SYKE priser på (Gatebil) rudskogen??

Anbefalte innlegg

Hmm, hvordan kan du mene at det han (William) skriver er tull...??

 

Hvis han har opplevd noe og forteller om det her, mener du da at det er løgn eller...??

 

Selv om DU har vært der hele helgen og ikke "sett noen ting" kan det vel hende at det har skjedd ting som ikke DU har fått med deg kanskje...??

 

Tror ikke DU hadde blitt særlig fornøyd heller hvis noen hadde rutsja over panseret på bilen din...

 

Wake up..eller sov godt..

takk for back up..

det må være lov og skrive det man mener

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da må vel Håkon få skrive hva han mener?

 

I motsetning til veldig mange andre, så innleder han her med "Jeg synes". Mer klart kan det vel ikke bli at det bare er hans synspunkter og ikke en påstand?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da må vel Håkon få skrive hva han mener?

 

I motsetning til veldig mange andre, så innleder han her med "Jeg synes". Mer klart kan det vel ikke bli at det bare er hans synspunkter og ikke en påstand?

 

Jammen hærregud...så vis litt sympati med en som har fått panseret sitt "sklidd over da", og opplevd andre lite hyggelige ting....!!

 

I stedet for, iflg Håkon, bare å blåse av og avfeie det han skriver som "TULL"....

 

Selv om han skriver "Jeg synes" er det ikke mye forståelse å spore i det svaret der...

 

Leste på bilforumet.net også under tråden fra Rudskogen om FIATEN (Drømmebil forresten).

Her var det noen som skrev at de ikke vurderte å reise på Gatebil nettopp fordi de ikke ville ha skrammer og riper i lakken....!!

 

Ingen av oss vil vel reise på et treff med pen lakk hvor det er overhengende fare for at folk vil bruke panseret ditt til sittebenk eller "Rutsje-bane"...++

 

Det er vel de fleste enig i her inne på forumet..!!

 

Alle må jo skrive det de mener her, men vis litt FORSTÅELSE og SYMPATI da...bare litt..

 

Ha en fortsatt super dag.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen hærregud...så vis litt sympati med en som har fått panseret sitt "sklidd over da", og opplevd andre lite hyggelige ting....!!

 

I stedet for, iflg Håkon, bare å blåse av og avfeie det han skriver som "TULL"....

 

var selv vitne til at en gjeng med fulle svensker sklei over panseret på polon til kompisen min

 

Hva står det her?

 

For det første så var det ikke dette jeg refererte til som TULL, og for det andre er det minst like stor sjanse for at noen kan finne på å "skli" over panseret når man er ute og kjører tur om kveldene...

 

Er dette argumentasjon til å ikke dra på gatebil, så kan man vel også si at jeg drar ikke på Gatebil på Rudskogen fordi det er så mye vilt i skogene rundt, og jeg vil ikke ha et rådyr i fronten... : dum :

 

Det er JÆVLIG lett å sitte å slenge ut påstander, spesielt om man ikke var tilstede selv... :fy:

 

Du burde kanskje lese en gang til hva jeg skriver før du drar en konklusjon ut av det...

 

Og til William. var du forresten på Gatebil i helga og så all flaskeknusinga og fjortisene med mopeder som rava rundt drit fulle? Bare spør jeg... : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jammen hærregud...så vis litt sympati med en som har fått panseret sitt "sklidd over da", og opplevd andre lite hyggelige ting....!!

 

I stedet for, iflg Håkon, bare å blåse av og avfeie det han skriver som "TULL"....

 

Leste på bilforumet.net også under tråden fra Rudskogen om FIATEN (Drømmebil forresten).

Her var det noen som skrev at de ikke vurderte å reise på Gatebil nettopp fordi de ikke ville ha skrammer og riper i lakken....!!

 

Ingen av oss vil vel reise på et treff med pen lakk hvor det er overhengende fare for at folk vil bruke panseret ditt til sittebenk eller "Rutsje-bane"...++

 

Det er vel de fleste enig i her inne på forumet..!!

 

Alle må jo skrive det de mener her, men vis litt FORSTÅELSE og SYMPATI da...bare litt..

 

Ha en fortsatt super dag.. :)

 

Klart man har sympati, men hva videre? En eller fem slike hendelser har ingenting med Gatebil å gjøre, det har man almenn, generell folkeskikk å gjøre - eller gjerne mangelen på sådant; Mangel på respekt for andres gjenstander. Det har ingenting med konseptet Gatebil å gjøre, det er - som alltid - bare en følge av at folk ikke klarer oppføre seg.

 

Man VET dette følger med ett så stort arrangement, omtrent som at det å dra på en større festival kan, for en handfull mennesker, ende med ett blått øye. Det er ikke dermed sagt at Quart-festivalen KUN er bråk, bare fordi du kanskje to år på rad klarer dra på deg ett blåøye?

 

Som du selv sier, folk vurderer selv om dem vil dra dit. Noen er redde for at slikt skal skje. Er man redd for å få bilen oppripet så drar man bare ikke, på samme linje som ellers i samfunnet hvor, hvis man er redd for at bilen skal bli stjelt, aldri parkerer på visse plasser.

 

Men, misforstå meg ikke - jeg synes det er synd at det blir slik, ja. Det er dårlig at det ikke kan forhindres på en bedre måte, men jeg ser fremdeles at det er ens eget valg å dra dit. Det dere sier er at man ikke kan dra på Gatebil "fordi da får man oppskrapet bilen". Hvor mange tror du det var som fikk det? En halv prosent? Er det da representativt for arrangementet, eller er det rett og slett den samme halve prosenten (EDIT)pøbler som utfører dette (/EDIT) som rett og slett bare ikke eier en skitt med respekt for andre her i livet?

 

Som ellers også, hvis man setter en bil på ett slikt arrangement, så er det ens eget ansvar å følge med den. Når noen da sklir over panseret ditt på nettopp Gatebil fritar dem ikke for noe mer ansvar enn om dem gjorde det i garasjen din.

 

Jeg har både respekt og sympati, som du så fint sier det, men jeg har også noe som sier meg at det er ens eget valg å dra dit og man er på forhånd klar over at det er en overhengende fare for at det der, som ellers i samfunnet, finnes idioter som rett og slett driter i rett og galt. Det er IKKE Gatebil sin feil, selv om dem kanskje kunne vært litt mer behjelpelig for å hindre det, men uansett hvor mye politi man setter ut i Norge skjer det kriminalitet, det går bare ikke an å bli HELT kvitt det, ikke heller på Gatebil.

 

Jeg er ganske sikker på at Håkon ikke refererte til nettopp denne uttalsen om hva som skjedde med bilen til en stakkar, men til poengene tatt opp i tråden rundt selve arrangementet, godt mulig du bør lese hva han skriver "en gang til"? Jeg klarte i allefall å se sammenhengen og jeg er enig i Håkon's uttalelser. Jeg ser også at han ikke på noen måte mente at "heh! tilpass for noen at dem fikk ødelagt bilen", slik du fremstiller både meg og han.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva står det her?

 

For det første så var det ikke dette jeg refererte til som TULL, og for det andre er det minst like stor sjanse for at noen kan finne på å "skli" over panseret når man er ute og kjører tur om kveldene...

 

Er dette argumentasjon til å ikke dra på gatebil, så kan man vel også si at jeg drar ikke på Gatebil på Rudskogen fordi det er så mye vilt i skogene rundt, og jeg vil ikke ha et rådyr i fronten... : dum :

 

Det er JÆVLIG lett å sitte å slenge ut påstander, spesielt om man ikke var tilstede selv... :fy:

 

Du burde kanskje lese en gang til hva jeg skriver før du drar en konklusjon ut av det...

___________________________________________________

Jaja, så var det bilen til KOMPISEN hans da...men tipper det var lite hyggelig for han og de han var sammen med uansett...

 

Og ja, jeg har lest hva du skriver mange ganger....finner ikke noe positivt ift denne personen (Williams) opplevelser der jeg...

 

(På meg virker det som William HAR vært på treffet da...og ikke sitter og SLENGER ut påstander....Dersom han gjør det kan jeg være enig med deg Håkon....får høre hva/om han svarer på det...!!)

 

Jeg vet om MANGE som ikke liker å ha folk gående og subbe inntil sine nylakkerte biler så det du sier mtp "argumentasjon for ikke å dra på gatebil" må du jo gjerne mene....men deg om det...!!

 

Ang argumentasjon:

(Syns det er meget sannsynlig jeg, på et treff hvor 100/1000-vis av besøkende som går rundt og "ser på/sitter på" bilen din i mer eller mindre edru tilstand, kan komme til å ripe lakken din ..) Eller... : dum :

 

Var selv vitne til ei jente som la seg på panseret på en rød Dodge RAM "Viper" SRT-10..(!!) i Stryn i sommer mens venninnene tok bilde...

Tenker eieren hadde flydd i flint..hadde hvertfall jeg gjort...

 

Men jeg gidder ikke diskutere dette med deg. Du må jo bare mene det du gjør du.

 

Kanskje vi sees på treff.. Ha en god dag :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

 

Ang argumentasjon:

(Syns det er meget sannsynlig jeg, på et treff hvor 100/1000-vis av besøkende som går rundt og "ser på/sitter på" bilen din i mer eller mindre edru tilstand, kan komme til å ripe lakken din ..) Eller... : dum :

 

Denne skjønner jeg ikke, er det noen som har skrevet dette, eller er det din fremstilling av risikoen med å dra på Gatebil?

 

Som sagt utallinge ganger i denne tråden, Gatebil er fremdeles frivillig... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mads Fagerdal:

 

Jada, jeg er jo enig i det du skriver her, men er det ikke nettopp fordi Gatebil har "Blitt for stort" da at slike ting skjer....Fyll, spetakkel og bråk...??

 

Dette er jo ting som du sier kan skje ellers i samfunnet også, men den overhengende faren (som du også så fint skriver) blir jo større på et slikt arrangement da....Og det er ikke SÅ god plass inne på Rudskogen...

 

Men nå vil jeg ikke dra dette lenger. Vi får mene hva vi vil alle sammen og reise dit vi vil (heldigvis)...

 

Er sikkert mye "mellom linjene" her...tror nok vi er enig i bunn og grunn alle sammen.. :)

 

Skal vi ikke heller treffes og prate litt bil og treff over noen glass en gang..(??)... : smil :

Dêt hadde vært mye bedre og hyggeligere enn å sitte her foran pc`n...

 

Forsatt god "bil og tuning"høst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er sikkert mye "mellom linjene" her...tror nok vi er enig i bunn og grunn alle sammen.. :)

 

Skal vi ikke heller treffes og prate litt bil og treff over noen glass en gang..(??)... : smil :

Dêt hadde vært mye bedre og hyggeligere enn å sitte her foran pc`n...

 

Forsatt god "bil og tuning"høst.

 

Det er jeg helt enig i :) Vi er vel egentlig på samme lag, alle her, vi bare har noen ulike forutsetninger og meninger om bakgrunnen for enkelte ting :)

 

Og noen glass da i godt lag, det er aldri helt feil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne skjønner jeg ikke, er det noen som har skrevet dette, eller er det din fremstilling av risikoen med å dra på Gatebil?

 

Som sagt utallinge ganger i denne tråden, Gatebil er fremdeles frivillig... :P

 

He-he....som jeg har skrevet: kan komme til å ripe lakken din

 

Er ingen risiko-fremstilling denne påstanden, bare hva som KAN skje...

 

Men du, denne "frem og tilbake diskusjonen" fører ikke noen vei...se mitt ovenstående svar...og takk for nå.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror eg betalte 150 eller var 250 for hele helgen.

 

må komme når køen er så lang at vaktene er så stressa at litt masing om hvor du skal bo får dem til å sende deg ditt du vil uten å ta betalt

spørs om det virker hver gang men

 

 

var ganske fornøyd med den helgen, men reiser aldri dit uten dame igjen.

lite av dem og alle er opptatt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva står det her?

 

For det første så var det ikke dette jeg refererte til som TULL, og for det andre er det minst like stor sjanse for at noen kan finne på å "skli" over panseret når man er ute og kjører tur om kveldene...

 

Er dette argumentasjon til å ikke dra på gatebil, så kan man vel også si at jeg drar ikke på Gatebil på Rudskogen fordi det er så mye vilt i skogene rundt, og jeg vil ikke ha et rådyr i fronten... : dum :

 

Det er JÆVLIG lett å sitte å slenge ut påstander, spesielt om man ikke var tilstede selv... :fy:

 

Du burde kanskje lese en gang til hva jeg skriver før du drar en konklusjon ut av det...

 

Og til William. var du forresten på Gatebil i helga og så all flaskeknusinga og fjortisene med mopeder som rava rundt drit fulle? Bare spør jeg... : rolleyes

jeg var på gate bil ja og så også knusing av glass og dritt unger rave rundt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg var på gate bil ja og så også knusing av glass og dritt unger rave rundt..
jeg sier heller ikke at all dennna dritten som følger med gatebil treffene er "gatebil" sin skyld..vist en hopper fra toppen av plaza og dauer så er ikke det plaza sin skyld..men i den sammenheng så syntes jeg det er dårlig sikkerhet fra plaza sin side og ikke sikkre utganger til taket i lik grad som gatebil kansje skulle hatt noen vakter som traska rundt og passet på nettopp dette med knusing av glass,fulle folk som er kvalme og "fjortiser" som drikker alkohol og ikke er der pga at di er bil intereserte men bare for og ha et sted og drikke uten og bli lagt merke til..

 

har selv en dame på 19 som drar til rudskogen sammen med meg vært år,men hu drar dit for og drikke og treffe venner og er ikke så interesert i bil så skljønner liksom ikke vitsen da,kan ikke sånne lage seg en kjempe fest istede da der det ikke er noe biler som er verdt litt

 

 

lei en skog et annet sted og drikk : mad :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva står det her?

 

For det første så var det ikke dette jeg refererte til som TULL, og for det andre er det minst like stor sjanse for at noen kan finne på å "skli" over panseret når man er ute og kjører tur om kveldene...

 

Er dette argumentasjon til å ikke dra på gatebil, så kan man vel også si at jeg drar ikke på Gatebil på Rudskogen fordi det er så mye vilt i skogene rundt, og jeg vil ikke ha et rådyr i fronten... : dum :

 

Det er JÆVLIG lett å sitte å slenge ut påstander, spesielt om man ikke var tilstede selv... :fy:

 

Du burde kanskje lese en gang til hva jeg skriver før du drar en konklusjon ut av det...

 

Og til William. var du forresten på Gatebil i helga og så all flaskeknusinga og fjortisene med mopeder som rava rundt drit fulle? Bare spør jeg... : rolleyes

syntes dette var en HÆVLIG dårlig argumentasjon fra din side..man bygger opp en bil for og vise den fram på treff,men det er ikke så jævlig morro når folk gir totalt faen,det er ikke alle som drar dit med hensikt i og se på bil,men heller og sjekke damer og bli full..føler mer og mer at du er den typen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

syntes dette var en HÆVLIG dårlig argumentasjon fra din side..man bygger opp en bil for og vise den fram på treff,men det er ikke så jævlig morro når folk gir totalt faen,det er ikke alle som drar dit med hensikt i og se på bil,men heller og sjekke damer og bli full..føler mer og mer at du er den typen

 

Tror du kjenner meg dårlig William, så nå driter du deg ut. Og hvorfor dro du på gatebil om det bare dritt, flaskeknusing og masse fulle fjortiser?

 

Jeg tror fremdeles ikke at du var på Gatebil hele helga, i såfall hvor overnattet du? Jeg lå på go-kartbanen og der var det ikke mye av det du påstår her...

 

Kan desverre ikke svare på åssn det var på campen nede ved innkjøringa til Rudskogen.

 

Men den overnattinga var ikke i regi av Gatebil meg bekjent...

 

God bedring... : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Personskildring og drittkasting kan vel tas på pm dere?

 

Noen oppfører seg som noen drittunger..som burde vært godt voksne : rolleyes

 

Gatebil ser for meg ut som det william beskriver. Har aldri vært der,men har sett minst 3 ulike video fra de siste 3 år + endel bilder og kompiser på stand..det taler nok for meg.

 

Oppfør dere voksen folkens

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gatebil ser for meg ut som det william beskriver. Har aldri vært der,men har sett minst 3 ulike video fra de siste 3 år + endel bilder og kompiser på stand..det taler nok for meg.

 

Oppfør dere voksen folkens

 

Hey!!

 

Nå må du rulle inn... Jeg har ikke påstått at det ikke er fyll på Gatebil, men slik som dere fremstiller det så ser det jo ut som om det kun er det som gjelder der...

 

Om dine kompiser prioriterer å kun ta bilder/film av fulle folk, så kan du jo ikke sitte å påstå at det kun er dette som foregår på Gatebil...

 

Jeg har filma masse og tatt mange bilder derfra, ser du veldig mye fyll og fanteri der?

 

Ta deg en tur selv, ikke baser dinne uttalelser på hva andre har gjort der...

Nå i helga var det ingen partycamp, og for oss som lå på gokartbanen opplevde vi ikke det som påstås her...

 

Det blir som å påstå at i Afrika er det bare sult og elendighet, fordi du har sett mye av det på tv.

 

Var dette voksent nok svar for deg?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror du kjenner meg dårlig William, så nå driter du deg ut. Og hvorfor dro du på gatebil om det bare dritt, flaskeknusing og masse fulle fjortiser?

 

Jeg tror fremdeles ikke at du var på Gatebil hele helga, i såfall hvor overnattet du? Jeg lå på go-kartbanen og der var det ikke mye av det du påstår her...

 

Kan desverre ikke svare på åssn det var på campen nede ved innkjøringa til Rudskogen.

 

Men den overnattinga var ikke i regi av Gatebil meg bekjent...

 

God bedring... : vinke :

om du trur jeg var på gatebil eller ikke bryr meg ikke så mye,har et klistremerke på ruta og en billett for bilen som sier noe annet og jeg har vert der vert år..

 

du sier jeg ikke kjenner deg så godt,men har lært deg og kjenne såppass at jeg skjønner du er en stor kverrulant som alltid har rett : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var der selv i helgen. Folk som har vært der før hadde på forhånd skremt meg med diverse historier om fyll og fanskap. Opplevde ingenting av dette selv. Hadde kjempegøy helg med mye bilprat og masse fint å se på. Senere på kveldene ble det en del øl og andre drikkevarer på meg også. Alt gikk rolig og bra for seg. Følte at vaktene hadde en god kontroll over plassen.

 

Det var hyggelig å møte deg Håkon for første gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey!!

 

Nå må du rulle inn... Jeg har ikke påstått at det ikke er fyll på Gatebil, men slik som dere fremstiller det så ser det jo ut som om det kun er det som gjelder der...

 

Om dine kompiser prioriterer å kun ta bilder/film av fulle folk, så kan du jo ikke sitte å påstå at det kun er dette som foregår på Gatebil...

 

Jeg har filma masse og tatt mange bilder derfra, ser du veldig mye fyll og fanteri der?

 

Ta deg en tur selv, ikke baser dinne uttalelser på hva andre har gjort der...

Nå i helga var det ingen partycamp, og for oss som lå på gokartbanen opplevde vi ikke det som påstås her...

 

Det blir som å påstå at i Afrika er det bare sult og elendighet, fordi du har sett mye av det på tv.

 

Var dette voksent nok svar for deg?

 

Kverulant : smil : Gidder ikke si mer.. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes du skriver en masse tull jeg, ja det var endel fyll men ikke mer enn man kan forvente... Jeg så ingen fulle smågutter og jenter der, og jeg var der hele helga..

 

Istedet for å syte og klage om hvor fælt det er på Gatebil, er det ikke bedre og holde kjeft å holde seg hjemme?

 

Det er så forbanna mye pisspreik i denne tråden, og enkelte kan vel lage seg et eget treff hvis de synes Gatebil er no forbanna dritt...

 

Klart, de tjener penger på dette, masse penger... Men det er vel greit så lenge etterspørselen er der... Det er ingen som spør dere hva dere tjener?

 

God bedring...

 

 

Så enig så enig ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det ikke en moderator som burde stengt denne tråden snart a? : bh :

 

Tror ikke dere blir mer enige enn dere er nå... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sier meg enig med Fredrik her, tror denne tråden har gjort jobben sin ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.