Oslo: Skiltplater og klubbmerker

Recommended Posts

På grunn av mye arbeid med utsendelser av skiltplater og klubbmerker, har Oslo lokallag bestemt at skiltplater og klubbmerker heretter KUN blir levert ut på klubbkvelder og andre arrangement.

Hvis du trenger skiltplater og klubbmerker, må du derfor å møte opp på våre treff, evt. få noen til å hente for deg. Ta gjerne kontakt med meg på klubbkveldene, da jeg alltid har med i bilen. PRIS 50,-

Vi sees på Mc Donald`s-Lørenskog første mandagen etter påske : vinke :

Arne Waadeland

Lokallagsleder

Hei!

Hva står det på disse skiltholder'ne og hva lyder klubb teksten?

Jeg skulle gjerne hatt et par skiltholdere og 3stk merker:)

ps. svar på pm

Mvh Steinar Bjerke

Hei! Er det mulig å få 2stk skiltplater på McD på lørenskog den 24.? Tenkte jeg skulle ta meg en tur å hilse på litt folk da jeger helt ferking her..

Sees!

Skiltplatene koster nå kr 50,- pr. stk

Kunne du tatt med 2stk skiltplater og klistermerker til meg på mandag? : vinke :

ja, har alltid med

får man utlevert slike klistremerker og skiltplater ved førstegangs registrering som nytt medlem?

får man kjøpt refleks vest også?

Jeg har ingen foreløpig, men skal sjekke det opp.

Kommer på Mandag etter påske... trenger Skiltplater og klubbmerker til nybilen :) Men jeg pleier ikke være der så om du ser meg komme Arne (Sølv Audi TT) så kom bort til meg siden jeg ikke vet hvem du er.. :P

jeg kommer muligens opp i dag :) En svart golf 2 :)

er det samlig ved mac'ern den 9 juli?? tenkte jeg skulle ta en tur da... kommer i lys blå vr6.. trenger skiltplater og klistremerker..

er det samlig ved mac'ern den 9 juli?? tenkte jeg skulle ta en tur da... kommer i lys blå vr6.. trenger skiltplater og klistremerker..

det er sikkert men du har lagt den under feil post.du må legge sånt på mandagsmøter på mc donalds

Ja da. Treff hver mandag hele sommern der vet du, så velkommen skal du være;)

Det er samling ved McDonalds hver mandag ja ;)

Jeg er ansvarlig for skiltplater og klistremerker, men er dessverre på ferie 9. og 16. juli :o Men jeg skal sørge for at en annen tar med seg skiltplater og klistremerker disse to mandagene, så det er bare å ta seg en tur : ja :

Dansken, jeg trenger Skiltplate og dekor til mandag :)

Og hvis noen med VAGcom tar med dette til mandagen hadde det vært fint. Har gjort et innkjøp :D Jippii,

finally new car!

Hei, kan jeg hente skiltplater og merker til bilen i Oslo ? :)

De kan du hente på McDon lørenskog til mandag mellom 1900 og 2100

De kan du hente på McDon lørenskog til mandag mellom 1900 og 2100

Hei igjen, takk for raskt svar. :) Jeg så tidligere i tråden denne muligheten, dette er et fint tiltak og mulighet. Jeg er opptatt hver mandag og torsdag mellom kl. 1730 og kl. 2200. Jeg kan hente alle andre dager, kan også hente i Oslo på dagtid. Håper vi kan klare dette ?

Hei igjen, takk for raskt svar. :) Jeg så tidligere i tråden denne muligheten, dette er et fint tiltak og mulighet. Jeg er opptatt hver mandag og torsdag mellom kl. 1730 og kl. 2200. Jeg kan hente alle andre dager, kan også hente i Oslo på dagtid. Håper vi kan klare dette ?

Hei Helge!

Dette kan vi helt klart få til! Jeg jobber i Sentrum og bor på Bjerke/Tonsenhagen, så er det en plass rundt der det hadde passet deg, er det bare å si fra : ja :

Hei Helge!

Dette kan vi helt klart få til! Jeg jobber i Sentrum og bor på Bjerke/Tonsenhagen, så er det en plass rundt der det hadde passet deg, er det bare å si fra : ja :

Takk, har sendt deg en pm :)

ser dette er en gammel tråd,men får jeg forsatt kjøpt skiltplater og merker ?

ser dette er en gammel tråd,men får jeg forsatt kjøpt skiltplater og merker ?

Det gjør du. Bare og ta kontakt med "DANSKEN" (Mikael Grønholm Geertsen) så hjelper han deg

: vinke :

Guest
This topic is now closed to further replies.

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.