 

Nytt grenrør og noe som forhåpentligvis skal bli et innsug i fjern framtid

Nov08310.JPG

Nov08315.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OMG! :tilber: Det her blir jo helt villt!

Hvem har laget grenrør til deg ? Hjemmelaget ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser helt rått ut fredo :) er snart ferdig du jo.. hehe..:P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det dette som skjulte seg under håndklede på søndag...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dette den bilen du har bilde av i avataren din Fredrik, den som stod til salgs på Mobile og var i Latvia eller noe sånt? Ser jo ut som du gjør det meste selv, men har lurt litt på det avatar-bildet en stund nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OMG! :tilber: Det her blir jo helt villt!

Hvem har laget grenrør til deg ? Hjemmelaget ?

 

Ikke hjemmelaget, kommer fra en kjent Audi-fantast m rød Audi... :)

 

Og ,jada det blir helt vilt, men da som i vilt dårlig tilpassa deler : smil :

 

Luis: Ferdig og ferdig fru blom, men LITT nærmere i hvertfall.

 

Ole Christian: Nei, det var faktisk et annet grenrør :P

 

Kent: Nei, desverre det er nok bare et bilde jeg fant. Her kjøper vi ikke noe ferdig, selv om den bilen i avataren i hvertfall ser bra ut m den fangeren og det panseret. Det blir nok hjemmelaget bil på meg : dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff, jeg trenger mer penger for å henge på deg gitt : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.