Hadeland: Fredoil Racing S2

Anbefalte innlegg

Skjedd noe nytt.. Spennende å følge med..

 

Endre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjedd noe nytt.. Spennende å følge med..

 

Endre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på tide å tørke støvet av denne tråden nå Fredrik, eller var det kanskje bilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

på tide å tørke støvet av denne tråden nå Fredrik, eller var det kanskje bilen :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt prosjekt, men syntes du burde kle på deg dressen å komme deg ut i garasjen for å få ferdig børsa di. Du burde vel være ferdig rett før neste millenium med det tempoet ditt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gromt prosjekt, men syntes du burde kle på deg dressen å komme deg ut i garasjen for å få ferdig børsa di. Du burde vel være ferdig rett før neste millenium med det tempoet ditt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg, eller blir jeg litt mobba her? : gråter : Det er i så fall helt greit...: haha :

 

Men i løpet av de siste 3 månedene har jeg blitt singel etter over seks års samboerskap, huset har fått nytt tak og den ene pipa er rivd ned og erstattet med ny. Så da veit dere i hvertfall hvor tida og penga mine har blitt av, hehe:o

 

Når jeg flytta sammen med det som nå er eksen, hadde jeg penger og hun erfaring, nå er det hun som har penger og jeg som har erfaring: smil :

 

Men jeg har en liten update, riktignok en trist en: Jeg hadde kjøpt meg 2,5 tdi blokk og veiv og hadde tenkt å satse litt ordentlig, men når delene kom viste det seg at det var bare å putte i søplebøtta, og smart som jeg var hadde jeg lovt bort 2,2l-delene mine, hurra for meg.... Men det KAN jo hende at jeg har ordna meg på en eller annen måte allikevel da:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare meg, eller blir jeg litt mobba her? : gråter : Det er i så fall helt greit...: haha :

 

Men i løpet av de siste 3 månedene har jeg blitt singel etter over seks års samboerskap, huset har fått nytt tak og den ene pipa er rivd ned og erstattet med ny. Så da veit dere i hvertfall hvor tida og penga mine har blitt av, hehe:o

 

Når jeg flytta sammen med det som nå er eksen, hadde jeg penger og hun erfaring, nå er det hun som har penger og jeg som har erfaring: smil :

 

Men jeg har en liten update, riktignok en trist en: Jeg hadde kjøpt meg 2,5 tdi blokk og veiv og hadde tenkt å satse litt ordentlig, men når delene kom viste det seg at det var bare å putte i søplebøtta, og smart som jeg var hadde jeg lovt bort 2,2l-delene mine, hurra for meg.... Men det KAN jo hende at jeg har ordna meg på en eller annen måte allikevel da:rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damer og terrorister er bare herk... det samme med piper hehe :)

 

Hvis du trenger blokk så har jeg en som kan brukes hvis den borres.. og en fin veiv.. og en ting til du må regne med å bli mobba når du har like lite fremgang som et statlig prosjekt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Damer og terrorister er bare herk... det samme med piper hehe :)

 

Hvis du trenger blokk så har jeg en som kan brukes hvis den borres.. og en fin veiv.. og en ting til du må regne med å bli mobba når du har like lite fremgang som et statlig prosjekt ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, statlige prosjekter går jo med rakettfart i forhold til dette her... Håper å få litt ro og tid til å drive litt med egne ting igjen utover vinteren.

 

Har nok ordna meg med både blokk og veiv nå, men takk for tilbudet. Ble ikke helt som forventa, mer som frykta....: smil : time will show om det blir 2,2l el 2,5l. Den som venter får se, det gjelder meg også: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, statlige prosjekter går jo med rakettfart i forhold til dette her... Håper å få litt ro og tid til å drive litt med egne ting igjen utover vinteren.

 

Har nok ordna meg med både blokk og veiv nå, men takk for tilbudet. Ble ikke helt som forventa, mer som frykta....: smil : time will show om det blir 2,2l el 2,5l. Den som venter får se, det gjelder meg også: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig prosjekt, følger med på dette! Stå på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Artig prosjekt, følger med på dette! Stå på:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

halla..har lest gjennom tråden din nå.Blir veldig bra dette.ordentlige prosjekter tar tid.ser frem til videre bygging og oppdatering fra deg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det:)

 

Men det finnes grenser for hvor lang tid det skal ta da...: rolleyes

 

Update: Det begynner såvidt å røre seg litt igjen nå.. Noen deler er på vei, så da får vi prøve å komme litt videre...lar være å si hva det er for noen deler, kan heller fortelle når det er i boks;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er man en vanlig mann i gata tar som regel slike prosjekter litt tid når man har hus som skal vedlikeholdes osv osv...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har lest gjennom tråden her nå fredrik. detta ser bra ut, blir spennende når denna bilen kommer på veien.

 

Får bare håpe at jeg ikke blir hengende altfor langt bak:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikkert du blir hengende bak i det hele tatt....time will show :)

Vi får vel snart se å prøve å få til noe bilbygging igjen vel....: rolleyes

Kommer plutselig....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke sikkert du blir hengende bak i det hele tatt....time will show :)

Vi får vel snart se å prøve å få til noe bilbygging igjen vel....: rolleyes

Kommer plutselig....

 

Stå på vinglepetter ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stå på vinglepetter ;)

 

: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nesten ta meg friheten til å pese deg litt jeg og da! Nå må du stå på:)

Kan ikke være mye som gjenstår nå Fredrik? Eller er du bare hemmelighetsfull?

 

Uansett.. den blir vel helværst!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg må nesten ta meg friheten til å pese deg litt jeg og da! Nå må du stå på:)

Kan ikke være mye som gjenstår nå Fredrik? Eller er du bare hemmelighetsfull?

 

Uansett.. den blir vel helværst!

 

Njaa, skeptisk.....vi får se da veit du... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nesten så støvet tyter ut av skjermen her når jeg åpnet denne tråden. Du får bare rope Fredrik om det er noe man kan bistå med for å få ting på gli. Hjelper deg med alt annet enn cash og direktørjobb vet du :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er nesten så støvet tyter ut av skjermen her når jeg åpnet denne tråden. Du får bare rope Fredrik om det er noe man kan bistå med for å få ting på gli. Hjelper deg med alt annet enn cash og direktørjobb vet du :D

 

Hehe, det står det respekt av Paul :) Men jeg har ikke tid til det sånn det er selv en gang, så det får bli stående litt til.....til det er verneverdig :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.