Hadeland: Fredoil Racing S2

Anbefalte innlegg

Husk avtalen vår nå, blir ikke noe kontroll av bil hvis du bygger råere en meg........

 

Ok, det er greit, sjef. Tør ikke noe annet jeg nå da...blir nesten redd etter disse truslene jeg.

 

MEN, jeg har vært flink. Maskineringa av blokka blir ferdig kommende uke, etter syredypping. Råder og stempler er på plass, og bare clutchen er på plass blir det balansering, og da er det bare tidsspørsmål før ferdig bunndel står i garasjen.

 

Og hadde det ikke vært for en inn i he.v.tes useriøs selger av en 20v topp her inne på forumet, så hadde topp vært under kontroll også. Ikke seriøst i mine øyne å inngå avtale om handel av topp for så å selge den til en annen, jeg hadde jo ikke pruta en gang. Men men, pm med navn er lagret, så spørsmål derfra om noe er ikke nødvendig :shf:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det går fremover. Du kan jo ta en titt på den rs2 toppen jeg har gitt deg bilder av, kanskje du kan bruke den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra det går fremover. Du kan jo ta en titt på den rs2 toppen jeg har gitt deg bilder av, kanskje du kan bruke den?

 

Ja, det hadde jeg tenkt til, har ikke hatt tid enda...mulig til uka, er det deg jeg skal ta kontakt med da, eller er det en annen som har den?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er fremdeles bare å hyle om du trenger hjelp til noe. Godt å se det er fremgang her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kan slenge toppen av hos frode jørgensen på onsdagen, så kan du plukke den opp der når du har tid? Eller så kan du ringe og avtale tidspunkt for å titte på den? u decide :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han kan slenge toppen av hos frode jørgensen på onsdagen, så kan du plukke den opp der når du har tid? Eller så kan du ringe og avtale tidspunkt for å titte på den? u decide :)

 

Hei igjen...:P

Her snakker vi raske updates...fikk tak i topper, 2 stykker faktisk...en til innbruddspris, og en til ranspris....den siste riktignok veldig fin. Skjønner det er mye tid til bilen når det tar et halvt år å svare på et innlegg eller? :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poster litt her jeg så kan jeg feire at det er ett 1/2 år siden jeg skrev noe i tråden din Fredrik. Bra det skjer noe i det hele tatt Fredrik, det blir jo bra til slutt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Jeg legger inn VETO!

 

Du som er så nærme en så potent banebil må ikke kutte ut nå, har venta i noen år nå på å se gliset ditt strekke seg fra sidespeil til sidespeil når du er ute og ratter : smil :

 

Stiller mer enn gjerne opp som moralsk støtte i verkstedet en kveld, det har vi sikkert begge god uttelling av :)

 

Håper du tar meg på ordet!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg legger inn VETO!

 

Du som er så nærme en så potent banebil må ikke kutte ut nå, har venta i noen år nå på å se gliset ditt strekke seg fra sidespeil til sidespeil når du er ute og ratter : smil :

 

Stiller mer enn gjerne opp som moralsk støtte i verkstedet en kveld, det har vi sikkert begge god uttelling av :)

 

Håper du tar meg på ordet!

 

Hehe, den veto'n er interessant. Er like lei uansett hvor nære det er...mista litt lysta på bil, desverre.

 

Men om du har lyst til å ta en tur innom, så er du hjertelig velkommen :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, satan Petter, er jo relativt trist å sitte å se på dette her da.. Kan du ikke bare ta tida til hjelp da :)? Du glemmer alle arbeids timer når du setter deg i førerstolen vettu! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått deg noe kvinnfolk som ikke lar deg drive med hobbyn nå eller?!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ahh, satan Petter, er jo relativt trist å sitte å se på dette her da.. Kan du ikke bare ta tida til hjelp da :)? Du glemmer alle arbeids timer når du setter deg i førerstolen vettu! ;)

 

Petter?? Fredrik her : vinke : Regna med det var til meg siden det er prosjekttråden min.

Arbeidstimene som er der er grunnen til at jeg kun vurderer å selge, det som står igjen og delekostnadene som er igjen er det jeg er lei av å tenke på. Sånn er det når man gaper over for mye...:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

fått deg noe kvinnfolk som ikke lar deg drive med hobbyn nå eller?!?

 

Hehe, nei, hun lar meg styre alt som jeg vil, heldigvis : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, nei, hun lar meg styre alt som jeg vil, heldigvis : rock :

 

Derfor du dropper bilen?: smil : Håper ikke denne blir solgt! Med SÅ mye tid den har stått og ventet på deg er det vel litt dumt el?:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er elendige nyheter Fredrik. Blel litt skuffa rett og slett, sikker på at det ikke er noe vi kan bidra med så du kommer i gang igjen ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gnisten kommer jo tilbake igjen.. er det ikke dumt å måtte begynne heeelt på nytt igjen da? :) Ble dritt lei hele opplegget selv i fjor, så kjøpte meg sykkel og skulle selge.. men heldigvis kom jo lysten tilbake igjen før jeg solgte... dog skal det selges for å bytte på litt nå da.. men likevel.. :) Vi som har gledet oss til å se :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koselig med sånne tilbakemeldinger... :)

Skriver vurderes solgt, og det kommer en og ser på den i morra tror jeg...så får vi se da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.