#176 Skrevet Mai 1, 2008 Og da mangler bare en ting her... Bilder;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#177 Skrevet Mai 22, 2008 Hva skjer her a klar til Våler?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#178 Skrevet Mai 22, 2008 Hva skjer her a klar til Våler?? Yupp!!! (i 2009) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#179 Skrevet Mai 22, 2008 Koffor? Er jo evigheter siden det meste var på plass vel? Er det ikke bare å vri om kjøre avgårde snart eller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#180 Skrevet Mai 22, 2008 nesten litt flau over â si det men har bruke mere tid med gressklipperen og skolebøker enn bilen den siste måneden.. Og jeg må ordne meg en ic... Sitter og lurer på om jeg skal få laget meg en ordning på kam hjulet slik at haltechen far home signal.. Skolen er ferdig og jeg skal ta meg sammen, må klare å kjøre golf til skolestart 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#181 Skrevet Mai 23, 2008 Somnevnt tidliger har jeg en Cossworth IC liggende, kan ta målene på den hvis du ønsker, tror den skulle klare jobben. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#182 Skrevet Mai 23, 2008 Somnevnt tidliger har jeg en Cossworth IC liggende, kan ta målene på den hvis du ønsker, tror den skulle klare jobben. Kunne tatt mål men er ikke det en sånn liten sak som er storre enn grille?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#183 Skrevet Mai 23, 2008 Skal ta målene i morra. Den ligner på den Andreas H skaffet til sitt prosjekt. Bra lengde, liten høyde, men tre ganger så tykk som den jeg hentet hos deg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#184 Skrevet Mai 26, 2008 cellen er 47cm/12cm/12cm, rørene er 2.25" og total lengde er ca 63cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#185 Skrevet Juli 14, 2008 ting går sakte, men mangler bare en 180 bend så er trykkrørene på plass, Vannsystemet er også ferdig bare ikke Bjørn-tore stikker av med radiatoren sin igjen. Syntest nesten bilen er finest orginal innvendig, så vet ikke hvor jeg skal gjemme mine 3 målere. et kombi gauge hadde heller vært tingen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#186 Skrevet Juli 15, 2008 Se her ja, hjelper fært nå. Plasser de i hanskerommet, så vipper du bare ned det når du kjører bane 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#187 Skrevet Juli 15, 2008 Se her ja, hjelper fært nå. Plasser de i hanskerommet, så vipper du bare ned det når du kjører bane Blir litt trangt da Haltechen ligger der. Blir vel sikkert til at jeg fjerner askebegeret og setter de der. kjøpe meg en plate og sette de inn der. Kunne trengt meg litt 2,5" rør om noen har liggende.. ca 30 cm med rett rør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#188 Skrevet Juli 15, 2008 Rustfritt eller alu? Eg har en sånn plate du sikkert kan bruke. Den er vel egentlig beregnet til å sette der hvor spilleren skal stå, men kan sikkert bygge om. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#189 Skrevet Juli 15, 2008 Alu er helt sikkert greit nok.. trenge det bare til å skjøte trykkslangene 3 steder tror jeg.. Er ikke plassen rimelig lik der askebegeret står og der radion? siden folk gjerne flytter radioen ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#190 Skrevet Juli 15, 2008 Meget mulig. Du kan sikkert få kjøpe en sånn plate veldig billig:) Jeg kjøpte de på awesome, og mener å huske de var billige. Eg venter inn litt rør i alu nå snart. Får sikkert noe kapp til overs. Hvis det bare kommer snart da. Har lyst å få sveist det snart:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#191 Skrevet Juli 16, 2008 Ellers har jeg karbon plater liggende som lager vare om du trenger det til dashbord instrumenter. Ulempe er at du må lager hullene selv. er bare flate hele plater. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#192 Skrevet Juli 16, 2008 Ellers har jeg karbon plater liggende som lager vare om du trenger det til dashbord instrumenter. Ulempe er at du må lager hullene selv. er bare flate hele plater. Å borre 3 hull er ikke allverdens vanskelig med sånn borre til å borre store hull med Tror jeg prøver å stjele litt materiale fra en gammel konsoll jeg har liggende og ser om det blir sukse Tok å kuttet girspaken og sveiset den på igjen noen cm kortere, litt harry, 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#193 Skrevet Juli 17, 2008 Billigste versonen av Short shift det. hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#194 Skrevet Juli 17, 2008 Billigste versonen av Short shift det. hehehe God gammeldags GTI trimming dette.. hadde jeg hatt luft-filterboks så hadde jeg borret den også Var faktisk min første sveis noen sinne, håper den holder, Sveis nummer 2 overlevde ikke såndblåsing hvertfall, Får gire rolig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...