Anbefalte innlegg

Er det ingent mulighet for å få tak i skiltplater og klistermerker uten å komme på treff? Bor i Sogn og Fjordane, så langtur til østlandet får å gå på mcdonalds er ikkje førsteprioritet:p Skulle gjerne ha hatt litt reklame, å kan ikkje skjønne koffor det skal vere vanskelig å få tak i:S det er nå bare positivt for klubben det..: klø :

 

Om du bor i Sogn og Fjordane, så har du nå kommet til feil Lokallag. Du må finne ditt lokallag, altså det som er nærmest deg også høre der.

 

Her har du oversikt over regioner osv

 

:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i klubben, og beklager jeg ikke så denne litt før :o

 

Trefftidspunkt finner du her :)

 

Takk:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker meg veldig gjerne skiltplater til "nybilen"... har de nye plastskiltene. Hvem kan jeg kontakte for å få tak i dette?..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker meg veldig gjerne skiltplater til "nybilen"... har de nye plastskiltene. Hvem kan jeg kontakte for å få tak i dette?..

 

Jeg vet at klubben har bestilt, men jeg har ikke fått skiltholdere til de nye plastskiltene enda :o I mellomtiden går det an å bruke de du får kjøpt på trafikkstasjonen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis noen trenger en skiltramme til de gamle skiltene, så har jeg en liggende, som kun har stått på en Polo i noen få månder...den ser ny ut.... Send meg PM om noen trenger den :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen.. jeg trenger nye klistremerker og skiltplater til den nye bilen min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei alle sammen.. jeg trenger nye klistremerker og skiltplater til den nye bilen min..

 

Da er det bare å dukke opp på McDonalds på Lørenskog på mandag fra kl. 19 : ja : Klistremerker har jeg alltid med meg, men det hender dessverre at jeg presterer å glemme skiltplater : dum : Dessuten venter jeg fortsatt på første forsendele av skiltplater til de nye plastskiltene, så er det den typen du trenger må jeg dessverre be deg ha litt tålmodighet :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gammelt skilt på bilen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har gammelt skilt på bilen.

 

Da er det bare å stikke innom McDonalds på Lørenskog fra kl. 19 i morgen, så får du kjøpt skiltplater for 50,- pr. stk. og utlevert klubb klistremerker helt gratis : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Need stickers :)

Hvor når er det mulig å få tak i dette?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Need stickers :)

Hvor når er det mulig å få tak i dette?

 

Ta deg en tur opp på McDonald`s på Lørenskog en mandag det passer. der møtes vi hver mandag kl 19.00 og der er det mulig å få merker og få kjøpt skiltplater.

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ta deg en tur opp på McDonald`s på Lørenskog en mandag det passer. der møtes vi hver mandag kl 19.00 og der er det mulig å få merker og få kjøpt skiltplater.

 

: vinke :

 

KUlt skal se om jeg rekker å stikke innom i morgen, må se når dama er ferdig på jobb :)

Takker for svar Ørjan, noe spesielt jeg skal ha med meg bortsett fra godt humør og ren bil?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KUlt skal se om jeg rekker å stikke innom i morgen, må se når dama er ferdig på jobb :)

Takker for svar Ørjan, noe spesielt jeg skal ha med meg bortsett fra godt humør og ren bil?

 

Bare hyggelig det.

Holder i masse med godt humør, men ren bil er ikke å forrakte det heller;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lokallaget har nå også skiltplater til de nye plastskiltene :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare hyggelig det.

Holder i masse med godt humør, men ren bil er ikke å forrakte det heller;)

 

Hehe hvor lenge blir dere der tror du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe hvor lenge blir dere der tror du?

 

Jeg plerier å være der til mellom kl 20.30 og 21.00 før jeg drar hjemover igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg plerier å være der til mellom kl 20.30 og 21.00 før jeg drar hjemover igjen.

 

Oki, da må jeg se om jeg klarer å komme med dit :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gjorde jeg altså ikke..

jaja det kommer flere mandager :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er neste møte på MC'rn?:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde siste møtet for sommeren nå sist mandag. Men vi har møter på vinterhalvåret også. Sitter selv og venter på at treff programmet for vinteren skal bli lagt ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er litt gammel tråd. Men er det mulig å få tak i skilplater og klistermerker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet det er litt gammel tråd. Men er det mulig å få tak i skilplater og klistermerker?

 

Klart det er mulig : ja :

 

Vi møtes neste mandag på Peppes på Sandvika Storsenter, og der tar jeg med skiltplater og klistremerker. Det koster 50,- kr pr skiltplate og 10,- kr pr klistremerke :)

 

Har du ikke anledning til å møte opp der, så kan vi helt sikkert finne ut av å møtes en plass ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert! Jeg har skiltplater, men den bak har knekt også trenger jeg klistermerker. Skal se om jeg får til det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Slenger meg på denne tråden og lurer på om det er mulig å få tak i skitplater og klistermerke?

 

 

Kunne gjerne tenkt meg ett sett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Neste mandag på McDon berger er det lokallags møtet. Regner med Mikael møter opp der som han alltid pleier. Så da er det bare å møte opp og skaffe seg både skiltplater og klistremerker;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Denne tråden er stengt for flere svar.


VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.