SYKE priser på (Gatebil) rudskogen??

Anbefalte innlegg

Hvor mye koster det på rudskogen? skjønner ikke prislistene på gatebilsiden, det står 400kr for å komme inn å være der hele helgen.. det er greit, men må du betale 250kr til for å få lov til å sove og enda 150kr for telt og 150kr for parkering? STEMMER DET?????? er jo helt sinnsvakt... fikk ikke vært der i sommer, men i fjor sommer betalte jeg 650kr for bil og meg med overnatting hele helga.. nå blir det jo 950kr??

 

Det kan da fa** ikke stemme??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok stemme bra det...Virker som gatebil-arrangementene i størst mulig grad skal tømme lommeboka til de besøkende...

 

Synes også at de har sporet helt av mtp festing, rølp ++ og alt de trekker til seg av "ikke-bil-entusiaster"...

 

Men det er en annen debatt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan nok stemme bra det...Virker som gatebil-arrangementene i størst mulig grad skal tømme lommeboka til de besøkende...

 

Synes også at de har sporet helt av mtp festing, rølp ++ og alt de trekker til seg av "ikke-bil-entusiaster"...

 

Men det er en annen debatt..

 

Ja.. haff.. ringte dem liksågreit jeg.. 800kr koster det for meg med bil vis jeg skal overnatte i bilen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt sjukt! Var på Gatebil Våler ifjor sommer.. Endte med å betale 900,- for meg og dama, for telt, parkering av èn bil og inngang..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja her har det blitt "big business" som gjelder, og ikke kun interesse for bil som det en gang var : rolleyes

Vil da tro det blir en god del mindre folk denne helga enn i juli i alle fall, erfaringsmessig er det flest bilinteresserte folk som kommer nå og ikke alle de andre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får satse på det :) håpe det blir mye bra kjøring :) regna ut at med bilen og 4 personer og 1 telt, blir det 725kr pr person.. dyrt nok det.. aff : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har latt være å dra på Gatebil de 3 siste årene. Synes det for det første er alt for dyrt, og ihvertfall alt for dyrt i forhold til hva man får. Skal man ha rølpefest får man dra på Countryfestivalen på Vinstra eller noe (ikke at jeg drar dit, men..), og biltreff får jeg nok av på klubbens treff.

 

Enhver får velge selv, men jeg synes det er totalt på jordet å ha så sinnsyke priser..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK! Slutt å syt!

Om dere ikke har råd, la vær å dra. Vil dere ha ett slikt arrangement (som er best i Norden), så får dere tålerere at det koster en del. Og for alle som tror at Gatebil tjener formuer, dere vet ikke hva dere snakker om, for når man tar hensyn til alle utgiftene og innkjøpa som blir gjort, sitter de ikke igjen med stort...

 

Daniel

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har latt være å dra på Gatebil de 3 siste årene. Synes det for det første er alt for dyrt, og ihvertfall alt for dyrt i forhold til hva man får. Skal man ha rølpefest får man dra på Countryfestivalen på Vinstra eller noe (ikke at jeg drar dit, men..), og biltreff får jeg nok av på klubbens treff.

 

Enhver får velge selv, men jeg synes det er totalt på jordet å ha så sinnsyke priser..

 

Veldig enig med det du sier her. GATEBIL har blitt for stort og det er kun penger som står i gode på dem som driver dette nå skulle man tro. Hvor er det blitt av det som var for 5år siden?? nå er det kun 1000hk og oppover som kjører på banen og det er dem samme bilene om og om igjen. Du kan jo ta GATEBIL bladet for eskempel hva er det man ser?? Dem samme bilene vær eneste gang. Lurer på hva som kommer i neste nummer skulle jeg tipp blir det vel Vidar si M5 på forsiden. Jeg sier IKKE at dette er en dårlig bil for det er det absolutt ikke, men det kunne vært en ide og få blandet dem råeste bilen med flere "vanlig" gatebiler her i landet. Det er jo dette som er gatebiler er det ikke?? ikke bare biler med 500+ som heller ikke er gateregistrerte. Dette sier også neste samtlige jeg snakker med også.

 

 

Til folk som evetuelt jobber innen GATEBIL Husk dette.

 

IKKE GLEM HVOR DERE KOMMER FRA...

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er en grunn til jeg ikke har vært på Gatebil på mange år. Gidder ikke betale i dyre dommer for å se en haug med gamle rustne Opler og Cossier som spinner rundt Rudskogen og Våler. Rett og slett skammelige priser...... : rolleyes: bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel heller anbefale Rally Larvik 17. september. Gratis!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det egentlig så dyrt da? Hvor mye pleier dere å bruke på f.eks en kveld på byen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn - jeg har aldri brukt i nærheten av så mye penger på byen inkl. inngang, taxi og alt mulig som det koster å komme inn på og være på Gatebil en helg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min mening er at ja.. Det er en smule overpriset.. Og det er greit at gatebil har utgifter, men så blir de jaggu sponset i tillegg.. Så tror neppe de kjører dette med tap... Gatebil treffene har tapt seg noe så sinnsykt mye. Før kunne alle kjøre... Var jo tross alt det som er hele konseptet med gatebil.. Men nei.. Hvem får kjøre? Jo.. En haug biler som ikke har skilter en gang.. Dette er IKKE gatebiler... Det er betegnet som løpsbiler.. Og de slipper innpå støtt og stadig foran alle andre... Greit de kjører i gatebil racing extreme. Men hvorfor da øderlegge muligheten for at andre også kan prøve seg på banen? Har du en s2 med 250 hk nå til dags, så får du jaggu ikke kjøre nesten....

 

Ble lovt plass inne på "roligcampen" etter å ha sendt utallige emails til bjørn. (Gatebil)

Han fortalte også at forhåndsbestilling IKKE!! var mulig, men at vi bare kunne komme med campingvogn osv siden vi skulle stille ut audien...

 

Resultat: Dukket opp på Gatebil torsdagen i Juli 2005 og ble nektet plass!! Vi måtte ligge på partycampen eller finne oss et annet sted å være.. HALLO!!

Vi forklarte hva vi var blitt lovet av Bjørn, men d hjalp ikke.. De sa at "roligcampen" kun var for forhåndsbestilte.. HALLO!! (igjen). Vi sa til dem at de selv måtte vite hva som sto på gatebil siden på nettet... "ingen forhåndsbestilling mulig for priv pers.) Men nei.. Vi reiste hjem og prøvde å komme i kontakt med Bjørn(gatebil) Men han nektet for å ha lovet oss noenting.. HALLO!!

Dermed endte det med av vi droppet hele gatebil helga.. Og aldri i mitt liv, om jeg i så fall sku fått tak i meg en Merchedes AMG McLarren, så kommer jeg aldri til å verken sove, eller stille ut noen flere biler i noe som har med gatebil regi å gjøre.. Makan til behandling har jeg aldri opplevd.

Men en ting skal de gutta ha.. De har fått til et helvetes treff...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp er dessvere blitt sånn....Det hele baserer seg på bekjentskap og hvem man kjenner...Har ikke vært der selv men har mange kompiser som har det...

De tjener penger på Gatebil det kan jeg love dere...

Fra rykter har jeg fått hørt at Dahlback får 100000.- for å stille opp, Hafsengen fikk hvis 50000,- + at de i tillegg hadde ca. 8mill! i overskudd etter juli treffet....? Kan ikke bekrefte dette men det er det jeg har hørt...

Hvis de er så bilinterisert som de skal ha det til, hvorfor stiller de ikke på ACR for å få litt motstand på banen og ikke minst like premisser for alle...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

OK! Slutt å syt!

Om dere ikke har råd, la vær å dra. Vil dere ha ett slikt arrangement (som er best i Norden), så får dere tålerere at det koster en del. Og for alle som tror at Gatebil tjener formuer, dere vet ikke hva dere snakker om, for når man tar hensyn til alle utgiftene og innkjøpa som blir gjort, sitter de ikke igjen med stort...

 

Daniel

Hvor tror du de får penger fra da?Se litt på utstyret desse gutta opererer med,sist eg sjekket var ingen av de adm.direktører med million lønn,bortsett fra Audi Nilsen da seff.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner virkeligikke hva folk klager for.

 

Enten vil dere være med, og da får dere betale markedspris som alle andre, ellers får dere holde dere hjemme denne helga og heller dra på andre treff hvor bilkjøring er mer i fokus og prisen er lavere.

 

 

Sjøl har jeg stort sett droppet Gatebil etter 2002, men det er da ikke noen tvil om at de leverer varene som folk forventer, og som folk gladelig betaler for? Å sette ned prisen når et av de største problemene er "for mye folk" ville jo være idioti.

 

 

Jeg tror jeg må sitere Roger Løfald: "Ikke så enkelt her i Norge der misunnelsen er sterkere enn kjønnsdrifta"

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nok større kjønsdrift enn missunnelse...:) Problemet med Gatebil er at man må være i "1000hk" klubben eller bekjentskap for i det hele tatt å ha noe å gjøre der annet enn se på... Rart at premierte bil ala "Blueboy" skal bli nektet i porten fordi den er forlite spesiell...

 

Er dea bedre å være på ACR der bilkjøring er det som er hovedfokus...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man velger hva man vil bruke penga på. Gatebil = show og fest.

Hvorfor møter man ikke bare opp på VACN sine våler/rudskogen treff? 100,- i ingang og 200,- for å kjøre på bane. Og så kan man kjøre så myyye man vil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil har blitt for dyrt, INGENTING å diskutere! PUNKTUM FINALE...

Tør ikke tenke på hva disse gutta har tjent oppgjennon åra, det kan umulig være lite : eek :

 

Å det som blir skreve av folket her om at biler med prøveskilt, å omtrent "kun" biler med X-antall HK får kjøre, føler jeg er helt riktig skrevet!

Sann har det vært dei siste åra! (selfølgelig andre også, men BAK i køen)

 

Da jeg var på gatebil for 3-4år sia, var det KONGE å vær på rudskogen, å ikke overpriset...

 

Men skal selv på gatebil til helgen, så får bare betale det dem skal ha! : klø :: gråter :

 

Konklusjon: GATEBIL, dere er som bensinprisene! SKJERP DERE!

Det er oss dere "lever" av... : vinke :

 

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Konklusjon: GATEBIL, dere er som bensinprisene! SKJERP DERE!

Det er oss dere "lever" av... : vinke :

 

Sier ikke at jeg forsvarer prisnivå, eller noe som helst, men ser jo ut som folk kommer uansett? ;)

 

Gatebil er uansett uaktuelt for meg, mest pga de andre som er der :P Dvs folka som er der for rølp og fyll :) Da tar jeg heller en tur på byen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil har blitt for dyrt, INGENTING å diskutere! PUNKTUM FINALE...

Tør ikke tenke på hva disse gutta har tjent oppgjennon åra, det kan umulig være lite : eek :

 

 

Så det er for dyrt, men du betaler alikevel? Betyr ikke det at du synes at det er verdt pengene?

 

Og å klage på at de råeste bilene får kjøre mer enn andre blir bare for dumt - hva hadde gatebil vært uten verstingene? Gatebil er SHOW, ikke et normat 'banetreff'.

 

 

Forresten; Om det er slik at noen tjener mye penger på Gatebil, jeg sier om, for jeg er ikke så overbevist om at det er slik, så må man da synes at det er bra? Eller synes du alle som klarer å skape noe og tjene penger er griske og bare burde drive idealistisk?

 

Det er noe som heter å drive butikk, og det har Gatebil bevist at de har skjønt hvordan man gjør!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil folka veit å drive butikk ja, men de leverer ikke det jeg er ute etter. Så da kan det vel egentlig være det samme? : rolleyes

Finnes langt billigere alternativer til fyll, campingliv, kaos og banekjøring :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så det er for dyrt, men du betaler alikevel? Betyr ikke det at du synes at det er verdt pengene?

 

Og å klage på at de råeste bilene får kjøre mer enn andre blir bare for dumt - hva hadde gatebil vært uten verstingene? Gatebil er SHOW, ikke et normat 'banetreff'.

 

 

Forresten; Om det er slik at noen tjener mye penger på Gatebil, jeg sier om, for jeg er ikke så overbevist om at det er slik, så må man da synes at det er bra? Eller synes du alle som klarer å skape noe og tjene penger er griske og bare burde drive idealistisk?

 

Det er noe som heter å drive butikk, og det har Gatebil bevist at de har skjønt hvordan man gjør!

 

Takk, veldig bra svart... I dette molbolandet er det engang slik at hvis man tjener gode penger blir det uglesett... : rolleyes

 

Jeg synes det er helt greit at de tjener penger på dette, det skulle bare mangle... istedet for¨å sitte og klage over hvor dyrt det er, så er det vel bare å tromme sammen et eget treff da... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.