Anbefalte innlegg

Jaja, nå har jeg blitt stoppet og skal til biltilsynet, mangellapp på soting av dørene fram. Filmen jeg har er sånn passe mørk. Hva er trikset for å få det i vognkortet? Vet at "big one" A4`n har det, noen som vet hvordan han fikk det til?

 

det er ikke godkjent soting på sedl A4 eneste måte å få det godkjent på er å søke biltilsynet om det...jeg har prøvd men gikk ikke så bra... : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kollega av meg har "lovlig" sota fremruter på sin bil,en GMC syclone... de er levert orginalt med det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En kollega av meg har "lovlig" sota fremruter på sin bil,en GMC syclone... de er levert orginalt med det

 

 

da kommer man tilbake til det at bilen er LEVERT med det. og at det da ikke er klistra noen film på rutene.. :)

 

 

 

men en tanke.. selvom du skulle være så heldig å få en eller annen gjøk på et biltilsyn om å få det i vognkort..

 

 

er ikke alltid politiet vil godta det selvom du blir stoppa...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt som er tüv godkjent skal vel også bli godkjent her i Norge..?

Samme med biler som har blitt godkjent i ett EU/EØS land skal også bli godkjent i Norge.

Har ikke lest igjennom hele tråden, men kan i hvert fall med sikkerhet si at en bil ikke automatisk er godkjent i Norge selv om den er godkjent i et EU/EØS land. Masse originale biler fra f.eks. England man ikke på noen måte får registrert i Norge.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.