#26 Skrevet November 9, 2005 Har du mindre gryn enn meg, da er du f..n meg blakk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 10, 2005 Dette blir bra Fredrik Med det grenrøret der bør vi vel sette på en AR Special Frodo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet November 10, 2005 Har du mindre gryn enn meg, da er du f..n meg blakk Det er no en fare for det, har så lite penger at jeg har ikke råd til å ringe Frode å tappe han for gode tips engang Jeg ser du solgte snella her på forumet, hva har du planer om å bruke og hva er det håpefulle målet ? Sliter selv med å finne ut hva slags turbo jeg skal kjøre på nå som motoren er i hus 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet November 10, 2005 Vi får se hva det blir for en turbo. Større enn den forrige i hvertfall, det er sikkert. Frode har noe greier på lur som han mener jeg bør ha, så da får vi se.... Hva målet angår så er jeg mer opptatt av at bilen blir kjørbar og ikke nødvendigvis så høye tall. Men time will show 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Desember 31, 2005 Og m ny turbo ble det visst nye råder også. Så da tar vi ut motoren igjen: dum : Det går fram og tilbake her i livet: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Desember 31, 2005 Hmmm, de motorfestene likte jeg. Hjemmelaget ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Desember 31, 2005 Hmmm, de motorfestene likte jeg. Hjemmelaget ? Absolutt hjemmelaget:o Jeg skjærer metall og Frode sveiser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Desember 31, 2005 Absolutt hjemmelaget:o Jeg skjærer metall og Frode sveiser. Begynner å glede meg til å se den bilen din ferdig. Kan jo ikke gå galt dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Desember 31, 2005 Begynner å glede meg til å se den bilen din ferdig. Kan jo ikke gå galt dette Joda, husk på hvem som er sjåfør! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Januar 8, 2006 høres bra ut fredo nå kan vi snart arrangere dugnad på bilen din, så du rekker å kjøre iår;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Januar 8, 2006 Hei Fredrik! Morsomt prosjekt du driver med der,skal selv begynne på en 90 mod Coupe Quattro selv nå så bare legg ut bilder så jeg får litt tips.. Hvor fikk du sveisa inn det buret?Skulle hatt ett slikt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Januar 8, 2006 Hei Fredrik!Morsomt prosjekt du driver med der,skal selv begynne på en 90 mod Coupe Quattro selv nå så bare legg ut bilder så jeg får litt tips.. Hvor fikk du sveisa inn det buret?Skulle hatt ett slikt... Hyggelig at du liker buret, for det er hjemmelaget:o Kjøpt de bøyde røra hos Pedersens Racing i Østfold. Resten er konstruert og kappa til og sveisa hjemme i garasjen. Jeg har titta litt (les: mye) rundt og fått ideer, og har også fått hjelp til helsveisinga av Frode Jørgensen og Christer "NEWHILL" Nybakken. Husk at du må ha sømløse rør, og bygg helst etter Bilsportboka. Skal legge ut bilder bare jeg får somla meg ut i garasjen for å gjøre noe fornuftig, ligger vel noen bilder under "bilder av bilene i Hadeland Lokallag" også. Bygger du banebil eller gatebil? Har du noen mål m prosjektet, sånn rent bortsett fra å ha det gøy..? Lykke til:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Januar 9, 2006 Hyggelig at du liker buret, for det er hjemmelaget:o Kjøpt de bøyde røra hos Pedersens Racing i Østfold. Resten er konstruert og kappa til og sveisa hjemme i garasjen. Jeg har titta litt (les: mye) rundt og fått ideer, og har også fått hjelp til helsveisinga av Frode Jørgensen og Christer "NEWHILL" Nybakken. Husk at du må ha sømløse rør, og bygg helst etter Bilsportboka. Skal legge ut bilder bare jeg får somla meg ut i garasjen for å gjøre noe fornuftig, ligger vel noen bilder under "bilder av bilene i Hadeland Lokallag" også. Bygger du banebil eller gatebil? Har du noen mål m prosjektet, sånn rent bortsett fra å ha det gøy..? Lykke til:) Tror nok ikke at mitt prosjekt blir så omfattende som ditt... Skal bygge en kombinert arbeid og banebil,men jeg er villig til å ofre masse for å få mest mulig banebil da. Tenker i baner med minst mulig støydemping og innvendig mikkmakk,bur og 2 stoler. Understell messig er jeg usikker på hva jeg skal velge men på bremse fronten er planene klar,Porsche Cayenne calipere foran med 345x30 flytende skiver og bak blir det en oppgradering i samarbeid med ES Tuning. Motor blir mest sannsynlig en 2.5 l med mekaniske løfter og div finere innmat,og girboks er jeg faktisk litt usikker på enda. Så for tiden er det dele sanking som er jobben min eller rettere sagt er det Morten Bondø her på forumet sin jobb.Håper å få ferdig karosseri og understell i løpet av dette året,og så har jeg ett mål om å være ferdig våren 2007. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Januar 10, 2006 Rått bygg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Januar 15, 2006 Takk for det, Runar:) Har begynt på litt ledninger.. Det er ikke så avanserte greier, enklest mulig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Januar 16, 2006 Gratulerer :klapp: :klapp: :klapp: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Januar 21, 2006 blir rå bil dette!! men jeg husker å ha sett en tråd om bilene på hadeland..hvor har d blitt av den egentlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Januar 21, 2006 steike rå saker! ser du bruker haltech e6k sprut, fungerer det bra til femmerne eller? hadde tenkt meg for å bruke motronicen til bygget mitt, men etter å hørt litt frister det med hiddensprut! får jo kjøpt brukte e6k ganske billig nå ser jeg, klarer ikke med 5 coila har jeg skjønnt. men må man sette over hele toppen fra 3b for å bytte til fordeler? eller er det mulig å sette fordeler på AAN toppen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Januar 25, 2006 Jeg gleder meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Januar 31, 2006 Bilde av den nye turboen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Januar 31, 2006 Faen, jeg glemte å ta den ut av esken:nana: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Januar 31, 2006 Fin kartong........ Hvor mye hk regner du med i motoren da ?? Nm ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Januar 31, 2006 Fin kartong........ Hvor mye hk regner du med i motoren da ?? Nm ?? Håper på i hvertfall 400 Jørgensenhester og litt mer moment enn i Passat-tdi'n min. Alt over dette mottas m takk... Skal legge ut alle hidden når motoren er bremsa, men det blir nok en stund til, desverre. Motoren er fortsatt i deler: gråter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Januar 31, 2006 Håper på i hvertfall 400 Jørgensenhester og litt mer moment enn i Passat-tdi'n min. Alt over dette mottas m takk... Okay blir bra effekt det da. Tilsvarer omtrent 500++ "skrytehester" det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Januar 31, 2006 kult fredo. kommet noe lenger da? må vel snart lufte ideen for noen å samle sammen et par stk å ta en liten dugnads jobbing på bilen din. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...