Bergen: Golf 2 g60 prosjekt 20vT

Anbefalte innlegg

Og da mangler bare en ting her... Bilder;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer her a klar til Våler??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer her a klar til Våler??

Yupp!!! (i 2009)

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Koffor? Er jo evigheter siden det meste var på plass vel?

Er det ikke bare å vri om kjøre avgårde snart eller?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nesten litt flau over â si det men har bruke mere tid med gressklipperen og skolebøker enn bilen den siste måneden..

Og jeg må ordne meg en ic... Sitter og lurer på om jeg skal få laget meg en ordning på kam hjulet slik at haltechen far home signal..

Skolen er ferdig og jeg skal ta meg sammen, må klare å kjøre golf til skolestart

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Somnevnt tidliger har jeg en Cossworth IC liggende, kan ta målene på den hvis du ønsker, tror den skulle klare jobben.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Somnevnt tidliger har jeg en Cossworth IC liggende, kan ta målene på den hvis du ønsker, tror den skulle klare jobben.

Kunne tatt mål ;) men er ikke det en sånn liten sak som er storre enn grille??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ta målene i morra. Den ligner på den Andreas H skaffet til sitt prosjekt. Bra lengde, liten høyde, men tre ganger så tykk som den jeg hentet hos deg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

cellen er 47cm/12cm/12cm, rørene er 2.25" og total lengde er ca 63cm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ting går sakte, men mangler bare en 180 bend så er trykkrørene på plass, Vannsystemet er også ferdig bare ikke Bjørn-tore stikker av med radiatoren sin igjen.

Syntest nesten bilen er finest orginal innvendig, så vet ikke hvor jeg skal gjemme mine 3 målere. et kombi gauge hadde heller vært tingen..

Bilde038.jpg

Bilde039.jpg

Bilde030.jpg

Bilde042.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, hjelper fært nå.

Plasser de i hanskerommet, så vipper du bare ned det når du kjører bane :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se her ja, hjelper fært nå.

Plasser de i hanskerommet, så vipper du bare ned det når du kjører bane :)

Blir litt trangt da Haltechen ligger der. :D

Blir vel sikkert til at jeg fjerner askebegeret og setter de der. kjøpe meg en plate og sette de inn der.

Kunne trengt meg litt 2,5" rør om noen har liggende.. ca 30 cm med rett rør

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rustfritt eller alu? Eg har en sånn plate du sikkert kan bruke. Den er vel egentlig beregnet til å sette der hvor spilleren skal stå, men kan sikkert bygge om.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alu er helt sikkert greit nok.. trenge det bare til å skjøte trykkslangene 3 steder tror jeg..

Er ikke plassen rimelig lik der askebegeret står og der radion? siden folk gjerne flytter radioen ned?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget mulig. Du kan sikkert få kjøpe en sånn plate veldig billig:) Jeg kjøpte de på awesome, og mener å huske de var billige.

Eg venter inn litt rør i alu nå snart. Får sikkert noe kapp til overs. Hvis det bare kommer snart da. Har lyst å få sveist det snart:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers har jeg karbon plater liggende som lager vare om du trenger det til dashbord instrumenter. Ulempe er at du må lager hullene selv. er bare flate hele plater.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers har jeg karbon plater liggende som lager vare om du trenger det til dashbord instrumenter. Ulempe er at du må lager hullene selv. er bare flate hele plater.

Å borre 3 hull er ikke allverdens vanskelig med sånn borre til å borre store hull med :D

Tror jeg prøver å stjele litt materiale fra en gammel konsoll jeg har liggende og ser om det blir sukse

Tok å kuttet girspaken og sveiset den på igjen noen cm kortere, litt harry, :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigste versonen av Short shift det. hehehe :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Billigste versonen av Short shift det. hehehe :)

God gammeldags GTI trimming dette.. hadde jeg hatt luft-filterboks så hadde jeg borret den også :D

Var faktisk min første sveis noen sinne, håper den holder, Sveis nummer 2 overlevde ikke såndblåsing hvertfall, Får gire rolig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.