SYKE priser på (Gatebil) rudskogen??

Anbefalte innlegg

Alder vært der så må bare spørre om ett par ting når jeg har lest meg gjennom her!

1: Glass knusing??? Får man virkelig låv å ha glass flasker etc inne sammen med bilene? Lattelig synes nå jeg!!

2: Fjortisser? Er det mange på 14 år etc som flyr rundt der eller er det bare dere som kaller fulle folk for fjortisser? Hvis det er fulle 14 åringer der burde jo politiet eller vakter eller hvem som har ansvaret gjøre noe da!

3: Det heter gate bil! Da skjønner jeg ikke hvordan de kan nekte gate biler div ting som skjer der inne! En bil uten skilter er IKKE en gate bil.

4: Mulig det er for dyrt men jeg har alderi vært der så jeg vet ikke hva produktet er iforhold til pris!

ja det er en haug med små jenter og gutter som ikke har lov og kjøre moped en gang som raver drita fulle rundt der og så du nevnte knusing av glass,er vel bare flaks vist du ikke tråkker på glasskår der

 

folk gir totalt fan på gatebil,eier ikke repekt i det heletatt,var selv vitne til at en gjeng med fulle svensker sklei over panseret på polon til kompisen min og den polon er ikke akkuratt noe sklie for og si det sånn men når vi sa til dem at det hadde vert fint om dem gikk og pissa et annet sted så begynte dem og bli frekke og bråkete

 

gatebil=rølp

lei for og si det

 

var jævlig kult der før når det var oprden og dahlback og ruud herja banen

 

åååh glory days

 

men nå er det jo bare om og gjøre og få en gammal ascona eller 240 til og se mest mulig ruten ut og få den til og sladde og bråke

 

det er ikke bilkultur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det er en haug med små jenter og gutter som ikke har lov og kjøre moped en gang som raver drita fulle rundt der og så du nevnte knusing av glass,er vel bare flaks vist du ikke tråkker på glasskår der

 

folk gir totalt fan på gatebil,eier ikke repekt i det heletatt,var selv vitne til at en gjeng med fulle svensker sklei over panseret på polon til kompisen min og den polon er ikke akkuratt noe sklie for og si det sånn men når vi sa til dem at det hadde vert fint om dem gikk og pissa et annet sted så begynte dem og bli frekke og bråkete

 

gatebil=rølp

lei for og si det

 

var jævlig kult der før når det var oprden og dahlback og ruud herja banen

 

åååh glory days

 

men nå er det jo bare om og gjøre og få en gammal ascona eller 240 til og se mest mulig ruten ut og få den til og sladde og bråke

 

det er ikke bilkultur

 

Jeg synes du skriver en masse tull jeg, ja det var endel fyll men ikke mer enn man kan forvente... Jeg så ingen fulle smågutter og jenter der, og jeg var der hele helga..

 

Istedet for å syte og klage om hvor fælt det er på Gatebil, er det ikke bedre og holde kjeft å holde seg hjemme?

 

Det er så forbanna mye pisspreik i denne tråden, og enkelte kan vel lage seg et eget treff hvis de synes Gatebil er no forbanna dritt...

 

Klart, de tjener penger på dette, masse penger... Men det er vel greit så lenge etterspørselen er der... Det er ingen som spør dere hva dere tjener?

 

God bedring...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes du skriver en masse tull jeg, ja det var endel fyll men ikke mer enn man kan forvente... Jeg så ingen fulle smågutter og jenter der, og jeg var der hele helga..

 

Istedet for å syte og klage om hvor fælt det er på Gatebil, er det ikke bedre og holde kjeft å holde seg hjemme?

 

Det er så forbanna mye pisspreik i denne tråden, og enkelte kan vel lage seg et eget treff hvis de synes Gatebil er no forbanna dritt...

 

Klart, de tjener penger på dette, masse penger... Men det er vel greit så lenge etterspørselen er der... Det er ingen som spør dere hva dere tjener?

 

God bedring...

 

Så enig så enig!!! : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Egentlig så er denne tråden (etter mitt syn da) helt unødvendig. Jeg kan egentlig ikke forstå hvorfor den ikke er stengt enda?

 

Greit at trådstarter i utgangspunktet ville ha svar på sitt spørsmål, men utover dette er resten av tråden egentlig unødvendig i den form at den ikke bidrar til noe som helst nyttig.

 

Mener å huske litt av dette med posting på forum vanligvis starter med ett enkelt spørsmål som hvor svaret var "ja" ville man ha skjellig grunn til å poste: "Er det jeg poster tatt opp før, hvis nei, er det da av egennytte eller til nytte for andre?"

 

Jeg klarer ikke få svaret her til å bli "ja", derfor mener jeg at tråden i bunn og grunn bør stenges (og eventuellt arkiveres)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å gi det hele litt perspektiv:

- Partycampen (isolert sett) på juli-treffet i år gikk flere hundre tusen i underskudd - på tross av den utrolige folkemengden.

- Og Gatebil tjente ikke stort i fjor i det hele tatt pga dårlig vær.

 

En risikofylt bransje, med muligheter for store inntekter - og store tap.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå lest igjennom denne tråden, og jeg har litt problemer med å skjønne at noen av dere som har svart her, kan stå inne for det dere sier. I Norge er vi sannsynligvis alle enige om at janteloven har en alt for stor kraf og påvirkning. Folk blir missunnelige med en gang naboen har noe som er bedre enn en, og har man ikke mulighet til å oppnå det samme, da syter man slik at den som har oppnådd dette skal føle "skyldfølelse"..Det at noen oppnår suksess kan faktisk være, og er sannsynligvis, årsaken til at du faktisk har en inntekt til å forsørge deg selv og din familie med. Grunnleggende tankegang bak en forretningsfilosofi er at inntektene skal bli større enn utgiftene. Ingen driver god butikk ved å kjøpe for 10 og selge for 5, selv om omsetningen da blir (kunstig) høy. Jeg har selv aldri vært på GateBil, og har ingen planer om det heller. Til det koster det for mye (om jeg tar i betraktning av at de summene det snakkes om her er reelle). At folk tar med i regnestykket at de må ha ei kasse med pils til 300kr, en egen grill for turen og et par telt for å ha plass til alle kompisene, er urelevante for arrangøren. De har sine utgifter å ta hensyn til, og må generer inntekter deretter. Samtidig kan ikke GateBil gi bort billetter. Om det er fullt nå, hvordan ville det blitt om prisene hadde vært halvert? Da hadde nok mange flere kommet, og produktet ville blitt en enda større "fjortisfyllefest" enn det er i dag. Samtidig ville kostnadene økt, fordi de sannsynligvis ville trengt flere vakter/personell bl.a. Hvert år arrangeres det ganske mange biltreff rundt omkring i landet. Hvorfor ikke dra på noen av de andre, altså ikke GateBil, om du ikke har lyst til å treffe pumpeklare fjortisjenter eller se Dahlbäck (som sikkert er et forbilde for mange) dra på sidelengs ned rettstrekka. Eller han kule fyren fra bygda med Norges feteste Volvo, som legger den feteste breisladden. Er ikke dette noe for deg, er sannsynligvis ikke GateBil det heller? Så hvorfor i alle dager dra igang en diskusjon om at det er for dyrt (ikke rettet mot trådstarter spesielt, men generelt), når man egentlig ikke er fornøyd med produktet man kjøper? Da er det ikke verre enn å la det være, og i stedet legge igjen pengene på "våre" treff om du synes det er bedre? Eller Norsk Sportsvogn Klubb, som samler de, i mine øyne, feteste gatebilene som kjøres på norske veier. Eller andre klubber sine treff. Det finnes noe for enhver smak, og kanskje er ikke GateBil tilpasset akkurat deg eller din lommebok.

 

som Håkon ville sagt det,

 

Windspoll har talt :ridder:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes du skriver en masse tull jeg, ja det var endel fyll men ikke mer enn man kan forvente... Jeg så ingen fulle smågutter og jenter der, og jeg var der hele helga..

 

Istedet for å syte og klage om hvor fælt det er på Gatebil, er det ikke bedre og holde kjeft å holde seg hjemme?

 

Det er så forbanna mye pisspreik i denne tråden, og enkelte kan vel lage seg et eget treff hvis de synes Gatebil er no forbanna dritt...

 

Klart, de tjener penger på dette, masse penger... Men det er vel greit så lenge etterspørselen er der... Det er ingen som spør dere hva dere tjener?

 

God bedring...

 

Hmm, hvordan kan du mene at det han (William) skriver er tull...??

 

Hvis han har opplevd noe og forteller om det her, mener du da at det er løgn eller...??

 

Selv om DU har vært der hele helgen og ikke "sett noen ting" kan det vel hende at det har skjedd ting som ikke DU har fått med deg kanskje...??

 

Tror ikke DU hadde blitt særlig fornøyd heller hvis noen hadde rutsja over panseret på bilen din...

 

Wake up..eller sov godt..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var der stort sett hele helga. Og stort sett så er det mye bra på gatebil, det er MYE folk, mye liv og røre og sånt som det burde være. MEN, og det er ett STORT MEN,

 

1. Det er dyrt å være der, men ok, det overlever vi.

 

2. JEG satt igjen med en følelse av at 1/3 av de som var der, var i aldern 14-17/18, og at de hadde konkurranse om å få tak i flest nøkkelbånd.

 

3. Det som igrunn irriterte meg mer enn noe annet er, drikking inne på område, med dertil knusing av flasker, og at folk ikke greier å putte ting i søpla.

 

4. Det er litt ille at det heter GATEBIL, når det ikke er åpent for de som vil ? Har en følelse av at det går på bekjentskaper, og veldig mye på hvor rapp i kjeften du tørr å være mot vaktene oppover.

 

Min mening er at gatebil som biltreff fortsatt er noe for seg selv, hvor alt det "værste" i Norge kommer, men at fokuset sklir ut på fyll og tull for de besøkende, og KR for de som driver det.

 

Mvh,

Magnus

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter at skuffelsen over å ha brukt tre ganger så lang tid i kø for å kjøre på banen som jeg fikk kjøre på bane, kommer jeg fram til at treffet ikke var så gæli allikevel (Arild snakka med en meget skuffa meg i depotet i går).

Det er gledelig at det blir stadig flere værstingbiler, og at disse brukes. Akkurat dette er noe vi i Norge er veldig heldige med, sammenlignet med andre europeiske land.

 

For en gjennomsnitts Gatebilleser og de som litt for sjelden har sett en burnout er Gatebil perfekt. Videre er det topp å bare være tilskuer (slik jeg måtte være på lørdag, fordi det var stopp i påmelding til banekjøring).

 

Om du derimot har sett opptil fem burnouter (eller kanskje enda flere) i løpet av livet og kanskje kan tenke deg å bruke bilen din selv på treffet er det ikke så greit. Dersom du ikke hører med blant de "ekstreme" (uten skilt) henvises du til timesvis i kø, mens de "ekstreme" slipper utpå både en og to ganger bare på den tiden du bruker på å komme deg opp fra go-carten og opp på parkeringsplassen i kø. Slikt er vanvittig frustrerende!

 

Men om man skal ta hensyn til folket/publikummet, så er det jo topp at disse skånes for middels raske biler (med skilt), kanskje til og med med forhjulstrekk.

Tror jeg fikk en rein runde i går. Resten ble ødelagt av driftere (med såååååååååå kjapp Ascona 200sx) eller sådanne som snurra, med påfølgende gulflagg halve runden.

 

PS: Må også passe på å nevne at på den reine runden lå jeg bak en Sierra Coswort type rimelig sinna som kjørte med nesten samme svinghastighet som meg, med sladd. Imponerende : ja :! Siden han dro skikkelig i fra på strekkene gikk det opp i opp, og vi hadde begge mye moro.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er inngang og det hele. I tillegg kommer evt alkohol, og mat...

Det er sinnsvakt dyrt..

 

SÅ LA DET VÆRE DA VEL!!!! : bråk :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke så mange "vanlige" biler som kjørte på banen på fredagen - de som stilte opp fikk dermed kjørt veldig mye. Ble faktisk litt kjedelig for oss fotografene (Daniel og meg)

 

Såvidt jeg kunne se da jeg stod på banen var det mange vanlig regga biler som fikk kjørt en god del da de endelig kom gjennom køen og fram til depotet.

 

Men sladdinga ble villere og villere utover helga, som førte til flere og flere kjedelige runder under gulflagg. Mange vil jo bruke opp bilen på slutten av sesongen

Må jo si at det er utrolig moro å se på de flinkeste drifterne - alle dissa S13'ene og enkelte andre.

 

Men samtidig er det på en måte litt trist at stadig flere biler ikke har noen som helst tilknytning til gatebruk, selv om de er herlige å se i action da.

Å se rene racebiler av alle mulige slag bare kjøre for å ha det moro har en egen sjarm, uten alt alvoret forbundet med vanlig motorsport.

 

Totalt sett mener jeg dette er det klart beste september-treffet hittil, med godt vær, publikumsrekord og likevel uten altfor mye køkaos.

 

En del kjente verstinger møtte ikke opp pga diverse ras, men samtidig har vi aldri sett så mange nye heftige biler debutere på høsttreffet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer nå brått på om det er jeg som er litt anderledes jeg.... Jeg var på rudskogen hver dag i helga, jobba nattevakter så det vil si at jeg måtte kjøre opp og ned flere ganger og grua meg da til litt kø, men utrolig nok var det som i fjor ingen kø!

Bare det fikk meg til å glede meg og lyse opp som en solstråle og det reddet mye av muligheten til at jeg kunne ta turen opp hver dag selv om jeg jobbet! :)

 

Syns den tråden her er helt utrolig, det nærmest ingen som til dags dato på 4 sider som har kommet med no positivt eller fortalt de uheldige som ikke fikk vært der om de 3 herlige dagene som nå for siste gang i år har tatt slutt...

Syns det er forferdelig jeg at det skal være så mye syting jeg..

 

Jeg for min del har hatt atter en gatebil helg og legge i minne skuffen, jada, er enig om prisene, men det jeg beundrer hjernene bak gatebilkonseptet kaster skygge over dette og mange av deres meninger!

 

Takk til alle dere som bidro til en minnerik helg for meg og mine!

PS Skulle gjerne lagt ut litt bilder og sånn for dere som ikke fikk vært der, men det er desverre ikke min sterke side... Vet at Håkon Sandberg er flink med kamera, så man får vente i spenning! ;)

 

mvh Monica

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skjønner godt at folk syntes det er dyrt, dette er vel en grunn til at jeg drar kun på et gatebil treff i året.

 

Ex på pris, 2cola og en pølse 75,-

 

Jeg selv likte bedre Gatebil da entustiaster som bjørn drev gatebil, etter at bilint forretnings personer har tatt over er det en del ting som blir for dumt for min smak.

 

Syntes det beste jeg hørte i helgen var noen som tok opp m ledelsen vedr bet av camping, de sammen lignet dette med en vanlig camping plass, men der bet man for ex. for en camping bil/vogn og ikke pr person så dette blir vel litt feil.

 

 

Positivt sett var det en del kule biler som kjørte og var vel ikke så rottet som jeg har fått intrykk av før. Og de har fått mer orden vedr innkjøring til området:)

 

Syntes litt syn på Freddy resberg på lørdags natta da noen ikke var så smarte å sette opp telt opp på område uten sikring da et party telt kom over et annet telt og landet på bilen han, heldigvis ble det ikke så store skader som kunne ha blitt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm, skulle vist ikke ha startet denne tråden :) det eneste jeg egentlig ville vite var om det var så dyrt som det sto på gatebilsiden, med ekstra priser for telt osv.. å det var det, å det er mye penger for en som ikke tjener så altfor mye, men alikevell verdt pengene, hadde nok dratt vist det kostet en tusing istedenfor 800kr, da hadde man sikkert sluppet mange flere "fjortisser".

 

Så det ble klaget på søppel oppi her, greit å klage på det vist folk setter søppla rett ved siden av søpplekassa (vis den ikke var stappfull, men jeg måtte gå en stund å bære på søppel fra den 70kr's burgeren jeg kjøpte før jeg fant noen søpplekasser, så det kunne vel verdt noen fler av dem, men folk gir litt for mye faen der, å det skulle kanskje vaktene vært strengere på??

 

Å selfølgelig er det jo kulest å se på værsting bilene, men det finnes jo grenser for fordeler, særlig når de med vanlig biler betaler 350kr?? kunne kanskje satt ned prisen for dem med en hundre lapp, i og med at de ikke får kjørt så mye som de kanskje vill.. men alt i alt er det et bra treff med mye bra kjøring/biler/Burning/dragrace og drifting, dragracinga og driftinga på fredagen var det morsomste syntes nå jeg =) Og kjedelig at breisladden endte så tragisk, satt rett ved siden av han som fikk en asfaltklump slengt på seg : eek :

 

fred ut!!

 

Ps: her har vi Andreas i farta (moro å se på, selvom det er forhjulstrekk:) )

Rudskogen 16-18.09.05 113.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og kjedelig at breisladden endte så tragisk, satt rett ved siden av han som fikk en asfaltklump slengt på seg : eek :

 

fred ut!!

 

?? Der kom det noe jeg ikke har fått med meg! Spruta fra bil eller bokstavelig talt noen som slengte en asfalt klump på han? Gikk det bra da?

Ja ja jeg vet det er OT slutt å mas :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

SÅ LA DET VÆRE DA VEL!!!! : bråk :

 

Tråden handler om at folk synes det er stive priser på Gatebil - liker du ikke det temaet får DU (og alle de andre som ikke har skjønt det) heller la være å lese denne tråden.

 

Det er veldig enkelt:

 

- De som er misfornøyd med Gatebil kan la være å dra dit.

- De som er misforønyd med at folk klager på Gatebil's priser/manglende "valuta for pengene" i denne tråden - Kan la være å lese den!

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

?? Der kom det noe jeg ikke har fått med meg! Spruta fra bil eller bokstavelig talt noen som slengte en asfalt klump på han? Gikk det bra da?

Ja ja jeg vet det er OT slutt å mas :nana:

 

Den M5 stæsjen kom litt ut på asfaltkanten/sanda med bakdekka å fikk løsnet et par store asfaltklumper å sendt dem avgårde i en heidundranes fart rett på et par publikummere, han ene ble slått bevistløs, å begge blødde noe jævlig.. derfor det ble avsluttet så tidlig.. ble jo kjørt på sykehus, iallefall en av dem.. har ikke fått med meg hvordan det gikk med noen av dem da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må si att jeg hadde en kul helg, litt kaldt natt til lørdag, så jeg ble litt sjuk.. men eller helt greit.. gidder nok ikke juli treffet, men september treffet neste år er ganske aktuelt å dra på igjen.. noen ganger kan det oppleves att hver enkelt for forskjellige priser etter hvordan vakta som står der kan sine saker. og de vaktene der kan godt få en liten oppfølgning også. når jeg ikke fikk kjøre ned på go-kart banen på fredagskvelden fordi alle skulle ned på party campen, og anders hadde booket plass på go-karten så synes jeg att det er veldig dårlig av vaktene og stå å påstå att det aldri har vært noe form for overnatting på go-karten. så enden på visa var att vi bare kjørte rett forbi, og hørte heller ingen ting om det senere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare få nevne igjen at jeg også synes prisene er litt over kanten, kanskje ikke spesielt på selve inngangsprisen men overnatting/camping er vel det som drar opp mest. Nå er vel jeg en av få "heldige" som bor såpass nærme at jeg kjørte opp og ned hver dag så da var ikke dette noe problem i det hele tatt. Men jeg forstår også godt de som likte den gamle Gatebil regien bedre, mer entusiaster og mindre fjortisser, mindre fyll og lavere priser. Men også da laaaangt mindre værsting-biler. Jeg har selv vært på alt av Gatebil-treff på Rudskogen siden -98 og har fulgt med på utviklingen.

 

Når prisproblematikken er ute av verden, må jeg også innrømme at denne helga fikk vi virkelig valuta for pengene! Er man litt aktiv på området og flytter seg rundt omkring kan man sannelig få med seg det utroligste av diverse ting. Er man også blant de mest tålmodige (de få som blir igjen til ca. kl. 17.40) blir man vitne til total oppbruking av dekk/felger og sågar biler på langstrekka : smil : Å se 5-6 biler samtidig legge igjen flere titusener av kroner i felger/dekk/deler, samt den fenomenale oppvisningen av 2stk 200SX'er som kjørte "synkron-burning" (på søndagen) var ganske imponerende!

 

Ellers brukte jeg "hele" 200kr på lørdagen, og 220kr på søndagen, da inkludert en 70kroners burger så jeg vil påstå dette var VEL investerte penger for å se værstinger fra Norge, Sverige og Finland :tilber: (Ryggsekk med medbragt holder prisforbruket nede ;) )

 

Som noen tydeligvis har skjønt, så har Gatebil begrepet blitt mer og mer SHOW for publikum, og det vil da naturligvis også bety mindre kjøring for vanlige folk, med litt mer normale biler enn de aller værste.

Som publikum fryder man seg over å se 1000hk maskiner rundt løypa, mens gutten i Ascona B'en sin med 120hk som står og venter på tur kanskje ikke er like begeistret. For å gjøre en lang historie kort, er du der for å kjøre på bane bør du kanskje vurdere noen andre treff, ala VACN sine treff, Bilmekaniker sine treff, eller be-4-you sine eller noe lignende, men er du publikum og vil ha valuta for kronene, da er du på rette plassen! :glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig med deg Kent, var igjen helt til slutt vi også, utrolig moro å se på burningen på slutten.. hehe:) så sikkert røyken fra rudskogen til hamar:) å det er vel verdt pengene:) å som du sier, er du der for å kjøre med en 120hk ascona eller lignende, så er bilmekaniker treffa konge =) har vært på et par av dem med 200'n min.. får jo kjøre så mye man vil der, å mye billigere :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å gjøre en lang historie kort, er du der for å kjøre på bane bør du kanskje vurdere noen andre treff, ala VACN sine treff, Bilmekaniker sine treff, eller be-4-you sine eller noe lignende,

 

Bra poeng : ja :

......dvs ikke flere Gatebil på meg............. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Breisladden ble avlyst umiddelbart etter ulykka med asfaltklumpene.

Gatebil vil selvsagt vurdere sikkerheten etter dette!

 

Ikke helt sikker, men såvidt jeg har skjønt bli ingen av de to alvorlig skadd.

 

En konstruktiv og bra tråd dette :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kjøpte burger oppe på midtøya vell? Herreguuuud for noen priser!! : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som kjøpte burger oppe på midtøya vell? Herreguuuud for noen priser!! : bh :

 

Var det dyrere enn 70kr der??? håper ikke det? : eek :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg synes du skriver en masse tull jeg, ja det var endel fyll men ikke mer enn man kan forvente... Jeg så ingen fulle smågutter og jenter der, og jeg var der hele helga..

 

Istedet for å syte og klage om hvor fælt det er på Gatebil, er det ikke bedre og holde kjeft å holde seg hjemme?

 

Det er så forbanna mye pisspreik i denne tråden, og enkelte kan vel lage seg et eget treff hvis de synes Gatebil er no forbanna dritt...

 

Klart, de tjener penger på dette, masse penger... Men det er vel greit så lenge etterspørselen er der... Det er ingen som spør dere hva dere tjener?

 

God bedring...

inne på forumet går det vel ant og holde en normal språk bruk til verandre og ikke be andre holde kjeft o.l,jeg syntes gatebil er blit rølpete,hva jeg mener er opp til meg,det er et fritt land så tenk deg om før du ber folk holde kjeft

 

hold deg hjemme selv og ikke skru på hiddenn og se hva andre skriver vist du ikke takler og lese det :fy:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.