Hadeland: Fredoil Racing S2

Anbefalte innlegg

: gråter : Har du mindre gryn enn meg, da er du f..n meg blakk : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette blir bra Fredrik :)

 

Med det grenrøret der bør vi vel sette på en AR Special

 

;);)

 

Frodo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: gråter : Har du mindre gryn enn meg, da er du f..n meg blakk : bråk :

 

 

Det er no en fare for det, har så lite penger at jeg har ikke råd til å ringe Frode å tappe han for gode tips engang : smil :

 

Jeg ser du solgte snella her på forumet, hva har du planer om å bruke og hva er det håpefulle målet ?

 

Sliter selv med å finne ut hva slags turbo jeg skal kjøre på nå som motoren er i hus : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi får se hva det blir for en turbo. Større enn den forrige i hvertfall, det er sikkert. Frode har noe greier på lur som han mener jeg bør ha, så da får vi se.... : rolleyes

 

Hva målet angår så er jeg mer opptatt av at bilen blir kjørbar og ikke nødvendigvis så høye tall. Men time will show :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og m ny turbo ble det visst nye råder også. Så da tar vi ut motoren igjen: dum :

 

Det går fram og tilbake her i livet: gråter :

Dec31^44.JPG

Dec31^45.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, de motorfestene likte jeg. Hjemmelaget ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, de motorfestene likte jeg. Hjemmelaget ?

 

Absolutt hjemmelaget:o Jeg skjærer metall og Frode sveiser.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Absolutt hjemmelaget:o Jeg skjærer metall og Frode sveiser.

 

Begynner å glede meg til å se den bilen din ferdig. Kan jo ikke gå galt dette : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner å glede meg til å se den bilen din ferdig. Kan jo ikke gå galt dette : rock :

 

Joda, husk på hvem som er sjåfør!: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

høres bra ut fredo :) nå kan vi snart arrangere dugnad på bilen din, så du rekker å kjøre iår;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Fredrik!

Morsomt prosjekt du driver med der,skal selv begynne på en 90 mod Coupe Quattro selv nå så bare legg ut bilder så jeg får litt tips..:)

 

Hvor fikk du sveisa inn det buret?Skulle hatt ett slikt...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Fredrik!

Morsomt prosjekt du driver med der,skal selv begynne på en 90 mod Coupe Quattro selv nå så bare legg ut bilder så jeg får litt tips..:)

 

Hvor fikk du sveisa inn det buret?Skulle hatt ett slikt...;)

 

Hyggelig at du liker buret, for det er hjemmelaget:o Kjøpt de bøyde røra hos Pedersens Racing i Østfold. Resten er konstruert og kappa til og sveisa hjemme i garasjen. Jeg har titta litt (les: mye) rundt og fått ideer, og har også fått hjelp til helsveisinga av Frode Jørgensen og Christer "NEWHILL" Nybakken. Husk at du må ha sømløse rør, og bygg helst etter Bilsportboka.

 

Skal legge ut bilder bare jeg får somla meg ut i garasjen for å gjøre noe fornuftig, ligger vel noen bilder under "bilder av bilene i Hadeland Lokallag" også.

 

Bygger du banebil eller gatebil? Har du noen mål m prosjektet, sånn rent bortsett fra å ha det gøy..?

 

Lykke til:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hyggelig at du liker buret, for det er hjemmelaget:o Kjøpt de bøyde røra hos Pedersens Racing i Østfold. Resten er konstruert og kappa til og sveisa hjemme i garasjen. Jeg har titta litt (les: mye) rundt og fått ideer, og har også fått hjelp til helsveisinga av Frode Jørgensen og Christer "NEWHILL" Nybakken. Husk at du må ha sømløse rør, og bygg helst etter Bilsportboka.

 

Skal legge ut bilder bare jeg får somla meg ut i garasjen for å gjøre noe fornuftig, ligger vel noen bilder under "bilder av bilene i Hadeland Lokallag" også.

 

Bygger du banebil eller gatebil? Har du noen mål m prosjektet, sånn rent bortsett fra å ha det gøy..?

 

Lykke til:)

 

Tror nok ikke at mitt prosjekt blir så omfattende som ditt...:(

Skal bygge en kombinert arbeid og banebil,men jeg er villig til å ofre masse for å få mest mulig banebil da.

Tenker i baner med minst mulig støydemping og innvendig mikkmakk,bur og 2 stoler.

Understell messig er jeg usikker på hva jeg skal velge men på bremse fronten er planene klar,Porsche Cayenne calipere foran med 345x30 flytende skiver og bak blir det en oppgradering i samarbeid med ES Tuning.

Motor blir mest sannsynlig en 2.5 l med mekaniske løfter og div finere innmat,og girboks er jeg faktisk litt usikker på enda.

 

Så for tiden er det dele sanking som er jobben min eller rettere sagt er det Morten Bondø her på forumet sin jobb.Håper å få ferdig karosseri og understell i løpet av dette året,og så har jeg ett mål om å være ferdig våren 2007.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for det, Runar:)

 

Har begynt på litt ledninger.. Det er ikke så avanserte greier, enklest mulig...:o

Jan15113.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: :klapp: ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir rå bil dette!!

 

men jeg husker å ha sett en tråd om bilene på hadeland..hvor har d blitt av den egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

steike rå saker! ser du bruker haltech e6k sprut, fungerer det bra til femmerne eller? hadde tenkt meg for å bruke motronicen til bygget mitt, men etter å hørt litt frister det med hiddensprut! får jo kjøpt brukte e6k ganske billig nå ser jeg, klarer ikke med 5 coila har jeg skjønnt. men må man sette over hele toppen fra 3b for å bytte til fordeler? eller er det mulig å sette fordeler på AAN toppen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilde av den nye turboen

Jan31$01.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Faen, jeg glemte å ta den ut av esken:nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin kartong........;) Hvor mye hk regner du med i motoren da ?? Nm ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin kartong........;) Hvor mye hk regner du med i motoren da ?? Nm ??

 

Håper på i hvertfall 400 Jørgensenhester og litt mer moment enn i Passat-tdi'n min. Alt over dette mottas m takk...:rolleye:

 

Skal legge ut alle hidden når motoren er bremsa, men det blir nok en stund til, desverre. Motoren er fortsatt i deler: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper på i hvertfall 400 Jørgensenhester og litt mer moment enn i Passat-tdi'n min. Alt over dette mottas m takk...:rolleye:
Okay blir bra effekt det da. Tilsvarer omtrent 500++ "skrytehester" det da ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kult fredo.

 

kommet noe lenger da? må vel snart lufte ideen for noen å samle sammen et par stk å ta en liten dugnads jobbing på bilen din.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.