Bergen: Golf 2 g60 prosjekt 20vT

Anbefalte innlegg

har du justeringsverktøyet mitt til demparane enda??

 

Selvsagt, kan komme bort me de idag om du trenger de

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

go for orginal consol :) ikke vondt ment, bare enn manns mening :P regner med det var det du var ute etter siden du la ut bilde:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

go for orginal consol :) ikke vondt ment, bare enn manns mening :P regner med det var det du var ute etter siden du la ut bilde:D

 

vokser litt på meg, og det er ikke lett å få plass til 4 instrumenter i en midtconsoll.. men vi får se

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var fremsetene "bolt on"? Mye tilpassing på baksetene? Er dette de samme framsetene som er i Golf 3 Colour Concept?

 

Fremsetene gikk rett i, men nå kjøpte jeg disse av en som hadde de allerede i en golf 2, så vet ikke om de passer rett ut av en polo, men det vet mr gøran krogh. Baksetene passer i festene oppe, men må sveise inn fester til ryggen nede, men sitter helt greit nå, samme som med corrado bakseter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttet vekk de nyinnkjøpte mangecore pluggledningene og plutselig gikk bilen myyyye bedre. Så de går på listen over dårlig og dyre kjøp..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass ? vell det er sagt at de har dårlig passform på g60? men vet ikke jeg? jeg har nett kjøpt magnecor 8mm ledninger! de blå. men har ikke fått testet de skikkelig enda.

 

har noen røde msd 8.5mm ledninger liggende også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

såpass ? vell det er sagt at de har dårlig passform på g60? men vet ikke jeg? jeg har nett kjøpt magnecor 8mm ledninger! de blå. men har ikke fått testet de skikkelig enda.

 

har noen røde msd 8.5mm ledninger liggende også

 

Passformen var grei.. var heller det at bilen ble helt mongo å kjøre med de, helt forferdelig mye fjusking og fikk ikke opp ladetrykk..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja men når passformen er dårlig så er det mulig at gnistene slår lett tilbake. med andre ord fjusking

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

endelig har jeg fått byttet foringer, tar alle i fremhjulsstillingen denne gangen, tror jeg heller betaler et verksted for å bytte de bak, orker ikke mere ligge under bilen å skru arbeid i denne omgang

 

Så er Bredbåndslambdaen kommet, så denne er også montert, gfreit med lambda verdier og i tillegg kunne logge turtall nøyaktig, har satt meg som mål at denne bilen er å finne på treffet til VW auda klubben i september, Ellers fant jeg litt caliper lakk liggende i garasjen og lakket, egentlig litt flau over at jeg gadd da ikke noe syntest gjennom felgene mine uansett, Men så er jo denne bilen All show no go også,

 

DSC00089-2.jpg

DSC00090-1.jpg

DSC00091.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurdere å selge hele bilen i deler etter å ha bli bitt av s6 basillen..

 

Eller jeg kan satse på å få den ferdig til eikås og rudskogen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og prisen er?

 

 

Tipper bilen er mere verdt i deler enn sånn som den står nå hvertfall.. eller 100% ferdig for den saks skyld.. Tror dette er noe jeg kommer til å angre uansett hva jeg gjør

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper bilen er mere verdt i deler enn sånn som den står nå hvertfall.. eller 100% ferdig for den saks skyld.. Tror dette er noe jeg kommer til å angre uansett hva jeg gjør

 

Hva går du da bygge eller selge???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva går du da bygge eller selge???

 

Blir ny bil, men tror jeg skal beholde, Fikk bursdagspresang av en kompis i dag, følte lysten til å få den ferdig kom litt tilbake...Men om jeg rekker Eikås tviler jeg på..kommer heller ut å ser på glisene til alle andre på lørdag/søndag

 

DSC00144.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, fin fint:)

 

Du får skrive i bakruten: Ikke le! Mora di er med.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he, fin fint:)

 

Du får skrive i bakruten: Ikke le! Mora di er med.

 

HEHE bra skrevet.... :)

 

Andreas Hva gjenstår får å få den klar til eikås??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HEHE bra skrevet.... :)

 

Andreas Hva gjenstår får å få den klar til eikås??

 

En tur på verksted for å ta hjulvinkler,

 

Ellers å få ferdig midtkonsollen og skru på plass interiøret. Men mangler så å si alt av klips og lister så jeg skulle ha hatt en delebil og skrudd det meste over..

 

Problemet er tiden, siste uke på jobben nå, så reise vekk til skolestart, så fadderuke,,, tiden strekker ikke til rett og slett..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tur på verksted for å ta hjulvinkler,

 

Ellers å få ferdig midtkonsollen og skru på plass interiøret. Men mangler så å si alt av klips og lister så jeg skulle ha hatt en delebil og skrudd det meste over..

 

Problemet er tiden, siste uke på jobben nå, så reise vekk til skolestart, så fadderuke,,, tiden strekker ikke til rett og slett..

 

Så du skal ikke på eikås da eller? er du i oslo da kanskje??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så du skal ikke på eikås da eller? er du i oslo da kanskje??

 

kommer til å komme på treffet, men om bilen blir med vet jeg ikke enda..

 

men kommer sterkere tilbake neste vår, da skal vi på alle treffene.. Er tilbake i bergen på fulltid nå

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

men kommer sterkere tilbake neste vår, da skal vi på alle treffene.. Er tilbake i bergen på fulltid nå

 

Dette lover bra. snakkes til uken da. Mye igjen på bilen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nytt driv etter å ha sett masse golfer på eikås idag, Om alt går i orden er 8v x-flow motor til salgs :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å kjøre på nå andreas, så blir du med til rudskogen.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å kjøre på nå andreas, så blir du med til rudskogen.......

 

kanskje :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du burde fått den over på rudskogen og vise den fram litt, så får du heller ta engineswap når sesongen er over og folk er lysten på ny motor.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

da var trekkvogn for neste års sesong handlet inn

 

DSC00200.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.